Dat snoep ophalen hebben ze dus gejatquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sint Maarten is toch heel wat anders dan Halloween? De enige overeenkomst is het snoepjes ophalen.
En verkleden en een reden voor een feestje is altijd goed![]()
Hihihi, maar ik ben geen pinguin he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg gisteren een Marijke trouwens... mijn moeder kreeg bij Albert Heijn een pinguīnpoppetje.
Ik heb hem nu al Marijke genoemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, maar ik ben geen pinguin he?Dat is de enige van de appie die ik echt wil
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:04 schreef Fha het volgende:
Mijn telefoon doet dus helemaal niet automatisch wintertijd doen heh?!Dus nu kijk ik maar Villa Achterwerk
Je weet dat Sint Maarten een heilig man is die echt bestaan zou hebben en dat er daarom een reden is om eten op te halen? En Halloween heeft een horrorthema en ze roepen trick or treatquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat snoep ophalen hebben ze dus gejat.
En nu proberen ze het hier terug te jatten.
ik heb vannacht tot half 3 liggen RILLEN in mijn tuiggiequote:
veel gewoontes op feestdagen zijn gejat en vaak te herleiden tot andere oude traditie uit anderen landen, halloween is overgenomen van het mexicaanse dias de las muertosquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat snoep ophalen hebben ze dus gejat.
En nu proberen ze het hier terug te jatten.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem nu al Marijke genoemd.
Ik pak hem wel in voor 27 november... heb je een doel om te winnen.
hihiquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:04 schreef Fha het volgende:
Mijn telefoon doet dus helemaal niet automatisch wintertijd doen heh?!Dus nu kijk ik maar Villa Achterwerk
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet dat Sint Maarten een heilig man is die echt bestaan zou hebben en dat er daarom een reden is om eten op te halen? En Halloween heeft een horrorthema en ze roepen trick or treatIk zie echt geen overeenkomsten
En als je serieus denkt dat ze zoiets uit ons kleine kikkerland jatten, dan is dat best overmoedig
en ontworpen door coca colaquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar Santa Claus is ook eigenlijk Sinterklaas he.
Of te goedkoop, want hij was gratis.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnen
Iedereen gaat met hetzelfde aantal cadeautjes naar huis
En het cadeautje is te duur
Die was 15 euro ipv 1 euro
Oeh, ziekig dus?quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vannacht tot half 3 liggen RILLEN in mijn tuiggieIk had een joggingbroek aan, een pyjama, sokken en een kruik en het dekbed van Sander..
En nu heb ik barstende koppijn
Ja, Sinterklaas is gewoon gejat van een ode Germaanse traditiequote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel gewoontes op feestdagen zijn gejat en vaak te herleiden tot andere oude traditie uit anderen landen, halloween is overgenomen van het mexicaanse dias de las muertos
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar Santa Claus is ook eigenlijk Sinterklaas he.
Lolquote:
Als kind was ik al niet uit bed te krijgenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
Wat stom. Haha villa achterwerk
Keek ik vroeger ook altijd.
Hihi, succesquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:37 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu maar even mijn huishouden doen... even ja, want hoe sneller ik klaar ben, hoe eerder ik kan rommelen met de modelspoorbaan.
Haha ohhh ja ik ook hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als kind was ik al niet uit bed te krijgenMaar op zondagochtend zat ik standaard om 9 uur op de bank (met pyjama en knuffel en zeer duffe oogjes
maar ik zat er!)
![]()
quote:
Te vroeg is mij nooit geluktquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:39 schreef Enfermera het volgende:
Haha ohhh ja ik ook hoor!Hahaha oh echt XD Ik zat er soms al te vroeg
Maar altijd met de snoeptrommel
![]()
het is ook niet echt lekker weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb geen zin om de deur uit te gaan vandaag. En er is nog genoeg te doen in huis. Dus geen rondje. Maar dat is niet zo raar. Zeker de helft van de rondjes die ik plan gaan uiteindelijk niet door
Oh, mooiquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Te vroeg is mij nooit geluktIk werd gewoon standaard om 5 voor 9 wakker op zondag
en wij hadden geen snoeptrommel
Beterschap jij![]()
Nee die was tegen LL maar dat vergat ik er even voor te zettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh, mooi
Nee?Dus je kon nooit snoep jatten??
Zonde hoor, gemis in je opvoeding
Beterschapu tokkin to me?
Nee inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ook niet echt lekker weer
ja de naam hebben ze van de nederlanders heh, niet de traditie of het verhaal erachter, en coca cola heeft hem ontworpen zoals hij er nu uitziet.quote:
Wehehehe goeiemogguh mamquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: 'Wat is er met u aan de hand?'
'Tja,' zegt de man, 'ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!'
Leuke mailtjes van je moeder op de zondagochtend
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: 'Wat is er met u aan de hand?'
'Tja,' zegt de man, 'ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!'
Leuke mailtjes van je moeder op de zondagochtend
fijne middagquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden en dan naar oma. Fijne middag
quote:
gaaf nummerquote:
lekker geslapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
lekkahquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
pff.. duffe dag. Zo nog maar eens wat wassen en strijken en zo.. En dan vanmiddag naar mijn ouders, verse erwtensoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekkah![]()
ik moet vandaag een beetje m'n best gaan doen om m'n cijfers op te halen, alvast even leren voor proefwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al? Het schooljaar is pas begonnen joh!
Enneh.. Cijfers ophalen? Wat doe jij in een koffietopic?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |