abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2010 @ 13:00:48 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88206470
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gestemd!

* zich nu afvraagt welke van de dames LB is *
Grazie!

Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan oO<
  maandag 1 november 2010 @ 13:01:26 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88206491
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Grazie!

Ik herkende je vooral door je haartjes! :D

En gestemd w/
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88206575
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Grazie!

Die in het zwart? :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88206577
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is... :') er is een ware run op die boeken nu :')
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:07:19 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88206666
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is... :') er is een ware run op die boeken nu :')
Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Hij zei altijd dat ie vanwege zn neus onsterfelijk was oO<

Ik vond De ontdekking van de hemel destijds wel tof! Maar dat was dan ook alles, heb twee andere boeken van hem geprobeerd en daar vond ik weer bar weinig aan. Nederlandse literatuur is gewoon veelal niet aan mij besteed :+
pi_88206750
De film 'De Aanslag' gezien, verder totaal onbekend met die gast. Of welke andere vorm van literatuur dan ook... [/cultuurbarbaar]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88206812
je bent een tokkie... dus het verbaast me niets :P
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:13:50 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88206869
Het wordt weer een fijne week merk ik al.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88206978
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind de ontdekking van de zemel tot nu toe wel fijn lezen. De aanslag heb ik al gelezen, die werd uit onze biebcollectie afgeschreven, dus die kon ik voor 50 cent kopen 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88207007
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar :')
Ja doei.
pi_88207025
En collega is ineens ziek, dus ik heb een dienst van 9.00 - 21.00 uur :+ (heb het zelf aangeboden, niet dat jullie denken dat ik gedwongen ben ofzo ;) )

Uren sparen, kan ik in januari nog een week vrijnemen voor den verhuis :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88207074
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar :')
Sociale druk, niet iedereen durft er voor uit te komen dat ze tokkie zijn!
Kunnen ze van de week ook lekker mee babbelen bij het koffieapparaat.
pi_88207078
oh, en morgen is m'n eerste werkdag! Ga vanavond echt zó vroeg slapen en niets doen behalve lezen daaraan vooraf! Moet bijkomen van onze 'vakantie' :')!
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:25:18 #64
236335 neen
schone schijn
pi_88207247
Ach, het is nu in het nieuws en dan denk je er ineens aan. Misschien hebben sommige mensen nog nooit van hem gehoord ( :') ) ofzo en denken nu van, "hee, daar kan ik wel eens wat van lezen". Er is vaak een aanleiding nodig om iets te doen, na een goede recensie gaan er ook veel meer mensen naar een bepaalde film/een boek lezen/bepaalde muziek luisteren.

Nice trouwens Merel! Wel kut dat je straks echt gewoon zakken chips van tevoren moet kopen dan maarja.

Ik heb net even dat tentamen gemaakt waar ik zo hard voor heb geleerd :') mooi man.
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 13:26:56 #65
70532 loveli
N
pi_88207297
Deze barbaar heeft alleen "De Aanslag" gelezen. Heb wegens onsympathiek hoofd van de schrijver nooit behoefte gehad om meer te lezen eerlijk gezegd.
crap in = crap out
pi_88207322
ik heb de ontdekking van de hemel een keer bijna uitgelezen, toen ik een slaapverwekkende baan had en niets beters te doen had. Zo bijzonder vond ik 't niet :X
Ja doei.
pi_88207396
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word O+

Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
  maandag 1 november 2010 @ 13:31:30 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88207414
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag? 8-)

Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennen :+ Zo dan!
  maandag 1 november 2010 @ 13:31:48 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88207424
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
Wauw, seriously over the top, maar wel erg gaaf ja O+
  maandag 1 november 2010 @ 13:32:42 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88207445
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
O+ O+ O+
Oooh wat een mooie prinsessenjurk! O+ Die bloemachtige dingesen erop zijn ook gaaf!
pi_88207453
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag? 8-)

Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennen :+ Zo dan!
tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O+ yay! dat ga ik zeker doen dan :9 O+ toneel O+
Ja doei.
pi_88207494
oh, ik moet weer naar college :z
Ja doei.
pi_88207524
LB & Maria: Hij is echt mooi he? :)

Denk dat hij haar ook echt zo prachtig gaat staan <3 Ben nu al helemaal blij voor haar, hihi.
pi_88207621
Ben net begonnen met het nakijken van de rapporten van mijn studenten (ze hebben een marketingplan moeten schrijven in groepsverband).

Eerste rapport dat ik opensla: de eerste 3 pagina's zijn letterlijk copy-paste overgenomen van de website van het betreffende bedrijf. Zonder bronvermelding of wat dan ook. Sigh....

Dit zijn derdejaars HBO-studenten. Zouden dus beter moeten weten. Officieel is dit plagiaat en kan ik ze op basis daarvan al meteen een dikke 1 geven en ze 'aangeven' bij het examenbureau.

Grrrrr >< Het zijn ook nog allemaal enorm aardige studenten die niet dom zijn. Maar waarom doen ze dan wel zoiets doms? Kan ik me echt kwaad over maken }:|

[ Bericht 18% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-11-2010 13:39:09 (had net op het verkeerde knopje geduwd :p) ]
pi_88207623
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.

Ik vind het een draak. Sorry :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')