quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ja, loop dan ook niet de lapo te hunten zou je denkenquote:
jaquote:
Geen last vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef PeZu het volgende:
ja ik ook niet maar zoiets kan er toch best in hakken
ja, dat zijn geen goede spaarlampenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
ja![]()
ik had gisteren een choco kaarsje even aanstaan dat rook echt fantastisch
ach ja er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken fles, echtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, loop dan ook niet de lapo te hunten zou je denkendoet ze iedere keer wwer
ik ook nietquote:
Dat je nogmaals je bek mag branden aan de ballenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, loop dan ook niet de lapo te hunten zou je denkendoet ze iedere keer wwer
nou ik ben wat verkouden dus mijn oordeel kan iets vertroebelt zijn maar jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zijn geen goede spaarlampen![]()
oeh, ruikt die naar echte echte sjookoolaa?
mental image hier: fles brand zijn bek aan zijn eigen ballenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je nogmaals je bek mag branden aan de ballen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Het ging hier ook even niet goed met mijn theequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
mental image hier: fles brand zijn bek aan zijn eigen ballen
Da's waar. De slokdarmtumor van mijn oma doen ze ook niks meer aan bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
ach ja er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken fles, echt![]()
Bestel ik eens GEEN pizza, krijg ik ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
wat was watquote:
ja dat zijn dingen die er toe doen in het leven, wel kut btwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's waar. De slokdarmtumor van mijn oma doen ze ook niks meer aan bijvoorbeeld.
Ik hou heel erg veel van jou anders hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestel ik eens GEEN pizza, krijg ik dit![]()
Ik HAAT jullie
![]()
Ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou heel erg veel van jou anders hoor
zag je dat niet?quote:
Wat ben je toch een norse vent.. maar toch vind ik je heel erg liefquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestel ik eens GEEN pizza, krijg ik dit![]()
Ik HAAT jullie
![]()
Mja ach, ze is 89 en effectively al een tijdje "bijna dood". Dus jah.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
ja dat zijn dingen die er toe doen in het leven, wel kut btw
Ik zag t ook jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
zag je dat niet?
ik zag ineens boven iedereens naam bijvoorbeeld: pi_88146533
Al eet je drie keer per dag pizza, lekker zelf wetenquote:
nope ik zag het nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat niet?
Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch een norse vent.. maar toch vind ik je heel erg lief![]()
Dus kus erop, zand erover en lief doen
Ja klopt, zag ik ook. Dany is nog wat aan het klieren met die nieuwe layout denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat niet?
Da weet ik toch Flesjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik ook wel eens een beetje hoor
Let me stay let me stay!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga msn maar eens even opschonen.
als je mij er maar niet afgooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
pas je wel op voor tuigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies![]()
![]()
Ik heb de onzin even verwijderd
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
moet ik ook nog een keer doen ik heb lijst waar je naar van wordt en de meeste spreek ik nooooit
Doe datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ben ik een floepsiedoepsie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie mogen blijven hoor floepsiedoepsies![]()
![]()
Ik heb de onzin even verwijderd
er komt geen einde aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daaarom bedacht ik me net dat ik nodig moest opschonen
ja niet dusquote:
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
ooh toch wel klaar nu![]()
en ik weet waarom jij gehighlight wordt
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven staquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was net iets gevats aan het bedenken, maar vertel, waarom?
ooooooooooohquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
nou ik kwam het nog 1x keer tegen en jullie zijn de enige die mij altijd mogen zien ook als ik op offline weergeven sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |