quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Twitter http://twitter.com/#!/nickensimontwit
Kill them
quote:Of een cd van Berdien StenbergOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigen sound... kan je net zogoed een talencursus-cd kopen.
quote:ach, maak je niet druk. Dat het van te voren al vast ligt hadden we vorige week immers al geconcludeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme kut
Dit kan dus echt echt echt echt niet
quote:Ik zei het voor het begon al: Sick & Niemand zijn echt 100x niks, die moeten niet in een jury zitten.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:53 schreef Injetta het volgende:
OK.. Nick en Simon vallen door de mand... Grrrrr... niet kiezen op de battle maar op hun mening van te voren.
Battles moet er de volgende keer uit. Dit is gewoon een totaal nutteloze tussenronde....
quote:Mee eens.... Ik ziet me hier in mijn eentje gewoon op te winden van kwaadheid!!!
quote:dat ja, alleen JvdB was eerlijk, toch een klein pluspuntje voor hemOp vrijdag 29 oktober 2010 21:54 schreef purmernoord het volgende:
maar zie je, had gelijk, ewbank ging door. N en S zijn met haar broertje 2 x op stap geweest... er is gewoon te veel geld mee gemoeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |