ja wel een handige functie, maar dat is dan ook het enige positieve aan de nwe msn, die smiliesquote:
ja like duh msn zonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
Ook zonder nieuwe msn heb ik fok smilies op msn
Ik heb dequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
ja like duh msn zonder![]()
![]()
![]()
_! en
zou raar zijn
Vooral zonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
ja like duh msn zonder![]()
![]()
![]()
_! en
zou raar zijn
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de_! niet op msn hoor
ja dat zou hel zijnquote:
alohaquote:
ik las iets andersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
op msn kunnen ze bij mij ook nog kick-ass kunstjes
Very truequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
op msn kunnen ze bij mij ook nog kick-ass kunstjes
drukquote:
Kan ze alleen vinden op amerikaanse sites en dan ben je dus 65 euro verder voor je een in huis hebtquote:
Getverdekke wat stom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
Kan ze alleen vinden op amerikaanse sites en dan ben je dus 65 euro verder voor je een in huis hebt
Ik moet gewoon bolle aan mijn voeten plakkenquote:
ja, maar dan wel zo dat je zijn nagels niet voeltquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
Ik moet gewoon bolle aan mijn voeten plakken
Met mijn voeten onder zijn dikke buikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
ja, maar dan wel zo dat je zijn nagels niet voelt
Die heb ik alquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
heh wat![]()
kun je niet gewoon warme sloffers kopen dan
je wil dat je pyama weglooptquote:
elanden met geweis?quote:
er is ook niks sexy's aan koude voeten tijdens de sexquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Er is toch niks sexy's aan een pyjama met voetjes
Er is ook niets sexy's aan afgevroren voetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Kwestie van zorgen dat ze goed opgewarmd is lijkt mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is ook niks sexy's aan koude voeten tijdens de sex
ik ben raarquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kwestie van zorgen dat ze goed opgewarmd is lijkt me
Samequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
ik ben raar![]()
mijn voeten blijven koud ook al ben ik zo heet als een straalkachel
Oh wacht.. tenzij je een of andere fetisj hebt in die richting natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
mijn schijnen ook nogal koud aan te voelen, ik ben een keer naar de dokter gestuurd omdat mijn vriendin dacht dat ik iets ergs had, ik zei nog het belangrijkste werkt toch primaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
SameHenry gaat altijd gillen als een meisje als we in bed liggen
Maar ik heb er zelf eigenlijk niet bewust last van ofzo
Zit niet veel gevoel in mijn voeten.
En je bent niet eens een vrouw!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben raar![]()
mijn voeten blijven koud ook al ben ik zo heet als een straalkachel
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
Oh wacht.. tenzij je een of andere fetisj hebt in die richting natuurlijk..
[ afbeelding ]
*ril*
uhm niet bepaald neequote:
nee ook niet neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
Maar, pyjama's zonder voetjes zijn toch ook niet sexy?
Dat is wel nog kouder dan alleen koude voetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
nee ook niet nee![]()
babydolls wel![]()
[ http://i673.photobucket.com/albums/vv94/mypluslingerie/babydoll3-new.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
Maar, pyjama's zonder voetjes zijn toch ook niet sexy?
quote:
mijne passen er niet eens in denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Daar vallen je tieten zo heel oncharmant uit als je op je zij gaat liggen kijken naar slapende liefdesvent
![]()
Zie je! Niks sexy's aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
mijne passen er niet eens in denk ik
Nee hoor, het is dichtgebonden voor, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar vallen je tieten zo heel oncharmant uit als je op je zij gaat liggen kijken naar slapende liefdesvent
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |