quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ja, loop dan ook niet de lapo te hunten zou je denkenquote:
jaquote:
Geen last vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef PeZu het volgende:
ja ik ook niet maar zoiets kan er toch best in hakken
ja, dat zijn geen goede spaarlampenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
ja![]()
ik had gisteren een choco kaarsje even aanstaan dat rook echt fantastisch
ach ja er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken fles, echtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, loop dan ook niet de lapo te hunten zou je denkendoet ze iedere keer wwer
ik ook nietquote:
Dat je nogmaals je bek mag branden aan de ballenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, loop dan ook niet de lapo te hunten zou je denkendoet ze iedere keer wwer
nou ik ben wat verkouden dus mijn oordeel kan iets vertroebelt zijn maar jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zijn geen goede spaarlampen![]()
oeh, ruikt die naar echte echte sjookoolaa?
mental image hier: fles brand zijn bek aan zijn eigen ballenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je nogmaals je bek mag branden aan de ballen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Het ging hier ook even niet goed met mijn theequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
mental image hier: fles brand zijn bek aan zijn eigen ballen
Da's waar. De slokdarmtumor van mijn oma doen ze ook niks meer aan bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
ach ja er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken fles, echt![]()
Bestel ik eens GEEN pizza, krijg ik ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
wat was watquote:
ja dat zijn dingen die er toe doen in het leven, wel kut btwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's waar. De slokdarmtumor van mijn oma doen ze ook niks meer aan bijvoorbeeld.
Ik hou heel erg veel van jou anders hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestel ik eens GEEN pizza, krijg ik dit![]()
Ik HAAT jullie
![]()
Ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou heel erg veel van jou anders hoor
zag je dat niet?quote:
Wat ben je toch een norse vent.. maar toch vind ik je heel erg liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestel ik eens GEEN pizza, krijg ik dit![]()
Ik HAAT jullie
![]()
Mja ach, ze is 89 en effectively al een tijdje "bijna dood". Dus jah.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
ja dat zijn dingen die er toe doen in het leven, wel kut btw
Ik zag t ook jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
zag je dat niet?
ik zag ineens boven iedereens naam bijvoorbeeld: pi_88146533
Al eet je drie keer per dag pizza, lekker zelf wetenquote:
nope ik zag het nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat niet?
Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch een norse vent.. maar toch vind ik je heel erg lief![]()
Dus kus erop, zand erover en lief doen
Ja klopt, zag ik ook. Dany is nog wat aan het klieren met die nieuwe layout denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat niet?
Da weet ik toch Flesjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoor
Let me stay let me stay!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga msn maar eens even opschonen.
als je mij er maar niet afgooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
pas je wel op voor tuigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies![]()
![]()
Ik heb de onzin even verwijderd
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooit
Doe datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik een floepsiedoepsie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies![]()
![]()
Ik heb de onzin even verwijderd
er komt geen einde aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonen
ja niet dusquote:
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
ooh toch wel klaar nu![]()
en ik weet waarom jij gehighlight wordt
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven staquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?
ooooooooooohquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven sta
ja wel een handige functie, maar dat is dan ook het enige positieve aan de nwe msn, die smiliesquote:
ja like duh msn zonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
Ook zonder nieuwe msn heb ik fok smilies op msn
Ik heb dequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
ja like duh msn zonder![]()
![]()
![]()
_! en
zou raar zijn
Vooral zonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
ja like duh msn zonder![]()
![]()
![]()
_! en
zou raar zijn
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de_! niet op msn hoor
ja dat zou hel zijnquote:
alohaquote:
ik las iets andersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
op msn kunnen ze bij mij ook nog kick-ass kunstjes
Very truequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
op msn kunnen ze bij mij ook nog kick-ass kunstjes
drukquote:
Kan ze alleen vinden op amerikaanse sites en dan ben je dus 65 euro verder voor je een in huis hebtquote:
Getverdekke wat stom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
Kan ze alleen vinden op amerikaanse sites en dan ben je dus 65 euro verder voor je een in huis hebt
Ik moet gewoon bolle aan mijn voeten plakkenquote:
ja, maar dan wel zo dat je zijn nagels niet voeltquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
Ik moet gewoon bolle aan mijn voeten plakken
Met mijn voeten onder zijn dikke buikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
ja, maar dan wel zo dat je zijn nagels niet voelt
Die heb ik alquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
heh wat![]()
kun je niet gewoon warme sloffers kopen dan
je wil dat je pyama weglooptquote:
elanden met geweis?quote:
er is ook niks sexy's aan koude voeten tijdens de sexquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Er is toch niks sexy's aan een pyjama met voetjes
Er is ook niets sexy's aan afgevroren voetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Kwestie van zorgen dat ze goed opgewarmd is lijkt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is ook niks sexy's aan koude voeten tijdens de sex
ik ben raarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kwestie van zorgen dat ze goed opgewarmd is lijkt me
Samequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
ik ben raar![]()
mijn voeten blijven koud ook al ben ik zo heet als een straalkachel
Oh wacht.. tenzij je een of andere fetisj hebt in die richting natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
mijn schijnen ook nogal koud aan te voelen, ik ben een keer naar de dokter gestuurd omdat mijn vriendin dacht dat ik iets ergs had, ik zei nog het belangrijkste werkt toch primaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
SameHenry gaat altijd gillen als een meisje als we in bed liggen
Maar ik heb er zelf eigenlijk niet bewust last van ofzo
Zit niet veel gevoel in mijn voeten.
En je bent niet eens een vrouw!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben raar![]()
mijn voeten blijven koud ook al ben ik zo heet als een straalkachel
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
Oh wacht.. tenzij je een of andere fetisj hebt in die richting natuurlijk..
[ afbeelding ]
*ril*
uhm niet bepaald neequote:
nee ook niet neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
Maar, pyjama's zonder voetjes zijn toch ook niet sexy?
Dat is wel nog kouder dan alleen koude voetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
nee ook niet nee![]()
babydolls wel![]()
[ http://i673.photobucket.com/albums/vv94/mypluslingerie/babydoll3-new.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
Maar, pyjama's zonder voetjes zijn toch ook niet sexy?
quote:
mijne passen er niet eens in denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Daar vallen je tieten zo heel oncharmant uit als je op je zij gaat liggen kijken naar slapende liefdesvent
![]()
Zie je! Niks sexy's aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
mijne passen er niet eens in denk ik
Nee hoor, het is dichtgebonden voor, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar vallen je tieten zo heel oncharmant uit als je op je zij gaat liggen kijken naar slapende liefdesvent
![]()
Jouw tieten blijven op hun plek als je op je zij gaat liggen door 1 niet-ondersteunend touwtje ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
Nee hoor, het is dichtgebonden voor, dat zie je toch?
dat haarquote:
ja alles eik wel hehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat haar![]()
die slippers![]()
die pyama
dat ligt aan je tieten heh, ik zie ook wel eens tieten dat dat idd zouden doen jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw tieten blijven op hun plek als je op je zij gaat liggen door 1 niet-ondersteunend touwtje ja?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
dat ligt aan je tieten heh, ik zie ook wel eens tieten dat dat idd zouden doen ja
slaap lekker snoetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
In ieder gevalIk ga richting bed in mijn niet sexy, maar o zo heerlijk warme, flanellen pyjama
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
klein en stevigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zijn ze of heeeeeeeel klein of keihard want nep
trustequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
In ieder gevalIk ga richting bed in mijn niet sexy, maar o zo heerlijk warme, flanellen pyjama
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
Niks mis meequote:
Dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat haar![]()
die slippers![]()
die pyama
Dat noem ik dus geen pyjamaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
Dat.
Maar pyjama's kunnen wel degelijk sexy zijn.
Niet dat ik ze vaak draag hoor... ik slaap meestal zonder.Het moet al heel hard vriezen wil ik meer aantrekken. En dan nog liefst zoiets:
[ afbeelding ]
Het is maar dat mijn rug niet te koud wordt dan. Maar liever kruip ik dan lekker tegen iemand aan
Roodquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
Dat.
Niet dat ik ze vaak draag hoor... ik slaap meestal zonder.Het moet al heel hard vriezen wil ik meer aantrekken. En dan nog liefst zoiets:
[ afbeelding ]
Het is maar dat mijn rug niet te koud wordt dan. Maar liever kruip ik dan lekker tegen iemand aan
dat poste ik eerder ook al, maar dat is een babydoll, die vind jummie maar dat is niet echt warm lijkt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat.
[ afbeelding ]
Tsja, deze is toevallig rood..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood![]()
Maar vertel, wat zit daar in godsnaam lekker aan?
* suikertaartje denkt aan haar lekker warme nachthemd met heerlijk lange mouwen
ik slaap liever lekker en warm dan sexyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja, deze is toevallig rood..![]()
bewegingsvrijheid. En klopt.. Fha heeft gelijk, dit is niet echt een pyjama, ( dat is bij mij een pyamajas plus broek) dit was meer om aan te geven wat voor model ik aan heb... als ik wat draag. Liever niet...![]()
maar ook in pyjama's zijn er genoeg te vinden die wel sexy zijn overigens.
whehehehe.. nou ja, ik heb het niet zo gauw koud meer 's nachts. En als ik het koud heb, dan is het mijn rug. Vandaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik slaap liever lekker en warm dan sexy
Nee, precies, en ik vind de bewegingsvrijheid erg tegenvallen in die dingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. nou ja, ik heb het niet zo gauw koud meer 's nachts. En als ik het koud heb, dan is het mijn rug. Vandaar
Maar het koud hebben terwijl je wilt slapen is idd niet fijn
dat is ook stom ja, ik werd vanochtend wakker, vergeten de cv uit te zetten, dus ik dreef mijn bed uit (om 04:45quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan vaak niet slapen als ik het koud heb dan kleed ik me daarop en dan slaap ik eindleijk wordt ik wakker en moet alles uit want te warm_!
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan vaak niet slapen als ik het koud heb dan kleed ik me daarop en dan slaap ik eindleijk wordt ik wakker en moet alles uit want te warm_!
kun je beter om andere redenen je bed uit drijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook stom ja, ik werd vanochtend wakker, vergeten de cv uit te zetten, dus ik dreef mijn bed uit (om 04:45)
ja ik ben echt erg wat dat betreft, ik kan ook weer wakker worden om wat aan te trekken, sokken als ik dan koude voeten krijg plotsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooien
ja, maar koude schouders en benen en weet ik wat, ik blijf nooit zo netjes onder mijn deken liggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooien
alohaquote:
Ok, dan zal ik je ook niet negerenquote:
ja, dan heb ik het ook heel snel warmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
kun je beter om andere redenen je bed uit drijven![]()
ik dus ookquote:ja ik ben echt erg wat dat betreft, ik kan ook weer wakker worden om wat aan te trekken, sokken als ik dan koude voeten krijg plots_!
Oooh, okee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Dat was je broertje in je hoofd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan heb ik het ook heel snel warm![]()
[..]
ik dus ook![]()
word ik wakker met shirt met lange mouwen, slaapbroek en dikke sokken aan
daarom douche ik vaak ook 's avonds, ben ik vast wat warmer, anders komt dat vaak niet goedquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom douche ik vaak ook 's avonds, ben ik vast wat warmer, anders komt dat vaak niet goed
Ik ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom douche ik vaak ook 's avonds, ben ik vast wat warmer, anders komt dat vaak niet goed
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetjes![]()
![]()
Douchen en slapen (in uber-onsexy pyama)
truste snoetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetjes![]()
![]()
Douchen en slapen (in uber-onsexy pyama)
heb je wel foto;s van booquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buuhuu, m'n telefoon is zomaar ineens overledenDus maandag maar even naar de winkel, hij is nog geen half jaar oud volgens mij...
Maar goedenavond lieve mensen
Neequote:
jeetje dat is snelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buuhuu, m'n telefoon is zomaar ineens overledenDus maandag maar even naar de winkel, hij is nog geen half jaar oud volgens mij...
Maar goedenavond lieve mensen
ooh koel, hoe was het verder?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeGelukkig kan ik het toestel van mijn moeder lenen, maar ik ben al m'n nummers kwijt
Maar weet je wat ik gedaan heb????Ik heb een vogelspin op m'n hand gehad, zonder te gillen en ik vond het echt leuk
![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje dat is snel![]()
een vogelspinIEEEEEEEK jasses
Super leukquote:
Ok kool, ik was ook van plan te gaan maar helaas...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn kut...
Hihihi, dat dacht ik ook, maar dat valt heel erg meeIk vond em echt tof
![]()
[..]
Super leukHeel veel beessies gezien
En we hebben meegedaan aan een prijsvraag voor een vakantie naar Thailand
Voel jij je al beter?
Dat is inderdaad jammer, het was echt super leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ok kool, ik was ook van plan te gaan maar helaas...
Nope, behalve dan dat mijn hoofdpijn wel weg is maar nu nies ik me de ziekte, blaf als een zeehond en alle andere ellende
ja katachtigen vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, het was echt super leukDe nachtaapjes waren een ontsnappingspoging aan het plannen
De mevrouw van de dierentuin vertelde dat ze dat vorige week ook echt gelukt was
En de tijger was super tof aan het spelenEcht een reuze poessie
Woah! Dat wil ik ook wel en keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja katachtigen vind ik ook altijd![]()
ik heb een keer daar een cheetah geaaid die dicht bij het hek lag, hij vond het vet relaxed en lag lekker te zonnen
Welterusten meisjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens lekker douchen en dan mijn bedje in
slaap lekker
Hai gfquote:
marijkequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten meisje
[..]
Hai gf
trusten Lovelyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens lekker douchen en dan mijn bedje in
slaap lekker
plompe lori'squote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Dat wil ik ook wel en keerIk zou wel eens een tijger oid willen horen spinnen
![]()
En kleine plompe lori's
En actieve luiaarden
Fantastisch gewoon
Gelukkig zijn mijn eigen poezels ook zo leuk
Was ist los?quote:
Flesjequote:
Waarom moet je dan wenen?quote:
ben bangquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FlesjeAlles goed mop?
[..]
Waarom moet je dan wenen?
Mwoah neuhquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoah neuh
Maar als ik op mijn beurt wat betrokkenheid bij ferb toon dan hoeft dat kennelijk ook niet.
Nah,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?
Te veel horrors gekeken?
[..]
Komt dat?
En ik zie even geen verband tussen mijn vraag naar jou en FerbMaar ben ook super moe
Dus ga zo denk ik toch maar eens slapen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:58 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nah,
Die zijn nu op TV trouwens..
Alleenmaar..
Trustequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen last van gelukkigOP RTL4 is er nu journaal
Maar lieverds, ik ga slapen, alvast welterusten
Hoe laat is het daar dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik mist het tijdsverschil wel
ik ben inmiddels weer thuis, maar in Portugal is het een uur vroeger, en dat is af en toe best prettigquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben inmiddels weer thuis, maar in Portugal is het een uur vroeger, en dat is af en toe best prettig
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 116 PeZu
02. 104 suikertaartje
03. 074 Dr_Flash
04. 056 Fha
05. 042 LovelyLady
06. 040 goldfinger1963
07. 036 Trevland
08. 030 Panda72
09. 020 Enfermera
10. 015 Marijkezwolle
11. 012 DR34M3R
12. 011 TheFamousMan
13. 011 Giertje
14. 009 Ferb
15. 008 Symphonic
16. 008 MPG
17. 006 friemelaar
18. 004 wel.o.k
19. 004 DaMart
20. 003 Barretje80
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 30 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 230 PeZu
19. 147 suikertaartje
35. 105 Dr_Flash
40. 097 goldfinger1963
71. 066 Symphonic
96. 056 Fha
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:43 schreef Ferb het volgende:
Doet iemand hier eigenlijk een beetje aan halloween?
Tja Belgen die zijn alleen maar intressant om hun Friet en garnalenkroketjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 05:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme belgen![]()
hier is maandag dus alles dicht
quote:
Nee, ik woon namelijk niet in Amerikaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:43 schreef Ferb het volgende:
Doet iemand hier eigenlijk een beetje aan halloween?
Mijn telefoon doet sinds gisteren helemaal niets meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:04 schreef Fha het volgende:
Mijn telefoon doet dus helemaal niet automatisch wintertijd doen heh?!Dus nu kijk ik maar Villa Achterwerk
Dan kun je alsnog Halloween vierenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik woon namelijk niet in Amerika.
Goedemorgenquote:
Aaahw issie dood gegaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn telefoon doet sinds gisteren helemaal niets meerMaar jouw nummer heb ik nog
En hoi
Nah, aan die onzin doe ik niet mee hoor... dat is Amerikaans en niet Nederlands... wij hebben Sint Maarten al (waar die Amerikanen het vast van gejat hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog Halloween vieren![]()
Ja!quote:
Sint Maarten is toch heel wat anders dan Halloween? De enige overeenkomst is het snoepjes ophalen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, aan die onzin doe ik niet mee hoor... dat is Amerikaans en niet Nederlands... wij hebben Sint Maarten al (waar die Amerikanen het vast van gejat hebben).
Morgen meisquote:
Hihihi plompe lori'squote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen leive plompe lori's
wat zijn jullie actief op deze vroege ochtend
Dat snoep ophalen hebben ze dus gejatquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sint Maarten is toch heel wat anders dan Halloween? De enige overeenkomst is het snoepjes ophalen.
En verkleden en een reden voor een feestje is altijd goed![]()
Hihihi, maar ik ben geen pinguin he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg gisteren een Marijke trouwens... mijn moeder kreeg bij Albert Heijn een pinguïnpoppetje.
Ik heb hem nu al Marijke genoemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, maar ik ben geen pinguin he?Dat is de enige van de appie die ik echt wil
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:04 schreef Fha het volgende:
Mijn telefoon doet dus helemaal niet automatisch wintertijd doen heh?!Dus nu kijk ik maar Villa Achterwerk
Je weet dat Sint Maarten een heilig man is die echt bestaan zou hebben en dat er daarom een reden is om eten op te halen? En Halloween heeft een horrorthema en ze roepen trick or treatquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat snoep ophalen hebben ze dus gejat.
En nu proberen ze het hier terug te jatten.
ik heb vannacht tot half 3 liggen RILLEN in mijn tuiggiequote:
veel gewoontes op feestdagen zijn gejat en vaak te herleiden tot andere oude traditie uit anderen landen, halloween is overgenomen van het mexicaanse dias de las muertosquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat snoep ophalen hebben ze dus gejat.
En nu proberen ze het hier terug te jatten.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem nu al Marijke genoemd.
Ik pak hem wel in voor 27 november... heb je een doel om te winnen.
hihiquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:04 schreef Fha het volgende:
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet dat Sint Maarten een heilig man is die echt bestaan zou hebben en dat er daarom een reden is om eten op te halen? En Halloween heeft een horrorthema en ze roepen trick or treatIk zie echt geen overeenkomsten
En als je serieus denkt dat ze zoiets uit ons kleine kikkerland jatten, dan is dat best overmoedig
en ontworpen door coca colaquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar Santa Claus is ook eigenlijk Sinterklaas he.
Of te goedkoop, want hij was gratis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnen
Iedereen gaat met hetzelfde aantal cadeautjes naar huis
En het cadeautje is te duur
Die was 15 euro ipv 1 euro
Oeh, ziekig dus?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vannacht tot half 3 liggen RILLEN in mijn tuiggieIk had een joggingbroek aan, een pyjama, sokken en een kruik en het dekbed van Sander..
En nu heb ik barstende koppijn
Ja, Sinterklaas is gewoon gejat van een ode Germaanse traditiequote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel gewoontes op feestdagen zijn gejat en vaak te herleiden tot andere oude traditie uit anderen landen, halloween is overgenomen van het mexicaanse dias de las muertos
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar Santa Claus is ook eigenlijk Sinterklaas he.
Lolquote:
Als kind was ik al niet uit bed te krijgenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Wat stom. Haha villa achterwerk
Keek ik vroeger ook altijd.
Hihi, succesquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:37 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu maar even mijn huishouden doen... even ja, want hoe sneller ik klaar ben, hoe eerder ik kan rommelen met de modelspoorbaan.
Haha ohhh ja ik ook hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als kind was ik al niet uit bed te krijgenMaar op zondagochtend zat ik standaard om 9 uur op de bank (met pyjama en knuffel en zeer duffe oogjes
maar ik zat er!)
![]()
quote:
Te vroeg is mij nooit geluktquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:39 schreef Enfermera het volgende:
Haha ohhh ja ik ook hoor!Hahaha oh echt XD Ik zat er soms al te vroeg
Maar altijd met de snoeptrommel
![]()
het is ook niet echt lekker weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb geen zin om de deur uit te gaan vandaag. En er is nog genoeg te doen in huis. Dus geen rondje. Maar dat is niet zo raar. Zeker de helft van de rondjes die ik plan gaan uiteindelijk niet door
Oh, mooiquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Te vroeg is mij nooit geluktIk werd gewoon standaard om 5 voor 9 wakker op zondag
en wij hadden geen snoeptrommel
Beterschap jij![]()
Nee die was tegen LL maar dat vergat ik er even voor te zettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh, mooi
Nee?Dus je kon nooit snoep jatten??
Zonde hoor, gemis in je opvoeding
Beterschapu tokkin to me?
Nee inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ook niet echt lekker weer
ja de naam hebben ze van de nederlanders heh, niet de traditie of het verhaal erachter, en coca cola heeft hem ontworpen zoals hij er nu uitziet.quote:
Wehehehe goeiemogguh mamquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: 'Wat is er met u aan de hand?'
'Tja,' zegt de man, 'ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!'
Leuke mailtjes van je moeder op de zondagochtend
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: 'Wat is er met u aan de hand?'
'Tja,' zegt de man, 'ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!'
Leuke mailtjes van je moeder op de zondagochtend
fijne middagquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden en dan naar oma. Fijne middag
quote:
gaaf nummerquote:
lekker geslapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
lekkahquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
pff.. duffe dag. Zo nog maar eens wat wassen en strijken en zo.. En dan vanmiddag naar mijn ouders, verse erwtensoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekkah![]()
ik moet vandaag een beetje m'n best gaan doen om m'n cijfers op te halen, alvast even leren voor proefwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al? Het schooljaar is pas begonnen joh!
Enneh.. Cijfers ophalen? Wat doe jij in een koffietopic?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil geen koffie.
je UI past niet echt met de tekst erbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Hoe ist met ferbje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
[..]
Ja, da was pas om 5 uur trouwens
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekkah![]()
ik moet vandaag een beetje m'n best gaan doen om m'n cijfers op te halen, alvast even leren voor proefwerken
Succes dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met ferbje?
[..]
Succes dan!![]()
zeg dat welquote:
Goed, lekker weekendquote:
heey enferquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker weekenden ik vind de wintertijd in het begin altijd zo lekker, het voelt alsof het later is dan dat het is
![]()
Giertje
Lekker, lekkerquote:
Hoi!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Hehe. Bed verschoond, wasje inde machine, gestofzuigd. EN nog steeds koppijn.
Aha kijk, ik weet nog niet wat ik ga doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker, lekkerdagje niks, huis op orde en vanaaf bij schoonfamilie eten
![]()
[..]
Hoi!Had je dat sollicitatiegesprek nou al gehad? Hoe ging 't?
[..]
Goed bezig
Oh, das minder
Lekker niks is ook lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha kijk, ik weet nog niet wat ik ga doen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je UI past niet echt met de tekst erboven
*kijkt MPG met wateroogjes aan , goedemorgen , Duwt je een kop koffie in je handen halfwarm.. en rent weer weg *quote:
Hey LLquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
Happy Haloween(gejat vd weblog) Ik vind hem geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Trev![]()
Hoi GF![]()
Ik ga zo even gevaarlijk doen
stopcontacten vervangenJe kan hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Trev![]()
Hoi GF![]()
Ik ga zo even gevaarlijk doen
stopcontacten vervangenlovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
het is zeker alleen dat iemand het moet doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat![]()
Tis alleen een rotklus
dat kloptquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat![]()
Tis alleen een rotklus
True.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook nog verandering in komen
[..]
Middag MPG
friemelquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
veilig thuis gekomen![]()
Hoe is het? Ook bijna weekend voor jou hequote:
dankjewelquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
goed feestje
![]()
Echt mooi versiert, dat willen we volgend jaar beslist ook niet missen![]()
en detrollen drollen
primaquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe is het? Ook bijna weekend voor jou he
Oh echt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima![]()
mijn weekend is al begonnen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echt!Lekker
Ja ik was ff afwassen, tis grote schoonmaak hier vandaagMn man is zijn kantoortje ook aan het uitmesten en opruimen, is netjes nu joh!
![]()
Was het daar dan zo'n zooi?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echt!Lekker
Ja ik was ff afwassen, tis grote schoonmaak hier vandaagMn man is zijn kantoortje ook aan het uitmesten en opruimen, is netjes nu joh!
![]()
het is zondagquote:
quote:
Lekker!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de zon schijnt hier![]()
morgen de halloween versieringen weer gaan afhalen en opbergen
Nou, ik heb een IT-man, dus hij verzamelt graag snoeren enzoquote:
dat gaat gelukkig sneller dan het opbouwenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker!Ja, moet ook gebeuren he.
![]()
ik heb halloween nooit gevierd ofzow... ik heb het nooit zo begrepen, ik dacht altijd dat het alleen in Amerika groots gedaan werdquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de zon schijnt hier![]()
morgen de halloween versieringen weer gaan afhalen en opbergen
Je bent er weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben er nu toch weer?
![]()
[..]
Lekker!Ja, moet ook gebeuren he.
![]()
[..]
Nou, ik heb een IT-man, dus hij verzamelt graag snoeren enzoDie liggen dan onder z'n bureau, daar komt dan nog meer troep (doosjes, schoenen, slippers, teringzooi in z'n algemeenheid), en daar zuig ik dan ook gewoon standaard niet
![]()
Dus wil hij dat het schoonblijft, dan zal hij moeten opruimen
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik heb een IT-man, dus hij verzamelt graag snoeren enzoDie liggen dan onder z'n bureau, daar komt dan nog meer troep (doosjes, schoenen, slippers, teringzooi in z'n algemeenheid), en daar zuig ik dan ook gewoon standaard niet
![]()
Dus wil hij dat het schoonblijft, dan zal hij moeten opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |