Kipfilet als in het beleg kipfilet? of gebakken kipfilet oid? En de paprika? rauw? klinkt apart maar wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 1 november 2010 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Nog steeds beetje ziekjes, dus flink aan de krachtvoer
Lijstje:
O: Kom yoghurt met sinaasappel
T: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas sinaasappelsap
L: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas melk
T: Appel
T: 75gr forelfilet, boterham met paard
D: Soep, bloemkool en een runderlap + glas melk
T: Iets van fruit (hoop dat de halve mango nog in goede staat is) + grapefruitsap
Combinatie honing, kipfilet en paprika is trouwens heerlijk!
Vraag of je het digitaal mag overmaken? Of laat een familielid/vriend 150 pinnen en maak het direct digitaal over naar die persoon?quote:Op maandag 1 november 2010 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom jessieHmmm ik ben het principe daglimiet vergeten. Nu kom ik 150 tekort voor de borg... Maar heb nog 4 uur om wat te bedenken dus komt vast goed.
Gegrilde kipfilet en de paprika inderdaad rauw.quote:Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
Kipfilet als in het beleg kipfilet? of gebakken kipfilet oid? En de paprika? rauw? klinkt apart maar wel lekker eigenlijk
Bedankt, een boel nuttige info. Woon inderdaad nog thuis.. Ga straks is even rondkijken wat het allemaal precies kost, vind zwemmen ook erg leuk dus dat kan ik misschien wel gaan doen. Kan ik ook goed plannen omdat er veel tijdstippen zijn waarop je terecht kan hier in het zwembad om te zwemmen. En zo is er dus altijd wel een moment dat het me goed uit komt.quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
Merel!![]()
Welkom Jessie! Wat je eet is helemaal niet slecht, je eet er alleen te weinig van.
Jouw lijstje:
Ontbijt: 3 crackers met beleg als rookvlees of ham of yoghurt met All Bran plus (veel vezels) Lijkt me prima
Lunch: Groente (broccoli, prei, champigons ed), soms met een snee brood erbij. Op het werk 2 sneden brood en geen groente. Bij de groenten ook nog wat vis, een ei of wat kip doen en op je werk 3 boterhammen eten
Tussendoor: Fruit Kan je ook afwisselen met een ei, of wat koud vlees, wat noten, of een kopje soep, zeg 1x fruit per dag en dan nog zeker 1 of 2x iets van die andere opties
Avond: meestal aardappels, vlees, groente. probeer zoveel mogelijk groente te eten en weinig aardappelen. Prima
Wat mij ook wel helpt is om alles in te vullen bij valtaf.nl dan krijg je een beter inzicht. Dan zie je ook snel of je te veel of te weinig eet. En je móet een sport vinden die je wel leuk vindt. Als je sport gaat het echt zo ontzettend veel beter, dat afvallen. Ik neem aan dat je nog thuis woont? Kijk je ouders lief aan en vraag een sportschoolabonnement. Daar kan je behalve fitnessen ook lesjes volgen en daar zal toch wel iets bij zijn wat je leuk vindt?
Veel zwembaden kun je 's ochtends vroeg ook al terecht, soms nog met korting ook. Bent ook gelijk voor de hele dag frisquote:Op maandag 1 november 2010 12:08 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
Bedankt, een boel nuttige info. Woon inderdaad nog thuis.. Ga straks is even rondkijken wat het allemaal precies kost, vind zwemmen ook erg leuk dus dat kan ik misschien wel gaan doen. Kan ik ook goed plannen omdat er veel tijdstippen zijn waarop je terecht kan hier in het zwembad om te zwemmen. En zo is er dus altijd wel een moment dat het me goed uit komt.
Vind vooral de variatie lastig, dus vind die tips van je voor tussendoortjes erg fijn! Die site ga ik straks bekijken, zag er zo snel erg nuttig uit. nu weer verder met dweilen/ Stofzuigen en dweilen is ook goed voor de lijn, haha.
Pas je wel op met sporten als je griep heb (gehad) ?quote:Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: gekookt eitje, 34 gram biologische achterham
L: zelfgemaakte kippensoep met groenten
T: gekookt eitje
S: heel misschien dat ik een klein rondje ga hardlopen, heb 2 weken niet gesport door de griep, denk dat ik het wel kan proberen vandaag.
T: wodka
D: kippenpoot, peultjes, rauwkost.
T: indien trek: cocktailgarnalen met een beetje mayo
he bah, wat hebbie gedaan?quote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanaf nu vind ik het wèl erg om de tandarts te gaan.
Mijn oogarts raadde voor beeldschermwerk juist een sterkte van 0.5 lager aan omdat je dan beter kunt focussen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef progje het volgende:
vraagje, misschien weet iemand het hier..
Ik heb een bril voor tijdens het auto rijden..
Ik heb maar -0.5, maar een flinke cilinder afwijking.. Daardoor heb ik dus moeite met contrast en vooral in het donker zag ik echt geen contrast verschil meer (fijn met drempels en zo)
Maar wat ik me nu afvraag is of het nu wel of niet slim is om overdag, als ik veel achter de p.c. zit ook een bril op te zetten, of worden mijn ogen daar juist lui van? Mijn ogen branden nu namelijk..
En op je computer scherm gaat het natuurlijk ook wel om contrast om de letters goed te kunnen lezen...
Ja!quote:[..]
Pas je wel op met sporten als je griep heb (gehad) ?
Gestemd!quote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hee wat tof! Ik krijg net een mail van onze dirigent; hij heeft een video van ons ingezonden naar een wedstrijd op Classic FM.
Wie is er zo lief om mee te stemmen??? http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
Wij zijn Vocaal Ensemble A Capelli
Grazie!quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gestemd!
* zich nu afvraagt welke van de dames LB is *
Ik herkende je vooral door je haartjes!quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grazie!
Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan
Die in het zwart?quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grazie!
Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan
Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Hij zei altijd dat ie vanwege zn neus onsterfelijk wasquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is...er is een ware run op die boeken nu
Ik vind de ontdekking van de zemel tot nu toe wel fijn lezen. De aanslag heb ik al gelezen, die werd uit onze biebcollectie afgeschreven, dus die kon ik voor 50 cent kopenquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is...er is een ware run op die boeken nu
Sociale druk, niet iedereen durft er voor uit te komen dat ze tokkie zijn!quote:Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word![]()
Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.Wauw, seriously over the top, maar wel erg gaaf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word![]()
Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.Oooh wat een mooie prinsessenjurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die bloemachtige dingesen erop zijn ook gaaf!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag?![]()
Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennenZo dan!
Ik keek eigenlijk meer naar het meisje bedenk ik mij nuquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.
Ik vind het een draak. Sorry
i join that club..quote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.
Hihiquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
Nou ja ik heb eigenlijk gisteren meer hier wat zitten soggen en op spele.nl gezetenquote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag?![]()
Hangt van je vulling af! Vroeger ong 2 uur? Nu met die nieuwe vullingen (dus die sinds 1-2 jaar bestaan) 24 uur geen hard voedsel/kauwen aan die kantquote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
In een disneyfilm is het wèl wat.
Extra money opnemen is gelukt! Dus nu zit ik met een volle portemonnee en een lege maag (wanneer mag je weer eten na een gaatje vullen? Ze hebben er niets van gezegd) richting Rotterdam!
Okee. Dus alleen zodat je niet op je tong bijtquote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Puff, je mag eten als je verdoving is uitgewerkt
quote:Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
"Mevrouw, heeft u al seks gehad?"
Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten."
Mja, nou PF zegt dus wat anders! Voor de zekerheid maar naar haar luisteren denk ik!quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee. Dus alleen zodat je niet op je tong bijt
Nou ja ik wacht maar ff dan maar. En ik praat stom
Bel anders gewoon even? Het zou zonde zijn als je nu honger aan het lijden bent voor niets, maar ook zonde om je vulling te verpesten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, nou PF zegt dus wat anders! Voor de zekerheid maar naar haar luisteren denk ik!
Alhoewel mijn tandarts er ook nooit wat over zegt.
Vorig jaar bloosde ik ook toen ze vroegen of ik nog maagd was. Enerzijds snap ik zo'n vraag wel, want het helpt hen misschien bij hun eigen seksuele onzekerheid om erover te praten, anderzijds vind ik zo'n vraag echt ongepast. Het zou vroeger niet in mij opgekomen zijn om zoiets te vragen!quote:Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou wel echt moeten blozen denk ik
Het leukste zou zijn om er een antwoord op te hebben waardoor ze zich gaan schamen voor hun vraagquote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorig jaar bloosde ik ook toen ze vroegen of ik nog maagd was. Enerzijds snap ik zo'n vraag wel, want het helpt hen misschien bij hun eigen seksuele onzekerheid om erover te praten, anderzijds vind ik zo'n vraag echt ongepast. Het zou vroeger niet in mij opgekomen zijn om zoiets te vragen!
Ik hoorde net van hun mentor dat zij die vraag ook wel eens krijgt, terwijl de lln nota bene weten dat ze kinderen heeft.
Ofquote:Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee ik heb nog nooit seks gehadMijn kinderen komen dan ook uit de bloemkool, want de ooievaar had een vrije dag.
Zodra de verdoving is uitgewerkt idd.quote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bel anders gewoon even? Het zou zonde zijn als je nu honger aan het lijden bent voor niets, maar ook zonde om je vulling te verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |