quote:Jupzzz, zag in het fototopic een foto van jouw meisje, wat een schatje!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Orea het volgende:
Done PZE!
Aha, zo zit het dus Poezebeest, dan is bij MCK de wachtlijst waarschijnlijk ook lang voor KID.
quote:Dank je!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Jupzzz, zag in het fototopic een foto van jouw meisje, wat een schatje!
Ja... ik geloof het nu ook wel.. vanmorgen nog een test gedaan (de tweede en laatstequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:55 schreef Poezebeest het volgende:
Jose; spannend allemaal! Maar je bent gewoon zwanger hoor!
super gefeliciteerdquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:56 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja... ik geloof het nu ook wel.. vanmorgen nog een test gedaan (de tweede en laatste) en er stond "zwanger, 3+", betekent 'meer dan 3 weken sinds bevruchting' of 'zwangerschapsduur meer dan 5 weken'...
![]()
Lijkt me niet nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef _aurum_ het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid; weet iemand of het mogelijk is om op PCOS te testen (bloedprikken) als je aan de pil zit?
Ik kan me voorstellen dat dit de uitslag beïnvloedt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*dikke knuffel voor jou*quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Jose81 het volgende:
ik kwam ook al een paar keer spieken hoe het hier gaat... Maar geen nieuws dus.. Daarom maar even een![]()
![]()
voor iedereen!!
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Met bloedprikken zien ze (zo ver ik weet) niet of je PCOS hebt. Ze zien dan of je wel of geen eisprong hebt gehad. Het PCO syndroom zien ze (vaak) door middel van een echo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef _aurum_ het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid; weet iemand of het mogelijk is om op PCOS te testen (bloedprikken) als je aan de pil zit?
Ik kan me voorstellen dat dit de uitslag beïnvloedt..
Ja goed wel eigenlijk. Nog steeds geen roze wolk en dat neem ik me soms kwalijkquote:
En dat kan me niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Ahava het volgende:
Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Ik kan me best voorstellen dat je niet op een roze wolk kunt zitten, na alle zorgen die je hebt (gehad). Ik hoop dat de echo van morgen rust en vertrouwen geeft. Ik gun je die roze wolk zo!
Maar, als die er niet komt, hoop ik dat je dat snel kunt vergeten als je je kindje eenmaal in je armen hebt.
Heel goed zelfs Ahavaquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef Ahava het volgende:
Ja, toch vind ik het wel zo prettig om realistisch te zijn. Er is gewoon een kans, en niet eens zo'n vreselijk kleine kans, dat het niet lukt. Ook dat kan gebeuren. Ik zie dat liever onder ogen. Dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat het wel lukt! Bij elke nieuwe poging, geloof ik er weer in. Maar ik weet ook heel goed dat het zo kan zijn dat mijn vriend en ik met z'n tweeën blijven.
Veel mensen zeggen, in dit topic maar ook IRL: "Het komt goed! Jij wordt ook zwanger!" of iets vergelijkbaars. Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Bovendien kun je het niet weten.
In mijn ogen kan het trouwens ook goed komen als je niet zwanger raakt. Namelijk, als je samen dan toch een gelukkig en gevuld leven kunt leiden. Voor mij is het dus geen doemdenken als ik er ook bij stil sta dat het kan mislukken. Het betekent juist dat ik ruimte houd voor andere mogelijke uitkomsten die, op hun manier en na een periode van rouw, ook kunnen vallen onder 'het komt goed'.
Is het nog een beetje te volgen wat ik zeg?
Hoe ver ben jij nu Madonna? En kom je nog overstappen naar Z&G?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Madonna77 het volgende:[/b]
Lieve Mijsje en alle anderen,
laat je niet leiden door percentages. Echt niet. Natuurlijk heb ik daar ook wel naar gekeken, maar het zegt NIKS over jou. Niks. Je hoort doemscenario's en wonderverhalen. Die zeggen ook niks over jou. Ik ben nu zwanger van de eerste x ICSI, dat gebeurt ook bijna nooit. En nu zit ik aan de goede kant van die mallemolen, dus natuurlijk heb ik 'makkelijk praten', maar toch. Elke situatie is uniek.
Ga ervoor, wees zo positief mogelijk. Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!
Ik lees nog steeds mee, leef nog steeds mee. Veel liefs en kracht van mij.![]()
En ik blijf hier toch erg angstig hoor. Dat je bijna niet kan geloven dat het nu echt gaat gebeuren. Heel raar nog steeds.
Ik vroeg me al af hoe het met je was Tally! Had je al een tijdje niet langs zien komen. Wat fijn dat je morgen weer een echo hebt (heb je al een voorgevoel van wat het wordt?). Geniet ervan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat kan me niet snel genoeg zijnDat kindje in mijn armen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieverds, ik gun het jullie allemaal ook zo ontzettend! En snel!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed wel eigenlijk. Nog steeds geen roze wolk en dat neem ik me soms kwalijk
Want ja ik zou toch helemaal de gelukkigste vrouw van de wereld moeten zijn nu het gelukt is.
En begrijp me niet verkeerd, ik ben onwijs blij en gelukkig dat het gelukt is maar ik mis die roze wolk waar iedereen het over heeft of had.Ik ben in de afgelopen weken zo ongerust geweest dat ik geen ruimte nog heb voor echte blijdschap. Onrust overheerst nog
Morgen geslachtsbepaling en dus een echoMisschien neemt het een stukje onrust weg.
Natuurlijk weet jij het alquote:Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
heerlijk Tally, dat je al zover bent dat je gewoon weet wat het wordt!
April is een goede maand voor meisjes Tallyquote:Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij het alMaar voor de rest.
Ik word een mijsjesmama!We krijgen een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
[sarcasm on]quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Madonna77 het volgende:
En dan krijg ik nu al 20x te horen: "dan zal je zien dat de tweede wel spontaan komt!" oid.
Het is toch verschrikkelijk?! We zijn jaren bezig geweest vanwege stinkvoeten! (exit sarcasm mode)
Wij zijn zeer dankbaar met deze en ja, laten we eens over de 4e nadenken...
Kijk, mensen bedoelen het goed en er zijn nou eenmaal wonder-verhalen die je hoort, maar kom op zeg. Het is goed zo. Hopelijk hoef ik dat niet de komende 5 jaar te horen, maar ik bereid me er maar wel op voor.
Zo, dat moest er even uit ;-)
Die opmerking heb ik ook al een aantal keer gekregen. Alsof bij alle vrouwen de hormonenwinkel zich herstelt na een zwangerschapquote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Madonna77 het volgende:
En dan krijg ik nu al 20x te horen: "dan zal je zien dat de tweede wel spontaan komt!" oid.
Het is toch verschrikkelijk?! We zijn jaren bezig geweest vanwege stinkvoeten! (exit sarcasm mode)
Wij zijn zeer dankbaar met deze en ja, laten we eens over de 4e nadenken...
Kijk, mensen bedoelen het goed en er zijn nou eenmaal wonder-verhalen die je hoort, maar kom op zeg. Het is goed zo. Hopelijk hoef ik dat niet de komende 5 jaar te horen, maar ik bereid me er maar wel op voor.
Zo, dat moest er even uit ;-)
quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leo...
Fijn dat je het gevoel herkent Mijsje.
Herkenbaar... Het eerste jaar na het stoppen met de pil had ik ook geen eisprong (vandaar dat ik het ook nutteloos vond de pil nog langer te slikken). Dus nee, ook hier geen lichamelijke veranderingen na de zwangerschap...quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef leonieke het volgende:
En begrijp me niet verkeerd: we zijn supergelukkig met Thomas, maar het voelt opnieuw als een soort falen aan van mijn kant want blijkbaar kan mijn lichaam het gewoon niet zelf, ook niet als alles op z'n kop heeft gestaan.
Fijn dat je het hier even meldt sproet, ik zat al te googlen steeds. Toch een soort van egoïstische opluchting hier, maar ook het gevoel: teken die petitie, het moet gewoon drie keer blijven! Voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef sproet-je het volgende:
Ik lees net op de twitter van Freya, dat de bezuinigingen op ivf waarschijnlijk ingaan per januari 2013.
Hier ook egoistische opluchting hoor pze. Al hoop ik dat jij het niet nodig hebt natuurlijk! Maar inderdaad iedereen de petitie tekenen!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Fijn dat je het hier even meldt sproet, ik zat al te googlen steeds. Toch een soort van egoïstische opluchting hier, maar ook het gevoel: teken die petitie, het moet gewoon drie keer blijven! Voor iedereen.
Maar de overheid heeft niets te zeggen over de aanvullende verzekeringen, uiteraard zullen de maatschappijen dat wel gaan doen maar de vraag is maar in welke pakketten en wat dat gaat kostenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef mijsje het volgende:
2013... beter dat het niet meteen van start gaat.
ik had trouwens ook gehoord van manlief die het wat beter bijhoudt politiek gezien, dat je nog wel 3 keer vergoed gaat houden in de aanvullende verzekeringen, en dat 1 poging vergoed dan zou zijn voor basis verzekeringen.
Ik denk dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen zelfs met alle liefde die aanvullende pakketten betalen.. Het punt is, dat als je niet weet dat je 'hulp' moet gaan krijgen en bijv. alleen basis verzekerd bent en de molen ingaat.. je ineens niet meer geaccepteerd wordt voor die aanvullingquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar de overheid heeft niets te zeggen over de aanvullende verzekeringen, uiteraard zullen de maatschappijen dat wel gaan doen maar de vraag is maar in welke pakketten en wat dat gaat kosten
Is ook zo, ik zit nu zwaar in dubio of ik volgend jaar naar ONVZ ga, die vergoeden op dit moment ook nog vanaf poging 4 en verder, het is alleen zo duur maar aan de andere kant, nu kan het nog als het echt nodig blijkt te zijn niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen zelfs met alle liefde die aanvullende pakketten betalen.. Het punt is, dat als je niet weet dat je 'hulp' moet gaan krijgen en bijv. alleen basis verzekerd bent en de molen ingaat.. je ineens niet meer geaccepteerd wordt voor die aanvulling![]()
Zit je al in de molen? Of heb je een vermoeden dat je het nodig gaat hebben (sorry ik lees hier wel geregeld bij maar hou niet alles bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is ook zo, ik zit nu zwaar in dubio of ik volgend jaar naar ONVZ ga, die vergoeden op dit moment ook nog vanaf poging 4 en verder, het is alleen zo duur maar aan de andere kant, nu kan het nog als het echt nodig blijkt te zijn niet meer.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje donderdag terugplaatsing... Spannend. Laten we samen zwangeren gewoon, het is nu wel klaar. Toch?
Die sorry is nergens voor nodig, ik lees hier wel maar post nooitquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Zit je al in de molen? Of heb je een vermoeden dat je het nodig gaat hebben (sorry ik lees hier wel geregeld bij maar hou niet alles bij)... als je al in de molen zit dan hoop ik dat je wordt geaccepteerd.. Anders zou je je ervoor kunnen verzekeren!
Ik denk dat ik tegen die tijd vaker binnen kom vallen, tot die tijd blijf ik meelurken en duimenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef mijsje het volgende:
ik duim alvast mee voor 17-12!gezellig als je ook meepost, maar kan me ook voorstellen dat het ook wel weer confronterend kan zijn...
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:35 schreef Jose81 het volgende:
*knip*
We maken het cluppie vanuit dit topic gewoon héél groot in Z&G... deal?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel meiden...wat is het fijn om hier een beetje van je af te kunnen schrijven... echt... dank jullie wel...
Lieverd toch vast en zeker een gesprongen adertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben zo zenuwachtig of morgen de tp wel doorgaat... ik wacht met spanning het telefoontje van morgenochtend af...![]()
de reden waarom het niet zou doorgaan is als het ontdooien niet goed verloopt en er cellen kapot gaan daardoor... dus ik zit heel hard te hopen dat alle embryo's heel blijven...quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef RockabeIIa het volgende:
KoloniaFijn dat er weer een beetje hoop is en dat het draaglijk gemaakt is... Desalniettemin veel sterkte voor jou en je familie.
Mijs,Is er een reden dat het niet door zou gaan? En hoe laat wordt u gebeld? (Dan kan ik nl vaker het internets aanslingeren op mijn werk
)
Psies, Sinterklaas enzo, wat heb jij op je lijstje staan...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef mijsje het volgende:
ik ben m'n best aan het doen om weer helemaal positief te worden... wil niet dat door de stress van deze keer het toch gaat mislukken... dus,
ik ben PUPO en 6 december krijg ik gewoon een positieve test!
lekker puh!
Het is al gelukt! Echt! Jij test zóó positief!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef mijsje het volgende:ik ben m'n best aan het doen om weer helemaal positief te worden... wil niet dat door de stress van deze keer het toch gaat mislukken... dus,
ik ben PUPO en 6 december krijg ik gewoon een positieve test!
lekker puh!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Ahava het volgende:
Over die pijnlijk tp, hebben ze je gezegd dat het het beste is om een volle blaas te hebben? Dan ligt je baarmoeder er beter voor, is mij verteld. Ook weer niet te vol want dat is niet nodig en dan knap je bijna, weet ik uit ervaring.![]()
Lieve schat, voor jou is het idem dito hoor! Ik duim me suf!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weet je wat zo gek is? Zelfs al heb je helemaal geen hoop, toch denk je bij opvallende kwaaltjes ook na drie jaar nog: zou het dan?![]()
En wat geweldig is het toch, dat iedereen zo meeleeft. Mijsje wordt hier echt bijna zwanger geduimd. Tof.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Thanks TM en Ahava, ik ben al twee dagen heel moe en dat ben ik nooit. En hoofdpijn. Maar dat zijn dingen die ook bij een griepje kunnen horen. Eigenlijk gewoon afwachten tot eind volgende week dus.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:19 schreef winterstorm666 het volgende:
even een dikke zoen aan iedereen en mijsje benen dicht!
ik blijf duimen voor iedereen.
ik ga wel weer actief meeposten maar heb even een siesta ingeroepen de afgelopen maanden.
het werd me allemaal even helemaal te veel ook door andere prive omstandigheden.
ik kom er wel weer bovenop.
Helaas, het heeft toch echt doorgezet. Wist ik ook wel; mijn lijf heeft volgens mij gelukkig nog nooit van die rare ben-ik-nu-wel-of-niet-ongesteld?-fratsen uitgehaald en ik hoop dat dat zo blijft!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef twentemeisje het volgende:
Mijsje, je hebt gewoon gelijk!!!
Ahava, balen dat het erop lijkt dat je ongesteld wordt (hopelijk zet het stiekem toch niet door). Die HSG viel mij erg mee, het kan dus echt meevallen dus meis. Ik duim voor je dat het toch niet nodig is. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Pze, moe moe moe was ik ook, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Meis wat hoop ik dat het bij jou wel degelijk een hele vruchtbare oorzaak heeft!
Dikkevoor jullie allemaal!
Oeps, foutje meis, ik dacht inderdaad aan een HSG. Hopelijk valt het in elk geval mee!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef Ahava het volgende:
[..]
Helaas, het heeft toch echt doorgezet. Wist ik ook wel; mijn lijf heeft volgens mij gelukkig nog nooit van die rare ben-ik-nu-wel-of-niet-ongesteld?-fratsen uitgehaald en ik hoop dat dat zo blijft!
Ik krijg geen HSG, TM. Die heb ik jaren geleden al gehad en vond ik behoorlijk pijnljik. Ik krijg een hysteroscopie. Ik heb nu al zo vaak gehoord: "een beetje menstruatieachtige pijn" en dat ik op het moment suprème tegen het plafond aan zat... Ook deze keer is dat weer gezegd, plus het gevoel van weeën, fijn!![]()
Ach, na een minuut of twintig is het weer over. Gewoon doorademen!
Brrr zo spannend!!!! Ik duim hoor!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Thanks TM en Ahava, ik ben al twee dagen heel moe en dat ben ik nooit. En hoofdpijn. Maar dat zijn dingen die ook bij een griepje kunnen horen. Eigenlijk gewoon afwachten tot eind volgende week dus.
ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil het...quote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef McLaura het volgende:
Och Mijske, wat is het rot gegaan zeg!
Hopelijk is het de stress/moeite/verontwaardiging/tranen helemaal waard.... En doe dat eens even, 31 juli uitgerekend zijn (dat is 2 jaar en 3 dagen na mij)
Als het goed is zie je de edit knop als je links boven in je post met je muis heen en weer beweegt, net onder die pijltjes daar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:33 schreef Ahava het volgende:
Nou, ik schijn iets niet goed te hebben ingesteld waardoor allerlei dingen bij mij niet meer werken op fok, zoals de smiley's. Ik ken de code van de huilende smiley niet uit mijn hoofd dus heb ik hem geprobeerd te kopiëren. En al kende ik hem, ik kan mijn bericht ook niet meer editten want de editknop is weg!
Mijsje, hoe is het bij jou?
Ze ademt nog !quote:
Misschien raar dat ik het zeg, maar de klap gaat sowieso hard zijn als het niet gelukt is.. Of je nu heel hard hoopt óf juist niet.. Ik nam mezelf voor altijd hard te hopen en stiekem een klein beetje te 'genieten' (kan het niet anders uitleggen) dat er een embryo in mijn buik zat, ik dacht altijd: misschien is dit wel het verst wat we kunnen komen en dan wil ik dit gevoel wel even ten volste gehad hebben, dat PUPOquote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef mijsje het volgende:
ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil het...en ik hoop het zo...
maar van de andere kant wil ik niet te hard hopen, dan is het gat om in te vallen als het toch niet goed is, niet zo diep...
Thanks, ik ben ook reuze benieuwd.. ben vandaag echt super voorgelicht, kreeg meteen een gesprek met de anastesist (ruime tijd gezeten) en die heeft alles uitgelegd etc, vragenlijst behandeld.. dus aanstonds wordt ik gebeld voor afspraak..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef IslaBonita het volgende:
Jose, geen wappertjes haha... Juist beetje kouwelijk.Voel me mega mega relaxed.
Slaap heeeerlijk. Hoop dat dat zo blijft. Vanavond komt de tweede spuit erbij, Puregon.
Boepie het is echt wel goed om een laparascopie te doen hoor. Heb het ook gedaan, zag er vreselijk tegenop maar viel me ontzettend mee. Kan natuurlijk wel voor iedereen anders zijn. Maar dan weet je of alles goed is. Misschien is dat het enige wat je nodig hebt om zwanger te kunnen worden en blijven. Ik heb een week niet gewerkt, maar ik heb een lichamelijk zware baan. Als je kantoorwerk doet kun je misschien na een paar dagen al wat doen. Maar dat hangt er echt vanaf wat ze bij je vinden en weghalen. Maar de volgende dag aan t werk...Minimaal twee tot drie dagen niet.
![]()
Dit dus! Denk maar lekker aan jezelf meis, wij blijven hier gewoon stevig voor jullie duimen!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Mijsje je hoeft je echt niet te verontschuldigen, richt je nou maar eens lekker op jezelf en mss lukt het zelfs om een beetje te genieten van het pupo zijn...
Wanneer mag je een test doen?
Denk heel veel aan jou en Joene, en hoe spannend het moet zijn voor jullie. Ben zelfs ook een beetje nerveus, telkens als ik jouw naam zie ben ik bang om slecht nieuws tegen te komen...voor jou en
ook voor alle anderen in dit topic!
Dat was ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Orea het volgende:
Iemand had in haar sig ooit (of nog steeds, weet ook niet meer wie het was?) je mag de moed even opgeven, maar de hoop nooit verliezen! En dat is zo waar!!
Komt allemaal goed!quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
lief van jullie meiden, ik zit gewoon met tranen in m'n ogen te lezen hoe lief jullie zijn!
Poezebeest, ik duim me helemaal suf voor je, dat het nu ook gewoon mag beginnen voor jullie! Jullie hebben nu ook al zo ontzettend lang moeten wachten...
Laura, wat ontzettend fijn voor je vriendinnetje!Wat heerlijk dat haar droom eindelijk ook is uitgekomen!
ik ben nog steeds in de wachtstand, we weten nog helemaal niks en dat frustreert enorm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |