Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch een norse vent.. maar toch vind ik je heel erg lief
Dus kus erop, zand erover en lief doen

Ja klopt, zag ik ook. Dany is nog wat aan het klieren met die nieuwe layout denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat niet?
ik zag ineens boven iedereens naam bijvoorbeeld: pi_88146533

Da weet ik toch Flesjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoor

Let me stay let me stay!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga msn maar eens even opschonen.

als je mij er maar niet afgooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:

en Ik hou van Holland kijken
 en Ik hou van Holland kijken

pas je wel op voor tuigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:

moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies

Ik heb de onzin even verwijderd

ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooit

Doe datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:

Ben ik een floepsiedoepsie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies

Ik heb de onzin even verwijderd

er komt geen einde aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonen

ja niet dusquote:

ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
ooh toch wel klaar nu
en ik weet waarom jij gehighlight wordt

nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven staquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?

ooooooooooohquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven sta

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |