Nee die was tegen LL maar dat vergat ik er even voor te zettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
Oh, mooi
Nee?Dus je kon nooit snoep jatten??
Zonde hoor, gemis in je opvoeding
Beterschapu tokkin to me?
Nee inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ook niet echt lekker weer
ja de naam hebben ze van de nederlanders heh, niet de traditie of het verhaal erachter, en coca cola heeft hem ontworpen zoals hij er nu uitziet.quote:
Wehehehe goeiemogguh mamquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: 'Wat is er met u aan de hand?'
'Tja,' zegt de man, 'ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!'
Leuke mailtjes van je moeder op de zondagochtend
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: 'Wat is er met u aan de hand?'
'Tja,' zegt de man, 'ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!'
Leuke mailtjes van je moeder op de zondagochtend
fijne middagquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:00 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden en dan naar oma. Fijne middag
quote:
gaaf nummerquote:
lekker geslapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
lekkahquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
pff.. duffe dag. Zo nog maar eens wat wassen en strijken en zo.. En dan vanmiddag naar mijn ouders, verse erwtensoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekkah![]()
ik moet vandaag een beetje m'n best gaan doen om m'n cijfers op te halen, alvast even leren voor proefwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al? Het schooljaar is pas begonnen joh!
Enneh.. Cijfers ophalen? Wat doe jij in een koffietopic?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |