Idd wauw! Wat een sleepquote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wauwwwwww die sleep!!
Dat lijkt me alleen vet lastig de rest van de dag
Ja! Lid worden voor je een probleem hebt en PM-en mag altijd!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
Coco, je hebt een excuus om te spammen!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
Ha! Dat heb ik al lang gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
Jij ook!quote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
spuit 11
quote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook een mooie prinsessejurk idd Coco-missus!
En ja, voor zoveel als de meeste trouwjurken kosten mag je hem ook wel af en toe showenNet als loveli met haar dure hakschoentjes-met-bandjes-om-de-kuit
Tof van de exmeneer en omsmelten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.
Coco: jouw jurk is al stukke beter.Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Is prima hoor! Ga ik nu even boodschappen doenquote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, is het een probleem als ik rond een uur of 5 bij je ben?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze:oh prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)wat ben je mooi
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
ik heb wel een rechtsbijstand verzekering en die heeft me laatst ook ernstig goed geholpen..quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, dan doe ik meeik had inderdaad de korte, deze:
je ziet er ook al zo prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaaf zo'n korte jurk
quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof het of niet maar ik vind die prinsessenjurken wel leuk!
De mijnedat zou echt niks voor mij zijn.. maar hij staat je prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuisquote:Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel zin in Secret Santa!!!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, wrakkig pakezeltje meldt!
maar we zijn wel 3kg kipfilet, 2kg gehakt, een brood en de rest van de weekboodschappen rijker, en dat allemaal op m'n fietsje, wat meteen ook mijn sport was voor deze dag
Ja tuurlijk wel, koop je het meteen als je je lootje hebt en dan leg je het bij je ouders en vraag je of zij het verzenden.quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuis(ja ik heb geen jurk om te spammen, dus dan maar zo hehe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |