abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 20:45:29 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88877523
En juist omdat het zo'n kutdag was blijft deze lekker plakken, zodat je een prachtverhaal hebt wat je straks elk jaar kunt vertellen :Y

mijsje, de duimen draaien hier weer overuren voor je! :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88877791
Mijsje, wat een vervelende dag. Ik ga hier ook voor jou in de duimstand, want ik gun het je zo. Deze blijft vast plakken. :*
  donderdag 18 november 2010 @ 20:52:03 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88877862
Jemig Mijsje! :o Alles wat ook maar even tegen kon zitten... :X
Laten we hopen dat jullie embryo'tje lekker alle odds gaat verslaan en lekker blijft zitten! Met zoveel pech moet er toch iig 1 ding goed gaan, kan niet anders dat het dit embryo'tje is hoor! :Y

:* voor jullie allebei voor het wachten.
pi_88885703
Ooohh ik ben helemaal nerveus voor Mijsje! Ik hoop zo dat t na dit verhaal positief eindigt!!
Gooooo Emmy!!
Sterkte tijdens het wachten en ik duim weer mee!
pi_88887075
Mijsje, dit moet m gewoon worden!
ik duim voor jullie :*
  vrijdag 19 november 2010 @ 06:32:32 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88890187
Ow mijsje, wat moet het toch ook weer met hobbels op jullie pad verlopen! Maar ik sluit me aan bij fluugs, dit moet gewoon het conceptieverhaal worden. Zoveel tegenslag maar mooi dat jullie popje dan wel is blijven plakken!! :*
pi_88891117
Mijsje, wat spannend! *O* PUPO!

En dat ziekenhuis, vreselijk zeg. Doet me denken aan het ziekenhuis waar wij eerst waren. Wij zijn er weggegaan omdat ik er niet tegen kon. Ik voelde me al zo kwetsbaar en dan die botte lomperiken in dat ziekenhuis met hun onhandige acties, bah. Hopelijk brengt al die pech uiteindelijk geluk voor jullie! :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_88891601
Mijsje & Joene, ben weer even terug uit lurk om nog even te laten weten dat ik aan jullie denk en gedacht heb afgelopen nacht. Weet zo goed hoe het voelt...
Dit keer moet het gewoon gaan lukken al is het alleen maar omdat het jullie zo gegund wordt door iedereen.

Ik vind het razend spannend allemaal...!

Duim duim duim duim duimmmmmm!
#geen
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:21:34 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88893375
mijsje, wat ontzettend lomp en onhandig allemaal zeg...! ongelooflijk slordig, hoe jullie behandeld werden daar! maar die ene embryo, da's vast een héle speciale, jullie kindje-in-wording! ik hoop superhard met iedereen mee dat 't goed met hem/haar gaat daarbinnen en dat ie zich daar een mooi groei-plekje nestelt. :* :* :*
in de haak.
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:24:30 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_88893478
quote:
Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef mijsje het volgende:
:) ik ben m'n best aan het doen om weer helemaal positief te worden... wil niet dat door de stress van deze keer het toch gaat mislukken... dus, *O* ik ben PUPO en 6 december krijg ik gewoon een positieve test! :6 lekker puh!
Het is al gelukt! Echt! Jij test zóó positief!
pi_88896861
Weet je wat zo gek is? Zelfs al heb je helemaal geen hoop, toch denk je bij opvallende kwaaltjes ook na drie jaar nog: zou het dan? 8)7

En wat geweldig is het toch, dat iedereen zo meeleeft. Mijsje wordt hier echt bijna zwanger geduimd. Tof. O+
pi_88903160
O+ zo voelt het inderdaad pze O+ echt een warme deken! O+
echt bedankt weer meiden, het helpt echt enorm in m'n gevoel! :*

en dat heb ik ook hoor, bij ieder krampje: hee, dat had ik vorige maand niet... zou het dan toch deze keer? :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:03:33 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88903538
Mijsje is PUPO *O*
We gaan ervoor hoor! Ik duim me wezenloos voor jullie, succes :*

wat een gedoe met de tp zeg! :X Het is net de generale, daar mag alles fout, nu de premiere waarbij je kleintje lekker blijft plakken :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_88903648
Lieve, lieve Mijsje. Tjonge jonge, wat een gedoe weer. Ik heb gewoon met tranen in mijn ogen je post zitten lezen en ook alle lieve reacties van de anderen op jouw post. Ik hoop ook zooo dat je deze keer WEL zwanger bent. Weet je? Het deed vast meer pijn dan de vorige keer, omdat ze deze helemaal vast heeft geplakt O-) . Ik hoop zo dat je over een paar weekjes positief test.. het zou zooo mooi zijn... en dan kunnen we deze keer tòch samen posten in Z&G... zoals we een paar jaar terug ook heel even samen hebben mogen doen. Ik duim heel hard voor jullie..!!! :* :* :*

Poezebeest, voor jou schiet het nu ook echt op... Ik kan me voorstellen dat het super spannend voor jullie is!! Ook voor jullie ga ik nog even extra hard in de duimstand! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 19-11-2010 15:28:24 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_88904439
:* bedankt Saffier! :*

:* O+ Jose, ik hoop het ook, dat we samen kunnen kletsen over zwanger zijn straks samen in Z&G... maak je een plekje voor me warm straks?

ik heb helemaal spierpijn in m'n liezen van de beensteunen... :')
pi_88906051
Over die pijnlijk tp, hebben ze je gezegd dat het het beste is om een volle blaas te hebben? Dan ligt je baarmoeder er beter voor, is mij verteld. Ook weer niet te vol want dat is niet nodig en dan knap je bijna, weet ik uit ervaring. :P
pi_88906118
O, en ik hoopte stiekem dat het deze maand was gelukt maar het lijkt erop dat dat niet zo is. De eerste voortekenen dienen zich alweer aan. :{ Jammer, had ook zo gehoopt onder die hysteroscopie uit te komen.
Als het inderdaad doorzet, mag ik vanwege dat onderzoek niet zwanger worden dus wordt het voor ons pas weer volgend jaar dat we verdergaan.
pi_88907669
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Ahava het volgende:
Over die pijnlijk tp, hebben ze je gezegd dat het het beste is om een volle blaas te hebben? Dan ligt je baarmoeder er beter voor, is mij verteld. Ook weer niet te vol want dat is niet nodig en dan knap je bijna, weet ik uit ervaring. :P
:Y dat wist ik, en dat had ik ook... ik lag ook zo ontspannen mogelijk... de gyn zei ook dat het daar niet aan hoefde te liggen, dat m'n baarmoeder gewoon wat meer gekanteld lag dan de vorige keer (ik wist niet dat het per keer kon verschillen, maar blijkbaar kan dat dus...) en dat m'n bmm dus potdicht zat omdat er normaal gesproken deze dagen niks doorheen hoeft te komen...

-O- Ahava, dat voelt naar, dat het toch weer niet gelukt is... :* ik hoopte ook dat je die nare ingreep niet hoefde te ondergaan... maar nu dat dus wel zo lijkt, hoop ik dat die ingreep nou eindelijk eens kan vertellen wat er nou aan de hand is en je daarna meer geluk hebt! :*
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:57:32 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88908164
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weet je wat zo gek is? Zelfs al heb je helemaal geen hoop, toch denk je bij opvallende kwaaltjes ook na drie jaar nog: zou het dan? 8)7

En wat geweldig is het toch, dat iedereen zo meeleeft. Mijsje wordt hier echt bijna zwanger geduimd. Tof. O+
Lieve schat, voor jou is het idem dito hoor! Ik duim me suf! :) :*

Welke kwaaltjes voel je zoal dan?
pi_88910128
Dankjewel, mijsje. :* Er zijn bij mij wat stollingsafwijkingen ontdekt die een mogelijke oorzaak zouden kunnen zijn (zo voorzichtig zei de gyn het). Dit onderzoek is om een tussenschotje of iets dergelijks uit te sluiten.

Jammer dat het niet aan die wel of niet volle blaas lag! Anders had je een volgende keer als je voor een brusje voor dit kindje gaatmisschien kunnen voorkomen dat het een pijnlijke procedure werd.

En zeker dat mijn duimen voor jou ook volop draaien, hoor, PZE! :* Hoe is het met je? Herkenbaar, dat je zelfs na lange tijd toch weer hoopt als je iets voelt (of ik zelfs als ik iets denk te voelen). Wat voor opvallende dingen voel je?
pi_88916776
Thanks TM en Ahava, ik ben al twee dagen heel moe en dat ben ik nooit. En hoofdpijn. Maar dat zijn dingen die ook bij een griepje kunnen horen. Eigenlijk gewoon afwachten tot eind volgende week dus.
pi_88918914
Oe, heel moe was ik ook toen ik zwanger was! Wat duurt het toch nog lang tot eind volgende week. :X
pi_88921204
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Thanks TM en Ahava, ik ben al twee dagen heel moe en dat ben ik nooit. En hoofdpijn. Maar dat zijn dingen die ook bij een griepje kunnen horen. Eigenlijk gewoon afwachten tot eind volgende week dus.
:* afwachten sucks... maar goed, geeft niks, straks zitten we gewoon samen in Z&G... O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:03:45 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88921903
Mijsje, je hebt gewoon gelijk!!!

Ahava :*, balen dat het erop lijkt dat je ongesteld wordt (hopelijk zet het stiekem toch niet door). Die HSG viel mij erg mee, het kan dus echt meevallen dus meis. Ik duim voor je dat het toch niet nodig is. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Pze, moe moe moe was ik ook, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Meis wat hoop ik dat het bij jou wel degelijk een hele vruchtbare oorzaak heeft!

Dikke :* voor jullie allemaal!
pi_88932777
even een dikke zoen aan iedereen en mijsje benen dicht!
ik blijf duimen voor iedereen.
ik ga wel weer actief meeposten maar heb even een siesta ingeroepen de afgelopen maanden.
het werd me allemaal even helemaal te veel ook door andere prive omstandigheden.
ik kom er wel weer bovenop.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_88934882
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 03:19 schreef winterstorm666 het volgende:
even een dikke zoen aan iedereen en mijsje benen dicht!
ik blijf duimen voor iedereen.
ik ga wel weer actief meeposten maar heb even een siesta ingeroepen de afgelopen maanden.
het werd me allemaal even helemaal te veel ook door andere prive omstandigheden.
ik kom er wel weer bovenop.
:* gezellig dat je er weer bij komt. :*
pi_88935398
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef twentemeisje het volgende:
Mijsje, je hebt gewoon gelijk!!!

Ahava :*, balen dat het erop lijkt dat je ongesteld wordt (hopelijk zet het stiekem toch niet door). Die HSG viel mij erg mee, het kan dus echt meevallen dus meis. Ik duim voor je dat het toch niet nodig is. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Pze, moe moe moe was ik ook, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Meis wat hoop ik dat het bij jou wel degelijk een hele vruchtbare oorzaak heeft!

Dikke :* voor jullie allemaal!
Helaas, het heeft toch echt doorgezet. Wist ik ook wel; mijn lijf heeft volgens mij gelukkig nog nooit van die rare ben-ik-nu-wel-of-niet-ongesteld?-fratsen uitgehaald en ik hoop dat dat zo blijft!

Ik krijg geen HSG, TM. Die heb ik jaren geleden al gehad en vond ik behoorlijk pijnljik. Ik krijg een hysteroscopie. Ik heb nu al zo vaak gehoord: "een beetje menstruatieachtige pijn" en dat ik op het moment suprème tegen het plafond aan zat... Ook deze keer is dat weer gezegd, plus het gevoel van weeën, fijn! :X
Ach, na een minuut of twintig is het weer over. Gewoon doorademen! ;)
pi_88935413
WB, Winterstorm!
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:33:07 #229
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88936399
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef Ahava het volgende:

[..]

Helaas, het heeft toch echt doorgezet. Wist ik ook wel; mijn lijf heeft volgens mij gelukkig nog nooit van die rare ben-ik-nu-wel-of-niet-ongesteld?-fratsen uitgehaald en ik hoop dat dat zo blijft!

Ik krijg geen HSG, TM. Die heb ik jaren geleden al gehad en vond ik behoorlijk pijnljik. Ik krijg een hysteroscopie. Ik heb nu al zo vaak gehoord: "een beetje menstruatieachtige pijn" en dat ik op het moment suprème tegen het plafond aan zat... Ook deze keer is dat weer gezegd, plus het gevoel van weeën, fijn! :X
Ach, na een minuut of twintig is het weer over. Gewoon doorademen! ;)
Oeps, foutje meis, ik dacht inderdaad aan een HSG. Hopelijk valt het in elk geval mee! :* Jammer dat je ongesteld bent geworden, hopelijk een van de laatste keren in een lange tijd dan maar.
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:25:23 #230
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_88937814
Jee, wat is het spannend hier :o

Het is je zo gegund mijsje. En na zoveel pech moeten jullie toch ook een keer geluk hebben?
Oude (on)bekende.
pi_88941487
Ahava, jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden... maar wat je zegt; wel fijn dat je lijf daar niet geheimzinnig over doet.

Even gewoon weer voor iedereen hier; :* :* :*
pi_88958002
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Brrr zo spannend!!!! Ik duim hoor!!

Ahava :*

Winterstorm sterkte :*

Mijsje...ik sluit me aan bij de generale repetitie opmerking :Y :*
#geen
pi_88959039
Sorry is niet nodig, hoor, TM. Er wordt hier zo veel verteld. ;)

Bedankt, meiden. :* Ik baal er wel van maar geloofde er blijkbaar eigenlijk toch niet in. Ik zei vanavond nog tegen mijn vriend dat ik me ons eigenlijk helemaal niet meer kan voorstellen met kinderen. Zal ook wel een vorm van zelfbescherming zijn.

Ik blijf duimen, hoor!
pi_89024148
Och Mijske, wat is het rot gegaan zeg!

Hopelijk is het de stress/moeite/verontwaardiging/tranen helemaal waard.... En doe dat eens even, 31 juli uitgerekend zijn (dat is 2 jaar en 3 dagen na mij :D)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89026411
Ahava... Wat shit. :*
Ik herken je gevoel, ook ik kan me bij kinderen niks meer voorstellen. Ook iui 6 is mislukt hier. Nu dus even niks, tot we aan de beurt zijn voor IVF.
  maandag 22 november 2010 @ 20:53:06 #236
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89028416
oh PZE :* balen zeg :(

Verder kom ik alleen maar even langs om iedereen die het nodig heeft een knuffel te geven * kunffels uitdeelt :* Ik denk nog altijd aan jullie
Be happy with the little things in life
pi_89032207
Winterstorm; welkom terug, hoop dat je weer snel weg bent!

Ahava; wat ontzettend balen dat deze ronde niet is gelukt en je voor de hysteroscopie moet! Ik hoop dat die er voor zorgt dat er daarna snel resultaat is!

PZE; potverdorie, had zo gehoopt dat deze laatste iui zou slagen. Hoop dat de ivf net dat zetje geeft wat jullie nodig hebben. Heb je al enig idee wanneer jullie ongeveer kunnen starten?

Isla; hoe gaat het bij jou?

Ik hoop dat ik volgende week rond deze tijd goed nieuws kan komen vertellen. De week kan me niet snel genoeg gaan. Ik heb er bijna zin in :-s
pi_89034359
pze :'( ik hoopte het zo voor je meid... :* ik hoop dat de IVF jullie ook meer geluk gaat brengen... :*

Poezebeest, bijna volgende week! ik wou dat ik de tijd kon laten opschieten voor je! :* (zou betekenen dat die voor mij dan ook sneller zou gaan... O-) )

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef McLaura het volgende:
Och Mijske, wat is het rot gegaan zeg!

Hopelijk is het de stress/moeite/verontwaardiging/tranen helemaal waard.... En doe dat eens even, 31 juli uitgerekend zijn (dat is 2 jaar en 3 dagen na mij :D)
ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil het... :* en ik hoop het zo...
maar van de andere kant wil ik niet te hard hopen, dan is het gat om in te vallen als het toch niet goed is, niet zo diep... :@
pi_89036316
PZE! :'( :*
#geen
pi_89043225
PZE http://i.fok.nl/s/cry.gif Verdorie! Het moest nu raak zijn zodat je niet hoeft te IVF'en! :*
pi_89043277
Nou, ik schijn iets niet goed te hebben ingesteld waardoor allerlei dingen bij mij niet meer werken op fok, zoals de smiley's. Ik ken de code van de huilende smiley niet uit mijn hoofd dus heb ik hem geprobeerd te kopiëren. En al kende ik hem, ik kan mijn bericht ook niet meer editten want de editknop is weg!

Mijsje, hoe is het bij jou?
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:41:24 #242
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89043410
Wat onwijs jammer pze, het was zo gaaf geweest als die laatste IUI toch nog onverwacht raak was geweest. :*

Mijsje, hoe voel jij je? :*

Droomvrouwtje, hoe is het met jullie? Gaat het een beetje? :*

En verder ook een dikke :* voor iedereen hier!
pi_89043724
PZE. :*
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:16:58 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89044204
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:33 schreef Ahava het volgende:
Nou, ik schijn iets niet goed te hebben ingesteld waardoor allerlei dingen bij mij niet meer werken op fok, zoals de smiley's. Ik ken de code van de huilende smiley niet uit mijn hoofd dus heb ik hem geprobeerd te kopiëren. En al kende ik hem, ik kan mijn bericht ook niet meer editten want de editknop is weg!

Mijsje, hoe is het bij jou?
Als het goed is zie je de edit knop als je links boven in je post met je muis heen en weer beweegt, net onder die pijltjes daar.
En de smilies kan je vinden door onder je post venster op de :) smiley te klikken als het goed is.

:*
pi_89048796
Ben ook benieuwd naar Mijsje! ;)
#geen
pi_89048843
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:56 schreef DuchessX het volgende:
Ben ook benieuwd naar Mijsje! ;)
Ze ademt nog ! :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_89049936
PZE, verdorrie meid :'( al had je er al niet zo'n hoop op deze ronde, toch was het heel mooi geweest..

Ahava :* je zit bijna dagelijks in mijn gedachten.. ik hoop zo dat het mee gaat zitten!

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef mijsje het volgende:

ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil het... :* en ik hoop het zo...
maar van de andere kant wil ik niet te hard hopen, dan is het gat om in te vallen als het toch niet goed is, niet zo diep... :@
Misschien raar dat ik het zeg, maar de klap gaat sowieso hard zijn als het niet gelukt is.. Of je nu heel hard hoopt óf juist niet.. Ik nam mezelf voor altijd hard te hopen en stiekem een klein beetje te 'genieten' (kan het niet anders uitleggen) dat er een embryo in mijn buik zat, ik dacht altijd: misschien is dit wel het verst wat we kunnen komen en dan wil ik dit gevoel wel even ten volste gehad hebben, dat PUPO :)

Maar ieder doet het natuurlijk op haar eigen manier! Maar de keer dat ik er héél pessimistisch in stond kwam het mislukken net zo hard aan als de maand dat ik liep te stuiteren van hoop :)
pi_89050530
Lief van je, Orea!:*

En ik ben het verder natuurlijk weer helemaal met je eens verrassing!. Ik probeer zo veel mogelijk te genieten na een TP. Toen ik zwanger was, stond ik eigenlijk doodsangsten uit. Ik was zo bang dat er (weer) iets mis zou gaan. Maar al snel besloot ik dat ik dat niet meer wilde. Natuurlijk was ik bang, maar ik was ook zwanger! En daar wilde ik van genieten. Als het dan mis zou gaan, had ik dat in ieder geval om op terug te kijken. Nu ben ik zo blij dat ik er zo in ben gaan staan. Nu heb ik, samen met mijn vriend, het zwanger zijn echt ervaren. Ik heb heel fijne herinneringen aan die periode, óók aan de tp's en de periode na de tp's trouwens.

Goed dat ik dit nu zo typ, want dat geeft me weer wat moed voor de volgende IVF. Het is niet alleen maar zwaar en een heel gedoe met echo's en prikken en de punctie, auch!, maar het is ook een periode van hoop en ontroering en verliefdheid (ik ben dan altijd een beetje extra verliefd op mijn vriend, hihi).
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:12:14 #249
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89060353
Orea & Ahava, ik krijg gewoon een brok in mijn strot van jullie verhalen. Wat is het moeilijk, maar wat klinkt het ook vol liefde en hoop! :*
pi_89063664
Lieve dames, het is weer druk hier zie ik...

Ach Mijsje, wat een nare dag heb je gehad in het ziekenhuis. Ik duim zo hard voor jou en Joene dat dit dan eindelijk jullie babytje brengt.. Het moet wel, kan niet anders, jij moet dit jaar nog zwanger raken! ^O^

PZE, wat onwijs K*T dat het nu weer niet gelukt is... :( Jij wacht nu al zo lang, ik hoop zo dat je straks je eerste IVF raak is. Voor nu, even niets, relaxen, andere dingen doen, leven! En lekker genieten van de feestmaand! :*

Ahava, wat balen dat het deze maand niet gelukt is en je niet onder die hysteroscopie uit komt.. Wel fijn dat je weer een beetje moed hebt voor IVF. We gaan ervoor in 2011! :*

Winterstormpje, goed dat je even een beetje rust neemt. Welkom terug en sterkte meid! :*

Poezebeest wat spannend dat je volgende week bericht krijgt! Ik duim zo ontzettend hard dat jullie goed nieuws krijgen! ^O^

Orea, José en TM, wat lief dat jullie hier af en toe even komen kijken! Fijn dat het goed met jullie en jullie babytjes gaat! :*

Ben gister thuis gekomen van een weekje Bangkok. Voor werk, maar voelde een beetje als vakantie. Lekkere massages gehad, beetje gewinkeld, naar de kapper geweest en heerlijk gegeten. Ben helemaal opgeladen voor wat er komen gaat! Ben net ongesteld geworden, dus vanavond mijn eerste injectie..... oeh spannend! :X Het gaat nu echt gebeuren!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89063979
Dank meiden. :*

Isla, je kunt het. Uitgerust beginnen is het halve werk. En niet teveel nadenken bij het injecteren. You go girl! :*
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:42:29 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89064294
Ik lees en leef hier elke dag nog mee Isla ;) .

Voor jou gaat het nu ook beginnen, fijn dat je goed uitgerust aan de start verschijnt! Ik hoop zo op instant succes meis! :*
pi_89065180
Thanks girls! :*
I'll keep you posted!
pi_89066671
Go Isla!! Je kunt het!! :* en wat heerlijk dat je je toch nog even hebt kunnen opladen, héél belangrijk!

Ik ga weer in duimstand.. het wordt hier tijd voor een nieuwe geluksflow :Y
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:39:22 #255
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89067240
Oh spannend isla mijn duimen draaien ook voor jou. En het spuiten je kan het!!!
pi_89072426
Lieve lieve PZE.. wat kl*te dat het nu ook bij jou niet gelukt is... stom gedoe... Het zou zo fijn zijn geweest als je niet toch voor IVF hoefde te gaan. :*

Isla, ook ik blijf jullie hier volgen... ik leef gewoon echt met jullie mee.

Ik gun jullie allemaal binnen nu en zo snel mogelijk een zwangerschap... als ik telkens maar weer lees dat het niet gelukt is en alle tegenslagen die jullie steeds hebben, voel ik me soms zo echt plaatsvervangend verdrietig... ik zou zo graag goed nieuws lezen.. het is jullie allemaal zó gegund..!!

Ik denk aan jullie en ga heel hard voor jullie allemaal duimen. :*
pi_89073021
Oh, en nou heb ik alleen op Mijsje gereageerd, maar dat bedoel ik NIET lomp tegenover de andere dames!

Ik vind het evengoed rot dat PZE en Ahava een stap verder moeten gaan in het realiseren van hun kinderwens.... Ik weet nog hoe het was, maar stom genoeg weet ik het ook niet meer. Klinkt dom, ik weet het.... maar ik leef met deze meiden mee. Met iedereen in dit topic natuurlijk!

En ik vind het fijn om Winterstormpje terug te zien, al had ik haar graag anders zien terugkomen natuurlijk!

Isla : je kunt het! Het idee is natuurlijk raar, maar je kunt het echt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_89073176
En Mijsje: je houding is natuurlijk logisch. Je wilt hopen, maar niet teveel, want dat gat......

En wat ik nu ook zeg, het maakt niet uit, maar het enige wat ik je wil meegeven is dat deze houding heus niet erg is. Als je wel zwanger bent, heb je nog 36 weken de tijd om je een slag in de rondte te genieten. Als deze poging niet slaagt, is het gat misschien iets minder diep.

Ik hoop voor je dat er helemaal geen gat is, maar een hele grote roze wolk.... en dat dit Eskimootje volgende zomer een prachtig babietje blijkt te zijn!
pi_89073244
Isla wat heerlijk dat weekje Bangkok, fijn dat het je goed deed.

Wat betreft het spuiten, mij is geleerd om tot 3 te tellen en dan meteen prikken. Anders blijf je aarzelen. En het is eng, maar uiteindelijk valt het echt wel mee met de pijn ;) Je kunt het!!!
#geen
pi_89073990
Bedankt voor de bemoedigende woorden dames... O+

Spul zit er in. Was niet echt bang voor de pijn, meer bang of ik het wel goed zou doen. Tijdens de prikinstructie was verteld dat ik eerst het teveel aan lucht eruit moest spuiten, maar daarbij kwamen er wel wat druppels mee. En ik spoot het er ook een beetje te snel in, dus weet niet helemaal of ik het goed gedaan heb? Morgen maar even bellen...
Zit nu beetje af te wachten of ik iets voel haha... Zo van: goh hoe zou het voelen om in de overgang te zijn..?
pi_89074248
In de overgang... Ik voelde er niks van hoor! Maar You did it, het zit er in. Goed gedaan!
pi_89074672
  donderdag 25 november 2010 @ 07:57:47 #263
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89125090
Spannend dames; allemaal succes!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89130019
Isla, al last van 'wappertjes', (zoals mijn moeder het noemt) :P ? Ik had ook helemaal geen last van de hormonen die ik spoot... ik hoop dat jij er ook geen last van hebt!! Enne... je hebt het gewoon gedaan! Goed man! :*
pi_89131808
Ik lees weer hele nare verhalen, zo balen dat het niet gelukt is meiden :*
zit ff mobiel lastig tikken maar leef enorm mee met jullie!!! :*

Hier kleine update net bij gyn geweest, uit bloed bleek een eisprong (joepie! Het werkt)
inwendige echo was ok net als afscheiding check. Maar ze wil wel dat ik een laparascopie krijg om meer duidelijkheid te krijgen betreffende evt kleine verklevingen en de eerdere pap uitslag. Kan januari al ingepland worden dus ik krijg zo eengesprek hiervoor.
Vind het toch wel een domper had gehoopt niet zulke ingrepen te krijgen (ergens).Verder maandag samenlevingstest. Zit nu ff alles door te lezen over dat kijkonderzoek, heeft iedereen deze ook ondergaan? Hoelang ben je uit de running? Of meteen vlg dag weeraan het werk? Ben nog nooit geopereerd. Het overvalt me wel beetje merk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boepie op 25-11-2010 16:42:00 ]
pi_89132592
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Boepie op 25-11-2010 16:41:05 ]
pi_89149175
Jose, geen wappertjes haha... Juist beetje kouwelijk. :? Voel me mega mega relaxed. :O Slaap heeeerlijk. Hoop dat dat zo blijft. Vanavond komt de tweede spuit erbij, Puregon.

Boepie het is echt wel goed om een laparascopie te doen hoor. Heb het ook gedaan, zag er vreselijk tegenop maar viel me ontzettend mee. Kan natuurlijk wel voor iedereen anders zijn. Maar dan weet je of alles goed is. Misschien is dat het enige wat je nodig hebt om zwanger te kunnen worden en blijven. Ik heb een week niet gewerkt, maar ik heb een lichamelijk zware baan. Als je kantoorwerk doet kun je misschien na een paar dagen al wat doen. Maar dat hangt er echt vanaf wat ze bij je vinden en weghalen. Maar de volgende dag aan t werk... :N Minimaal twee tot drie dagen niet. :*
pi_89150345
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef IslaBonita het volgende:
Jose, geen wappertjes haha... Juist beetje kouwelijk. :? Voel me mega mega relaxed. :O Slaap heeeerlijk. Hoop dat dat zo blijft. Vanavond komt de tweede spuit erbij, Puregon.

Boepie het is echt wel goed om een laparascopie te doen hoor. Heb het ook gedaan, zag er vreselijk tegenop maar viel me ontzettend mee. Kan natuurlijk wel voor iedereen anders zijn. Maar dan weet je of alles goed is. Misschien is dat het enige wat je nodig hebt om zwanger te kunnen worden en blijven. Ik heb een week niet gewerkt, maar ik heb een lichamelijk zware baan. Als je kantoorwerk doet kun je misschien na een paar dagen al wat doen. Maar dat hangt er echt vanaf wat ze bij je vinden en weghalen. Maar de volgende dag aan t werk... :N Minimaal twee tot drie dagen niet. :*
Thanks, ik ben ook reuze benieuwd.. ben vandaag echt super voorgelicht, kreeg meteen een gesprek met de anastesist (ruime tijd gezeten) en die heeft alles uitgelegd etc, vragenlijst behandeld.. dus aanstonds wordt ik gebeld voor afspraak..
Verder konden ze wel zien dat er een eitje ligt te rijpen en ze gaf aan dat rond dag 11 ik toch wel de eisprong steeds heb. (ook weer handig om te weten)

enne Isla heel veel succes met de spuiten dat is ook geen pretje steeds prikken.
  donderdag 25 november 2010 @ 20:53:36 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89151889
Isla stoer wijf! *O*

Ahava en PZE, :* Wat klote, nu weer een nieuwe stap voor jullie beiden, ik blijf voor jullie duimen...

mijsje *knuf* :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89157428
:* Isla, je hebt geprikt, echt stoer en echt dapper! en binnen no-time is het gewoon routine, helaas... :*

jullie hebben vast gemerkt dat ik wat minder heb gereageerd hier... op de een of andere manier probeer ik er onbewust blijkbaar wat minder mee bezig te zijn, misschien uit angst, misschien van de zenuwen, maar ik merk dat het helpt. ik ben op van de zenuwen, ze gieren door m'n lijf, en dat kan nooit goed zijn. ik probeer ook gewoon te doen wat ik normaal doe en minder op internet op te zoeken aan informatie over de behandelingen (ik vind steeds weer iets anders als ik ga zoeken) misschien helpt het echt en post ik weer wat vaker, en misschien hou ik mezelf voor de gek, en ga ik vast ook weer wat vaker posten... maar hoe dan ook, ik kan het op het moment niet heel erg goed opbrengen om steeds op FOK te kijken/posten... en ik voel me meteen ook erg egoïstisch hierbij en schuldig hierover, sorry daarvoor...
de posts hierboven heb ik wel gelezen, en heel erg bedankt steeds voor de lieve woorden! dat doet me nog steeds goed, te weten dat er veel mensen met je meedenken en met je meeleven... dat helpt wel in m'n gevoel.
*knuf* voor iedereen, en ik zie jullie van de week wel weer. (wilde alleen even uitleggen hoe ik me voel, al heb ik het idee dat ik dat niet helemaal helder kan uitleggen...)
  donderdag 25 november 2010 @ 23:50:42 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89161855
joh mijsje doe niet zo gek, daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen? al ben ik natuurlijk niet de aangewezen persoon om dat te melden, want je hebt 't vast meer tegen de mensen die ook in dit topic 'thuis'horen'. maar ik kan me niet voorstellen dat zij er anders over denken... het lijkt lijkt me heel normaal en zelfs heel verstandig gedrag, even wat rust inbouwen. ik denk wel veel aan je hoor! maar post dat ook niet elke dag. :+ sterkte met 't laaange wachten. :*
in de haak.
pi_89161892
Mijsje je hoeft je echt niet te verontschuldigen, richt je nou maar eens lekker op jezelf en mss lukt het zelfs om een beetje te genieten van het pupo zijn...

Wanneer mag je een test doen?

Denk heel veel aan jou en Joene, en hoe spannend het moet zijn voor jullie. Ben zelfs ook een beetje nerveus, telkens als ik jouw naam zie ben ik bang om slecht nieuws tegen te komen...

:* voor jou en :* ook voor alle anderen in dit topic!

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 25-11-2010 23:52:15 (typootje) ]
#geen
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:23:01 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89166056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Mijsje je hoeft je echt niet te verontschuldigen, richt je nou maar eens lekker op jezelf en mss lukt het zelfs om een beetje te genieten van het pupo zijn...

Wanneer mag je een test doen?

Denk heel veel aan jou en Joene, en hoe spannend het moet zijn voor jullie. Ben zelfs ook een beetje nerveus, telkens als ik jouw naam zie ben ik bang om slecht nieuws tegen te komen...

:* voor jou en :* ook voor alle anderen in dit topic!
Dit dus! Denk maar lekker aan jezelf meis, wij blijven hier gewoon stevig voor jullie duimen!
pi_89166615
Mijsje, ik vind het alleen maar heel goed dat je die rust voor jezelf creëert! En heel logisch ook. Wij blijven aan je denken en voor je duimen; neem jij alle tijd en afstand je nodig hebt. :* Laat maar weer wat horen als jij eraan toe bent.
pi_89170264
Wat de andere meiden al zeggen, neem gewoon rust als je die nodig hebt. Dat kun jij alleen bepalen. Ik hoop dat het helpt. :*
Zenuwen zijn herkenbaar, ik had zelfs hartkloppingen de laatste 2 keer. Ben blij dat wij nu ook even rust hebben...

Hoe is het verder met iedereen??
pi_89199495
Mijsje, ik heb niks toe te voegen aan wat alle anderen al zeggen. Neem je rust, doe wat voor jou goed voelt! :* :* :*
pi_89218944
Isla; je bent nu echt begonnen! Wat lijkt het spuiten mij ontzettend eng, maar verstand op nul en gaan met die banaan, toch. Ik hoop dat het voorspoedig verloopt voor je!

Boepie; ook in de weer met onderzoeken, succes!

Mijsje; ik herken het gevoel wel wat je omschrijft, er niet teveel mee bezig willen zijn, niet hier posten en je dan toch schuldig voelen omdat je niets van je laat horen. Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk dat je even afstand neemt, je moet nu even goed voor jezelf zorgen en als daarbij hoort dat je hier even niet meer post, dan is dat wat je moet doen! Ik duim ontzettend hard dat de test positief is deze week! :*

Hier gieren de zenuwen sinds vanochtend door mijn lijf. Heb het een hele tijd weg kunnen stoppen, maar nu zijn ze er en ik voel me helemaal hyperdepieper. Gelukkig heb ik vandaag helemaal vol gepland. Morgen staat er nog niks op het programma en ben ik van plan me op het huishouden te storten of met een dvd op de bank te gaan hangen heb Grey's Anatomy ontdekt, geweldig! Ben pas bij seizoen 1, dus nog genoeg seizoenen die me afleiding bieden Gelukkig is mijn man de rust zelve, dus dat houdt ons mooi in balans, ik word nu al moe van mezelf 8)7
pi_89223997
Poezebeest :*
#geen
pi_89224173
Poezebeest, wanneer moeten jullie naar het ziekenhuis? Ik weet dat het komende week is, maar ben even kwijt wanneer het precies is... Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je het super spannend begint te vinden!! :*

Mijn twee vriendinnen zijn inmiddels voorzichtig aan het mailen geslagen. Mijn ene vriendin vroeg het mailadres van mijn andere vriendin... en ik moet zeggen; het voelt goed dat ik ze toch een beetje heb kunnen helpen.. want wie kan hen nou beter begrijpen dan iemand die hetzelfde mee heeft gemaakt?
pi_89229944
Jose; maandag al! Kan me voorstellen dat het fijn is om het gevoel te hebben op deze manier iets voor je vriendinnen te kunnen doen! Lotgenotencontact is heel fijn, bij hen heb je aan een woord genoeg, bij wijze van dan. Maar het is ook heel fijn om steun te ervaren van vrienden/familie, zonder dat zij weten hoe het voelt. En het uitwisselen van die mailadressen hoort daar ook bij!
pi_89231609
Poezebeest! Wat spannend :Y Ik hoop op een goede uitkomst voor jullie!

Mijsje, logisch en terecht! Heel herkenbaar ook. Gewoon komen als jij daar behoefte aan bent. En dan zijn we er gewoon ook!

Isla, hoest?

Vandaag 1 jaar geleden had ik een positieve test (en er volgden nog velen.. bijna 20 :@ ) en dat 2e streepje ligt nu te slapen in haar bedje.. O+ daarmee wil ik zeggen: geef de hoop nooit op!! Na 6 jaar hadden wij het niet meer verwacht, ivf 3 zijn we ingegaan onder het mom van: maar doen, maar waarom zou deze wél lukken? En zie daar.. Iemand had in haar sig ooit (of nog steeds, weet ook niet meer wie het was?) je mag de moed even opgeven, maar de hoop nooit verliezen! En dat is zo waar!!
pi_89259455
Even voor iedereen die het destijds gevolgd heeft :

Mijn vriendinnetje met zware endometriose is na lang wachten, hopen, vechten, dromen en verlangen, en 3 IVFpogingen afgelopen vrijdag via een ks bevallen van een zoon : Raiko! *O*

Dames.... keep believing in miracles!

[ Bericht 1% gewijzigd door McLaura op 28-11-2010 20:24:37 ]
pi_89270385
:* lief van jullie meiden, ik zit gewoon met tranen in m'n ogen te lezen hoe lief jullie zijn! :*

Poezebeest, ik duim me helemaal suf voor je, dat het nu ook gewoon mag beginnen voor jullie! Jullie hebben nu ook al zo ontzettend lang moeten wachten... :*

Laura, wat ontzettend fijn voor je vriendinnetje! *O* Wat heerlijk dat haar droom eindelijk ook is uitgekomen!

ik ben nog steeds in de wachtstand, we weten nog helemaal niks en dat frustreert enorm...
pi_89272527
Poezebeest: morgen al...!! :o heeeeeel veel succes! Ik ga heel hard voor jullie duimen op een positieve uitslag!!! ^O^ ^O^ ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Orea het volgende:
Iemand had in haar sig ooit (of nog steeds, weet ook niet meer wie het was?) je mag de moed even opgeven, maar de hoop nooit verliezen! En dat is zo waar!!
Dat was ik ;) :* En daar ben ik het ook nog steeds voor 200% mee eens!! :Y

Mijsje... kan me voorstellen dat het frustreert... hopelijk kom je de laatste wachtdagen nog door (liefst met beginnende kwaaltjes enzo...) :*
  zondag 28 november 2010 @ 22:11:35 #285
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89276382
Poezebeest, morgen is het dan eindelijk zover en is het lange wachten voorbij.. Ik denk aan je :*

Mijsje even een dikke knuffel voor jou. Wachten sucks :*

Ook voor alle andere lieve meiden een dikke knuffel en ik denk aan jullie. Ik hoop zo op mooie wondertjes.. :*
pi_89276509
Jeetje, ik loop achter! Isla, al begonnen met prikken; hoe gaat het?

Poezebeest, spannend morgen! Ik kan me je zenuwen goed voorstellen. Ik duim voor je! ^O^

Mijsje, sterkte met wachten en met het ondergaan van de frustraties. :*

Boepie, hopelijk brengt de kijkoperatie duidelijkheid, maar logisch dat je er niet naar uitkijkt.

Super voor je vriendin, McLaura!

Morgen ben ik aan de beurt voor de hysteroscopie. :X Met een halfuurtje is het gebeurd, is mijn nieuwe mantra. :P
  zondag 28 november 2010 @ 22:16:48 #287
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89276715
Ahava.. Succes morgen, en laat je daarna maar lekker verwennen :*

Ik lees net ook dat boepie een kijkoperatie krijgt. Ik ben 2 weken uit de roulatie geweest en in totaal heeft het 6 wkn geduurd voordat ik weer volledig aan de slag kon, maar ik werk in de zorg en moest voorzichtig zijn met tillen. De eerste dagen heb ik echt een vreselijke spierpijn gehad, alsof je voor het eerst sport en meteen te hard van slag bent gegaan. Maar laat je mijn verhaal niet afschrikken, de ene is er veel eerder bovenop dan de andere.. :*
pi_89276943
Ahava succes morgen! U can do it. :*

Mijsje, wanneer is je NOD?
pi_89277243
Dank, meiden!

Hoe is het met jou, PZE? Lukt het een beetje om los te komen van alles tijdens deze pauze?
  zondag 28 november 2010 @ 22:27:53 #290
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89277332
zet 'm op morgen, ahava! :*

en poezebeest ook natuurlijk! ^O^

[ Bericht 37% gewijzigd door trui op 28-11-2010 23:09:06 ]
in de haak.
pi_89277435
Lieve meiden, bedankt voor alle succes-wensen! Ben het weekend goed door gekomen, maar de zenuwen zijn nu toch wel heel erg aanwezig!

Ahava; heel veel succes morgen! Hopelijk valt het allemaal mee! Neem iig je rust daarna en laat je maar goed verwennen!
pi_89279172
Poezebeest, jij natuurlijk ook veel succes morgen! :*

Ahava, het geeft wel rust om niet naar het ziekenhuis te hoeven, maar toch blijf je er wel mee bezig. Bewust en onbewust. Dank je.
pi_89279722
Oh meiden wat is het weer spannend hier.....

Mijsje neem je tijd en doe lekker waar JIJ zin in hebt. Sterkte met het wachten... :*

Poezebeest wat ontzettend spannend! Ik ga ZO hard voor jou en je man duimen.... hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.... ^O^ :*

Ahava, ook heel spannend! Maar inderdaad, het is voor een goed doel, en het is zo voorbij! Veel succes en sterkte morgen! ^O^ :*

McLaura, wat fantastisch voor je vriendin! En goed nieuws is altijd fijn voor ons, geeft moed! :*

Knuffel voor alle dames met lieve woorden hier!

Met mij gaat het goed, heb amper last van de hormonen, slaap nog steeds fantastisch. :Z
Had gisteravond even een dipje, we gingen bij vrienden langs (waar we niet zo heel close mee zijn, dus die weten niet dat we proberen zwanger te raken of met IVF bezig zijn) die net in een nieuw huis wonen, dus we gingen hun huis bekijken..."en dit wordt......de babykamer!" en ik zei:" ooit? " "Uh nee, volgend jaar al, want ik ben zwanger!" Heel blij voor hen natuurlijk (was de eerste maand proberen raak!) maar toen moest ik vlak daarna mezelf op het toilet injecteren, en dat voelde een beetje oneerlijk... ;( (al kan ik het natuurlijk weer niet begrijpen dat ze meteen zwanger is geraakt want ze rookt en drinkt nogal...ok ik weet wel dat het daar niet aan ligt maar toch..). Maar mijn dipje was wel snel over hoor. Mijn vriendje is altijd zo opbeurend. Op de terugweg naar huis in de auto reden we (per ongeluk) door rood en twee keer gaven we geen voorrang en we zaten te brullen in de auto "NOU ZIJN WIJ AAN DE BEURT JA!" Haha...
Verder weer heel positief dus. Morgen echo, eens kijken of de eitjes groeien!
:* Voor iedereen!
pi_89280317
Ouch Isla! :{ Fijn dat je je samen met je partner hebt kunnen afreageren })

#geen
pi_89284100
Isla; kan me ontzettend goed voorstellen dat je je op dat moment even k*t voelt! Wel fijn dat je vriend je goed kan opbeuren! Succes morgen met de echo, hopelijk groeit er genoeg!
  maandag 29 november 2010 @ 06:33:00 #296
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89285790
Oh isla ik kan me voorstellen dat, dat even een k*t moment is. Zeker omdat je er zelf van alles aan doet om zo goed mogelijke omstandigheden te creëren en dan word een ander zonder moeite zwanger en ook nog eens zonder aanpassingen in de levensstijl, dat steekt gewoon.
Gelukkig heeft je vriend wel weer kunnen opbeuren! Heel veel succes morgen, hopelijk zijn er veel gegroeid :*
pi_89287824
Succes vandaag Poezebeest! ^O^

Mijsje. :*
Ik snap heel goed dat je even afstand wil.

Wat fijn dat je zo goed slaapt op de hormonen Isla. :z
En wat heb je een mazzel met zo'n positief vriendje.

Gister weer een IUI gehad maar die was niet echt hoopgevend.
Ik wist niet dat stress zo'n drmatische werking op de zaadkwaliteit had: vorige keer bijna 20 miljoen zaadjes waarvan 78% bruikbaar, nu amper 2 miljoen zaadjes waarvan nog geen 30% bruikbaar. -O-
De assistente adviseerde ons om te overwegen volgende maand over te slaan.
Mijn man voelt daar wel voor, maar ik vind het heel moeilijk om de kans dat mijn vader mij nog zwanger meemaakt niet te grijpen.
pi_89287941
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
:* lief van jullie meiden, ik zit gewoon met tranen in m'n ogen te lezen hoe lief jullie zijn! :*

Poezebeest, ik duim me helemaal suf voor je, dat het nu ook gewoon mag beginnen voor jullie! Jullie hebben nu ook al zo ontzettend lang moeten wachten... :*

Laura, wat ontzettend fijn voor je vriendinnetje! *O* Wat heerlijk dat haar droom eindelijk ook is uitgekomen!

ik ben nog steeds in de wachtstand, we weten nog helemaal niks en dat frustreert enorm...
Komt allemaal goed! O+ :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 29 november 2010 @ 09:57:21 #299
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  maandag 29 november 2010 @ 10:03:19 #300
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89288264
Pff wat een spanning en verdriet hier. Dikke knuffel voor iedereen :*

Kolonia, bij ons zei de gyn dat er maar één goed eitje tussen hoeft te zitten. Kan me voorstellen dat je deze beurt niet voorbij wil laten gaan!! :*
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')