quote:Heb jij röntgenogen? Ik heb nog een kut, noch peren gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Als ze voor Ewbank kiezen ben ik echt pissed.
Het was gvd gewoon hélémaal niets..
Gewoon kut met peren,
quote:yups, maar ze willen juist onderscheidend zijn. niet teveel sms vanaf t begin. meer jury. maar ik zeg kies er gewoon minder in t begin en sla dit onderdeel over.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hadden het publiek moeten laten kiezen
quote:
quote:Ik dacht dat je Roel bedoelde..Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je wel opgelet?
JvdB koos als enige voor Myrthe
quote:Sweet
quote:los van elkaar niet, maar het blonde totaalplaatje was absoluut kut met perenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij röntgenogen? Ik heb nog een kut, noch peren gezien.
quote:Als ze oprecht zijn welOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
Sick & Niemand gaan vast voor Myrthe
quote:Het was toch appels met peren vergelijken, volgens N&S?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ja, door deze reclame ga ik groente eten, zeker
quote:Ik zou d'r schenken hoor!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
Laten we Jennifer veranderen in fruit.
quote:Verander Wendy dan meteen ook even.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
Laten we Jennifer veranderen in fruit.
quote:In een druif?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verander Wendy dan meteen ook even.
quote:Om John te bellenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
Trok de jury zich nu terug om alsnog te fappen?
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Twitter http://twitter.com/#!/nickensimontwit
Kill them
quote:Of een cd van Berdien StenbergOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigen sound... kan je net zogoed een talencursus-cd kopen.
quote:ach, maak je niet druk. Dat het van te voren al vast ligt hadden we vorige week immers al geconcludeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme kut
Dit kan dus echt echt echt echt niet
quote:Ik zei het voor het begon al: Sick & Niemand zijn echt 100x niks, die moeten niet in een jury zitten.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef Injetta het volgende:
OK.. Nick en Simon vallen door de mand... Grrrrr... niet kiezen op de battle maar op hun mening van te voren.
Battles moet er de volgende keer uit. Dit is gewoon een totaal nutteloze tussenronde....
quote:Mee eens.... Ik ziet me hier in mijn eentje gewoon op te winden van kwaadheid!!!
quote:dat ja, alleen JvdB was eerlijk, toch een klein pluspuntje voor hemOp vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef purmernoord het volgende:
maar zie je, had gelijk, ewbank ging door. N en S zijn met haar broertje 2 x op stap geweest... er is gewoon te veel geld mee gemoeid.
quote:Ze zegt elke keer dat het haar moeilijkste beslissingen is en dat het haar favorieten zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef Starlie het volgende:
Als je 2 favo zangeressen hebt dan zet je ze toch niet samen in een battle?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |