quote:Wie het hardst schreeuwtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef editoor het volgende:
[..]
wie het snelste zingt heeft gewonnen?
quote:ze hadden het publiek moeten laten kiezenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ze toch op gevoel kieen hoeven die battles toch niet. Maar ja de kijker thuis enzo.
quote:Kut met make-up, in dit geval.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Als ze voor Ewbank kiezen ben ik echt pissed.
Het was gvd gewoon hélémaal niets..
Gewoon kut met peren,
quote:Goed voor het toiletbezoek.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Burdie het volgende:
Hallo, de hond was al uitgelaten! Dit reclameblok was niet nodig!
quote:Maar wel: wie het BEST zingt heeft gewonnen (of, wie er het best uitziet waarschijnlijk in dit geval).Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef editoor het volgende:
[..]
wie het snelste zingt heeft gewonnen?
quote:Ah, daar deed ze me aan denken, ieniemienie!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Starlie het volgende:
Jennifer haar stem is wel bijzonder... Ik bedoel het is best bijzonder als je een zingende muis kunt immiteren!
quote:Ik ga twitteren als ze door isOp vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon kut met peren,
quote:Duh.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef miieejj het volgende:
waarom zoveel reclame's ?? .. is dat het programma zo'n succes is? meer reclame meer geld ?![]()
quote:Ik zou het van beide jammer vinden als ze weg moetenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon kut met peren,
quote:Je bedoelde JvdB.. Ik dacht Roel... ha ha.. JvdB lijkt wel wat harder dan de rest ja..Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
HOezo? Als er een is die gewoon voor alleen de favorieten gaat los van wat die mensen doen, dan is het hij wel. Hij kiest nu toch ook voor die valse piepstem??
Hoezo eerlijk? Als je echt eerlijk bent en op deze battle moet kiezen, kies je voor Mirthe. Wie anders kiest, laat zich daar van alles leiden behalve door wat de battle zelf..
quote:Je geeft zelf al het antwoord...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef miieejj het volgende:
waarom zoveel reclame's ?? .. is dat het programma zo'n succes is? meer reclame meer geld ?![]()
quote:twitter ook ff voor mijOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga twitteren als ze door isSchandalig
quote:NOOOOOO, niet twitteren jij!!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga twitteren als ze door isSchandalig
quote:heb je wel opgelet?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
HOezo? Als er een is die gewoon voor alleen de favorieten gaat los van wat die mensen doen, dan is het hij wel. Hij kiest nu toch ook voor die valse piepstem??
Hoezo eerlijk? Als je echt eerlijk bent en op deze battle moet kiezen, kies je voor Mirthe. Wie anders kiest, laat zich daar van alles leiden behalve door wat de battle zelf..
quote:GeilaardOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het van beide jammer vinden als ze weg moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |