"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!"quote:Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
"Mevrouw, heeft u al seks gehad?"
Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten."
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet wetenquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!"Als ze dan ja roepen: Nou, dat vraag ik dan na op de ouderavond
whehehe.
Ojaquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet weten.
Dacht dat jij aan 3 Havo en zo les gaf?quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Ze wisten wel dat het onbeleefd is om zoiets te vragen, want voor ze het vroegen, vroegen ze: "Als je iets onbeleefds zegt tegen een docent, moet je dan terugkomen?".
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.
Ik vind het een draak. Sorry
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, ik vind het echt raar dat zo veel mensen de jurk lelijk vinden!
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?quote:Op maandag 1 november 2010 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
Razzt! Dat was ook een mooie jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.
oi, gaat het zo slecht op het werk? Balen zeg...Ik hoop dat het goedkomt!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
Ja! Als ik ooit ga trouwen, wil ik ook zo'n jurk. Dan lijken m'n benen nog langer!quote:
Ik had deze:quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)
Soz XM, ik kan je daar niet mee helpen. Heb daar 0,0 verstand van.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebtVooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebtVooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
Ja, lekker decadent!quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!
Ik ga liever niet naar hotels die ontbijt hebben tot 10 uur ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, lekker decadent!Ik ga ook nooit naar hotels die geen ontbijt hebben
quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze:Ha, dan doe ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)ik had inderdaad de korte, deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?
Wat is er toch aan de hand XM.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, mooooooi!quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, dan doe ik meeik had inderdaad de korte, deze:
PM. Ik wil zo min mogelijk hier openbarenquote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand XM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat een leuk idee om die ringen om te laten smelten!quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.
Coco: jouw jurk is al stukke beter.Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Idd wauw! Wat een sleepquote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wauwwwwww die sleep!!
Dat lijkt me alleen vet lastig de rest van de dag
Ja! Lid worden voor je een probleem hebt en PM-en mag altijd!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco, je hebt een excuus om te spammen!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Ha! Dat heb ik al lang gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
Jij ook!quote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
spuit 11
quote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook een mooie prinsessejurk idd Coco-missus!
En ja, voor zoveel als de meeste trouwjurken kosten mag je hem ook wel af en toe showenNet als loveli met haar dure hakschoentjes-met-bandjes-om-de-kuit
Tof van de exmeneer en omsmelten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.
Coco: jouw jurk is al stukke beter.Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Is prima hoor! Ga ik nu even boodschappen doenquote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, is het een probleem als ik rond een uur of 5 bij je ben?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze:oh prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)wat ben je mooi
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
ik heb wel een rechtsbijstand verzekering en die heeft me laatst ook ernstig goed geholpen..quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, dan doe ik meeik had inderdaad de korte, deze:
je ziet er ook al zo prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaaf zo'n korte jurk
quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof het of niet maar ik vind die prinsessenjurken wel leuk!
De mijnedat zou echt niks voor mij zijn.. maar hij staat je prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuisquote:Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel zin in Secret Santa!!!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, wrakkig pakezeltje meldt!
maar we zijn wel 3kg kipfilet, 2kg gehakt, een brood en de rest van de weekboodschappen rijker, en dat allemaal op m'n fietsje, wat meteen ook mijn sport was voor deze dag
Ja tuurlijk wel, koop je het meteen als je je lootje hebt en dan leg je het bij je ouders en vraag je of zij het verzenden.quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuis(ja ik heb geen jurk om te spammen, dus dan maar zo hehe).
Okquote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ga alsjeblieft niet je huis op lopen ruimen voor mij!. Ben je gek joh.
.
En oh, wat een prachtige trouwjurk, die van de vriendin van Coco..
P.F, ik ga nog op je pm reageren hoor!
Wishful thinking?quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ga alsjeblieft niet je huis op lopen ruimen voor mij!. Ben je gek joh.
.
Dat zei ze al eerderquote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wishful thinking?
Ik zie namelijk alleen staan dat ze boodschappen gaat doen.
Wat dacht je, ik noem even op wat ik heb gekocht in de supermarkt?quote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me nu koud, want de verwarming had in geen dagen aangestaan en moet nu heel hard werken om het hier warm te krijgen
ff kijken, in mn fietstassen: 3kg kip, 2kg gehakt, 4 liter melk, anderhalve liter kwark, liter griekse yoghurt, 6 paprika's, courgette, aubergine, doos trostomaten, bananen, geitenkaas, gorgonzola, zalm, krieltjes, spruiten, zakje sla voor straks, mozarella, 2 pakjes kipfiletbeleg, anderhalve liter wasmiddel, doos eieren, roomboter...citroensap... en vast nog wat
Rugtas met map, boeken en een krop sla en 2 bakken champignons. Aan rugtas geknoopt: ongebruikte sporttas en aan m'n stuur een tasje met brood
quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga een vrolijk muziekje opzetten en mn huis schoonmaken, want DaD komt hier vanmiddag en die heeft echt een supernetjes huis! En ik eh.... niet zo op het moment!
Ah, had ik niet gezien.quote:Op maandag 1 november 2010 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zei ze al eerder!
Whehehe, ja maar tis echt zoquote:
Wat is je budget? Mijne 50 euro en dat is nog krap.quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb vandaag 4kg perssinaasappelen gekocht(kon de kleine netjes niet vinden). Die dingen zijn duur joh
. Dat eet al een kwart van mn weekbudget op.
Op de een of andere manier lijkt Chico me niet de persoon die een kratje bier koopt...Hooguit 2 flesjes, voor als haar vriend op bezoek komt...quote:Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Je kan ook vragen hemaareh, stel dat je een kratje bier koop. Zonder statiegeld in de aanbieding...... 9 euro. Is dan bijna je hele weekbudget op?
Max 20 euro. Waar ik deze week dus overheen ben gegaan door die sinaasappelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat is je budget? Mijne 50 euro en dat is nog krap.
Dat is maar ik vond direct vragen wat ze in een week uitgeeft zo saaiquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt Chico me niet de persoon die een kratje bier koopt...Hooguit 2 flesjes, voor als haar vriend op bezoek komt...
Ik koop nooit koekjes/chips/vlees etc.. Ik heb denk ik een te dure smaak en ik eet te veelquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Max 20 euro. Waar ik deze week dus overheen ben gegaan door die sinaasappelen. En ik heb helemaal geen koekjes enzo gekocht!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is maar ik vond direct vragen wat ze in een week uitgeeft zo saai
Knap dat je aan zo'n krap budget kunt houden, gaat bij mij al snel in 2 dagen op. Dan reken ik de alcohol er nog niet eens bijquote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik koop eerder 6 flessen Mooikaap dan een kratje bier
. Maar ja, dan is mn halve budget op.
Ik ben er nog niet overheen gegaanquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Maar doe je ook echt houden aan dat week budget? Want sommige dingen kun je toch wel 2 week gebruiken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |