"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!"quote:Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
"Mevrouw, heeft u al seks gehad?"
Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten."
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet wetenquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!"Als ze dan ja roepen: Nou, dat vraag ik dan na op de ouderavond
whehehe.
Ojaquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet weten.
Dacht dat jij aan 3 Havo en zo les gaf?quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Ze wisten wel dat het onbeleefd is om zoiets te vragen, want voor ze het vroegen, vroegen ze: "Als je iets onbeleefds zegt tegen een docent, moet je dan terugkomen?".
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.
Ik vind het een draak. Sorry
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, ik vind het echt raar dat zo veel mensen de jurk lelijk vinden!
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?quote:Op maandag 1 november 2010 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
Razzt! Dat was ook een mooie jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.
oi, gaat het zo slecht op het werk? Balen zeg...Ik hoop dat het goedkomt!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |