Ja. Voor mijn vakantie en rijbewijs. En omdat ik straks 3 maanden niet kan werken, ik moet een spaarpotje hebben zodat ik dan nog wel kan eten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef conleche het volgende:
Maar Chico, als ik het goed begrijp zou je wel meer kunnen uitgeven, maar spaar je liever. Is dat dan voor iets speciaals?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST Ik heb m'n Propedeuse!
Helaas niet, want ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding en nu dus bezig voor m'n tweede P, hahaquote:
woei!!quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eerste tentamen gehaald!!! Yes!!!
... dus wij gaan het uitstekend kunnen vinden.quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in zaterdag, vind het echt doodeng... Ik ben een echte boerin hoor, er zit bij mij geen enkele elegantie.
Dus......
boerinnetjesquote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd Swietje
Mijn gevulde paprika's en champignons staan klaar om straks in de oven te gaan.
Altijd veel werk maar het is zo lekker en had vandaag de tijd, altijd lekker.
Heb zin in zaterdag, vind het echt doodeng... Ik ben een echte boerin hoor, er zit bij mij geen enkele elegantie.
Dus......
Watdanquote:
Je wordt ook als een hond behandeld door die banken!quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef neen het volgende:
[..]
Watdan
kuuuuut, af af af af af af af op m'n rekening![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |