SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Fijn iddquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
yay, m'n moeder is een aantal titanium platen en schroeven rijker...de operatie is goed gegaan en heb net even met d'r gepraat. Hoewel het niet een major ingreep was, toch fijn dat het achter de rug is!
Nee, dus daarom vind ik het des te leuker om mijn jurk weer eens te showen. Al heb ik er in januari wel eentje, maar ik weet nog niet of ik ga. Geen zin om weer zo'n hele dure jurk te kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Ga jij eigenlijk nog vaak naar gala's Ewelina? Omdat je, toen ik mn jurk kocht, regelmatig ging volgens mij?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kom even Swietje feliciteren met dr propedeuse, Merel met d'r nieuwe huissleutel en PF met dr tentamen! Oh, en Nynke eigenlijk ook met d'r moeder, fijn dat dat goed is gegaan!!
![]()
![]()
Excuses genoeg te verzinnen, maar jij gaat gewoonquote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Ewelina.
Ik heb m'n sporttas gepakt, bidon afgewassen. Kortom: geen excuses meer om niet te gaan.
Mijn gevoel zegt dat je je zorgen maakt om iemand en over bijv. wereldvrede.quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Is het "je ergens zorgen om maken" of "je ergens zorgen over maken"?
Mja dat zegt mijn gevoel ook.quote:Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je je zorgen maakt om iemand en over bijv. wereldvrede.
Fout gemaakt en nu zit ik met de gebakken peren, zoiets.quote:
Ja, nou ja. Fouten maken is gewoon menselijk he, vervelend dat er iets niet helemaal volgens plan gaat maar hoe vervelend ook je kunt het nog wel oplossen? Balen dat iets niet loopt zoals het gaat is oke hoor maar niet teveel he want fouten maken hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
Fout gemaakt en nu zit ik met de gebakken peren, zoiets.
Mja, nou.quote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Fouten maken is gewoon menselijk he, vervelend dat er iets niet helemaal volgens plan gaat maar hoe vervelend ook je kunt het nog wel oplossen? Balen dat iets niet loopt zoals het gaat is oke hoor maar niet teveel he want fouten maken hoort er gewoon bij.
Daarvoor is de groeps-PM uitermate geschikt.quote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef -marz- het volgende:
Goedzo Puff! Gefeliciteerd![]()
[..]
Mja, nou.
ivm herkenbaarheid enzo kan ik het niet uitleggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |