Grazie!quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gestemd!
* zich nu afvraagt welke van de dames LB is *
Ik herkende je vooral door je haartjes!quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grazie!
Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan
Die in het zwart?quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grazie!
Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan
Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Hij zei altijd dat ie vanwege zn neus onsterfelijk wasquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is...er is een ware run op die boeken nu
Ik vind de ontdekking van de zemel tot nu toe wel fijn lezen. De aanslag heb ik al gelezen, die werd uit onze biebcollectie afgeschreven, dus die kon ik voor 50 cent kopenquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is...er is een ware run op die boeken nu
Sociale druk, niet iedereen durft er voor uit te komen dat ze tokkie zijn!quote:Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word![]()
Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.Wauw, seriously over the top, maar wel erg gaaf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word![]()
Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.Oooh wat een mooie prinsessenjurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die bloemachtige dingesen erop zijn ook gaaf!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag?![]()
Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennenZo dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |