Jouw tieten blijven op hun plek als je op je zij gaat liggen door 1 niet-ondersteunend touwtje ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
Nee hoor, het is dichtgebonden voor, dat zie je toch?
dat haarquote:
ja alles eik wel hehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat haar![]()
die slippers![]()
die pyama
dat ligt aan je tieten heh, ik zie ook wel eens tieten dat dat idd zouden doen jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Jouw tieten blijven op hun plek als je op je zij gaat liggen door 1 niet-ondersteunend touwtje ja?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
dat ligt aan je tieten heh, ik zie ook wel eens tieten dat dat idd zouden doen ja
slaap lekker snoetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
In ieder gevalIk ga richting bed in mijn niet sexy, maar o zo heerlijk warme, flanellen pyjama
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
klein en stevigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zijn ze of heeeeeeeel klein of keihard want nep
trustequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
In ieder gevalIk ga richting bed in mijn niet sexy, maar o zo heerlijk warme, flanellen pyjama
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
Niks mis meequote:
Dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat haar![]()
die slippers![]()
die pyama
Dat noem ik dus geen pyjamaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
Dat.
Maar pyjama's kunnen wel degelijk sexy zijn.
Niet dat ik ze vaak draag hoor... ik slaap meestal zonder.Het moet al heel hard vriezen wil ik meer aantrekken. En dan nog liefst zoiets:
[ afbeelding ]
Het is maar dat mijn rug niet te koud wordt dan. Maar liever kruip ik dan lekker tegen iemand aan
Roodquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
Dat.
Niet dat ik ze vaak draag hoor... ik slaap meestal zonder.Het moet al heel hard vriezen wil ik meer aantrekken. En dan nog liefst zoiets:
[ afbeelding ]
Het is maar dat mijn rug niet te koud wordt dan. Maar liever kruip ik dan lekker tegen iemand aan
dat poste ik eerder ook al, maar dat is een babydoll, die vind jummie maar dat is niet echt warm lijkt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat.
[ afbeelding ]
Tsja, deze is toevallig rood..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood![]()
Maar vertel, wat zit daar in godsnaam lekker aan?
* suikertaartje denkt aan haar lekker warme nachthemd met heerlijk lange mouwen
ik slaap liever lekker en warm dan sexyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja, deze is toevallig rood..![]()
bewegingsvrijheid. En klopt.. Fha heeft gelijk, dit is niet echt een pyjama, ( dat is bij mij een pyamajas plus broek) dit was meer om aan te geven wat voor model ik aan heb... als ik wat draag. Liever niet...![]()
maar ook in pyjama's zijn er genoeg te vinden die wel sexy zijn overigens.
whehehehe.. nou ja, ik heb het niet zo gauw koud meer 's nachts. En als ik het koud heb, dan is het mijn rug. Vandaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik slaap liever lekker en warm dan sexy
Nee, precies, en ik vind de bewegingsvrijheid erg tegenvallen in die dingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.. nou ja, ik heb het niet zo gauw koud meer 's nachts. En als ik het koud heb, dan is het mijn rug. Vandaar
Maar het koud hebben terwijl je wilt slapen is idd niet fijn
dat is ook stom ja, ik werd vanochtend wakker, vergeten de cv uit te zetten, dus ik dreef mijn bed uit (om 04:45quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan vaak niet slapen als ik het koud heb dan kleed ik me daarop en dan slaap ik eindleijk wordt ik wakker en moet alles uit want te warm_!
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan vaak niet slapen als ik het koud heb dan kleed ik me daarop en dan slaap ik eindleijk wordt ik wakker en moet alles uit want te warm_!
kun je beter om andere redenen je bed uit drijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook stom ja, ik werd vanochtend wakker, vergeten de cv uit te zetten, dus ik dreef mijn bed uit (om 04:45)
ja ik ben echt erg wat dat betreft, ik kan ook weer wakker worden om wat aan te trekken, sokken als ik dan koude voeten krijg plotsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooien
ja, maar koude schouders en benen en weet ik wat, ik blijf nooit zo netjes onder mijn deken liggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat herken ik ... vandaar dat ik liever een extra deken op mijn bed leg, die ik er halverwege de nacht heel makkelijk af kan gooien
alohaquote:
Ok, dan zal ik je ook niet negerenquote:
ja, dan heb ik het ook heel snel warmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
kun je beter om andere redenen je bed uit drijven![]()
ik dus ookquote:ja ik ben echt erg wat dat betreft, ik kan ook weer wakker worden om wat aan te trekken, sokken als ik dan koude voeten krijg plots_!
Oooh, okee!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Dat was je broertje in je hoofd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan heb ik het ook heel snel warm![]()
[..]
ik dus ook![]()
word ik wakker met shirt met lange mouwen, slaapbroek en dikke sokken aan
daarom douche ik vaak ook 's avonds, ben ik vast wat warmer, anders komt dat vaak niet goedquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom douche ik vaak ook 's avonds, ben ik vast wat warmer, anders komt dat vaak niet goed
Ik ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom douche ik vaak ook 's avonds, ben ik vast wat warmer, anders komt dat vaak niet goed
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetjes![]()
![]()
Douchen en slapen (in uber-onsexy pyama)
truste snoetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetjes![]()
![]()
Douchen en slapen (in uber-onsexy pyama)
heb je wel foto;s van booquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buuhuu, m'n telefoon is zomaar ineens overledenDus maandag maar even naar de winkel, hij is nog geen half jaar oud volgens mij...
Maar goedenavond lieve mensen
Neequote:
jeetje dat is snelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buuhuu, m'n telefoon is zomaar ineens overledenDus maandag maar even naar de winkel, hij is nog geen half jaar oud volgens mij...
Maar goedenavond lieve mensen
ooh koel, hoe was het verder?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeGelukkig kan ik het toestel van mijn moeder lenen, maar ik ben al m'n nummers kwijt
Maar weet je wat ik gedaan heb????Ik heb een vogelspin op m'n hand gehad, zonder te gillen en ik vond het echt leuk
![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje dat is snel![]()
een vogelspinIEEEEEEEK jasses
Super leukquote:
Ok kool, ik was ook van plan te gaan maar helaas...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn kut...
Hihihi, dat dacht ik ook, maar dat valt heel erg meeIk vond em echt tof
![]()
[..]
Super leukHeel veel beessies gezien
En we hebben meegedaan aan een prijsvraag voor een vakantie naar Thailand
Voel jij je al beter?
Dat is inderdaad jammer, het was echt super leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ok kool, ik was ook van plan te gaan maar helaas...
Nope, behalve dan dat mijn hoofdpijn wel weg is maar nu nies ik me de ziekte, blaf als een zeehond en alle andere ellende
ja katachtigen vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, het was echt super leukDe nachtaapjes waren een ontsnappingspoging aan het plannen
De mevrouw van de dierentuin vertelde dat ze dat vorige week ook echt gelukt was
En de tijger was super tof aan het spelenEcht een reuze poessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |