abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89063979
Dank meiden. :*

Isla, je kunt het. Uitgerust beginnen is het halve werk. En niet teveel nadenken bij het injecteren. You go girl! :*
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:42:29 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89064294
Ik lees en leef hier elke dag nog mee Isla ;) .

Voor jou gaat het nu ook beginnen, fijn dat je goed uitgerust aan de start verschijnt! Ik hoop zo op instant succes meis! :*
pi_89065180
Thanks girls! :*
I'll keep you posted!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89066671
Go Isla!! Je kunt het!! :* en wat heerlijk dat je je toch nog even hebt kunnen opladen, héél belangrijk!

Ik ga weer in duimstand.. het wordt hier tijd voor een nieuwe geluksflow :Y
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:39:22 #255
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89067240
Oh spannend isla mijn duimen draaien ook voor jou. En het spuiten je kan het!!!
Be happy with the little things in life
pi_89072426
Lieve lieve PZE.. wat kl*te dat het nu ook bij jou niet gelukt is... stom gedoe... Het zou zo fijn zijn geweest als je niet toch voor IVF hoefde te gaan. :*

Isla, ook ik blijf jullie hier volgen... ik leef gewoon echt met jullie mee.

Ik gun jullie allemaal binnen nu en zo snel mogelijk een zwangerschap... als ik telkens maar weer lees dat het niet gelukt is en alle tegenslagen die jullie steeds hebben, voel ik me soms zo echt plaatsvervangend verdrietig... ik zou zo graag goed nieuws lezen.. het is jullie allemaal zó gegund..!!

Ik denk aan jullie en ga heel hard voor jullie allemaal duimen. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89073021
Oh, en nou heb ik alleen op Mijsje gereageerd, maar dat bedoel ik NIET lomp tegenover de andere dames!

Ik vind het evengoed rot dat PZE en Ahava een stap verder moeten gaan in het realiseren van hun kinderwens.... Ik weet nog hoe het was, maar stom genoeg weet ik het ook niet meer. Klinkt dom, ik weet het.... maar ik leef met deze meiden mee. Met iedereen in dit topic natuurlijk!

En ik vind het fijn om Winterstormpje terug te zien, al had ik haar graag anders zien terugkomen natuurlijk!

Isla : je kunt het! Het idee is natuurlijk raar, maar je kunt het echt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89073176
En Mijsje: je houding is natuurlijk logisch. Je wilt hopen, maar niet teveel, want dat gat......

En wat ik nu ook zeg, het maakt niet uit, maar het enige wat ik je wil meegeven is dat deze houding heus niet erg is. Als je wel zwanger bent, heb je nog 36 weken de tijd om je een slag in de rondte te genieten. Als deze poging niet slaagt, is het gat misschien iets minder diep.

Ik hoop voor je dat er helemaal geen gat is, maar een hele grote roze wolk.... en dat dit Eskimootje volgende zomer een prachtig babietje blijkt te zijn!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89073244
Isla wat heerlijk dat weekje Bangkok, fijn dat het je goed deed.

Wat betreft het spuiten, mij is geleerd om tot 3 te tellen en dan meteen prikken. Anders blijf je aarzelen. En het is eng, maar uiteindelijk valt het echt wel mee met de pijn ;) Je kunt het!!!
#geen
pi_89073990
Bedankt voor de bemoedigende woorden dames... O+

Spul zit er in. Was niet echt bang voor de pijn, meer bang of ik het wel goed zou doen. Tijdens de prikinstructie was verteld dat ik eerst het teveel aan lucht eruit moest spuiten, maar daarbij kwamen er wel wat druppels mee. En ik spoot het er ook een beetje te snel in, dus weet niet helemaal of ik het goed gedaan heb? Morgen maar even bellen...
Zit nu beetje af te wachten of ik iets voel haha... Zo van: goh hoe zou het voelen om in de overgang te zijn..?
pi_89074248
In de overgang... Ik voelde er niks van hoor! Maar You did it, het zit er in. Goed gedaan!
pi_89074672
:*
  donderdag 25 november 2010 @ 07:57:47 #263
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89125090
Spannend dames; allemaal succes!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89130019
Isla, al last van 'wappertjes', (zoals mijn moeder het noemt) :P ? Ik had ook helemaal geen last van de hormonen die ik spoot... ik hoop dat jij er ook geen last van hebt!! Enne... je hebt het gewoon gedaan! Goed man! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89131808
Ik lees weer hele nare verhalen, zo balen dat het niet gelukt is meiden :*
zit ff mobiel lastig tikken maar leef enorm mee met jullie!!! :*

Hier kleine update net bij gyn geweest, uit bloed bleek een eisprong (joepie! Het werkt)
inwendige echo was ok net als afscheiding check. Maar ze wil wel dat ik een laparascopie krijg om meer duidelijkheid te krijgen betreffende evt kleine verklevingen en de eerdere pap uitslag. Kan januari al ingepland worden dus ik krijg zo eengesprek hiervoor.
Vind het toch wel een domper had gehoopt niet zulke ingrepen te krijgen (ergens).Verder maandag samenlevingstest. Zit nu ff alles door te lezen over dat kijkonderzoek, heeft iedereen deze ook ondergaan? Hoelang ben je uit de running? Of meteen vlg dag weeraan het werk? Ben nog nooit geopereerd. Het overvalt me wel beetje merk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boepie op 25-11-2010 16:42:00 ]
pi_89132592
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Boepie op 25-11-2010 16:41:05 ]
pi_89149175
Jose, geen wappertjes haha... Juist beetje kouwelijk. :? Voel me mega mega relaxed. :O Slaap heeeerlijk. Hoop dat dat zo blijft. Vanavond komt de tweede spuit erbij, Puregon.

Boepie het is echt wel goed om een laparascopie te doen hoor. Heb het ook gedaan, zag er vreselijk tegenop maar viel me ontzettend mee. Kan natuurlijk wel voor iedereen anders zijn. Maar dan weet je of alles goed is. Misschien is dat het enige wat je nodig hebt om zwanger te kunnen worden en blijven. Ik heb een week niet gewerkt, maar ik heb een lichamelijk zware baan. Als je kantoorwerk doet kun je misschien na een paar dagen al wat doen. Maar dat hangt er echt vanaf wat ze bij je vinden en weghalen. Maar de volgende dag aan t werk... :N Minimaal twee tot drie dagen niet. :*
pi_89150345
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef IslaBonita het volgende:
Jose, geen wappertjes haha... Juist beetje kouwelijk. :? Voel me mega mega relaxed. :O Slaap heeeerlijk. Hoop dat dat zo blijft. Vanavond komt de tweede spuit erbij, Puregon.

Boepie het is echt wel goed om een laparascopie te doen hoor. Heb het ook gedaan, zag er vreselijk tegenop maar viel me ontzettend mee. Kan natuurlijk wel voor iedereen anders zijn. Maar dan weet je of alles goed is. Misschien is dat het enige wat je nodig hebt om zwanger te kunnen worden en blijven. Ik heb een week niet gewerkt, maar ik heb een lichamelijk zware baan. Als je kantoorwerk doet kun je misschien na een paar dagen al wat doen. Maar dat hangt er echt vanaf wat ze bij je vinden en weghalen. Maar de volgende dag aan t werk... :N Minimaal twee tot drie dagen niet. :*
Thanks, ik ben ook reuze benieuwd.. ben vandaag echt super voorgelicht, kreeg meteen een gesprek met de anastesist (ruime tijd gezeten) en die heeft alles uitgelegd etc, vragenlijst behandeld.. dus aanstonds wordt ik gebeld voor afspraak..
Verder konden ze wel zien dat er een eitje ligt te rijpen en ze gaf aan dat rond dag 11 ik toch wel de eisprong steeds heb. (ook weer handig om te weten)

enne Isla heel veel succes met de spuiten dat is ook geen pretje steeds prikken.
  donderdag 25 november 2010 @ 20:53:36 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89151889
Isla stoer wijf! *O*

Ahava en PZE, :* Wat klote, nu weer een nieuwe stap voor jullie beiden, ik blijf voor jullie duimen...

mijsje *knuf* :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89157428
:* Isla, je hebt geprikt, echt stoer en echt dapper! en binnen no-time is het gewoon routine, helaas... :*

jullie hebben vast gemerkt dat ik wat minder heb gereageerd hier... op de een of andere manier probeer ik er onbewust blijkbaar wat minder mee bezig te zijn, misschien uit angst, misschien van de zenuwen, maar ik merk dat het helpt. ik ben op van de zenuwen, ze gieren door m'n lijf, en dat kan nooit goed zijn. ik probeer ook gewoon te doen wat ik normaal doe en minder op internet op te zoeken aan informatie over de behandelingen (ik vind steeds weer iets anders als ik ga zoeken) misschien helpt het echt en post ik weer wat vaker, en misschien hou ik mezelf voor de gek, en ga ik vast ook weer wat vaker posten... maar hoe dan ook, ik kan het op het moment niet heel erg goed opbrengen om steeds op FOK te kijken/posten... en ik voel me meteen ook erg egoïstisch hierbij en schuldig hierover, sorry daarvoor...
de posts hierboven heb ik wel gelezen, en heel erg bedankt steeds voor de lieve woorden! dat doet me nog steeds goed, te weten dat er veel mensen met je meedenken en met je meeleven... dat helpt wel in m'n gevoel.
*knuf* voor iedereen, en ik zie jullie van de week wel weer. (wilde alleen even uitleggen hoe ik me voel, al heb ik het idee dat ik dat niet helemaal helder kan uitleggen...)
:*
  donderdag 25 november 2010 @ 23:50:42 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89161855
joh mijsje doe niet zo gek, daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen? al ben ik natuurlijk niet de aangewezen persoon om dat te melden, want je hebt 't vast meer tegen de mensen die ook in dit topic 'thuis'horen'. maar ik kan me niet voorstellen dat zij er anders over denken... het lijkt lijkt me heel normaal en zelfs heel verstandig gedrag, even wat rust inbouwen. ik denk wel veel aan je hoor! maar post dat ook niet elke dag. :+ sterkte met 't laaange wachten. :*
in de haak.
pi_89161892
Mijsje je hoeft je echt niet te verontschuldigen, richt je nou maar eens lekker op jezelf en mss lukt het zelfs om een beetje te genieten van het pupo zijn...

Wanneer mag je een test doen?

Denk heel veel aan jou en Joene, en hoe spannend het moet zijn voor jullie. Ben zelfs ook een beetje nerveus, telkens als ik jouw naam zie ben ik bang om slecht nieuws tegen te komen...

:* voor jou en :* ook voor alle anderen in dit topic!

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 25-11-2010 23:52:15 (typootje) ]
#geen
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:23:01 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89166056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Mijsje je hoeft je echt niet te verontschuldigen, richt je nou maar eens lekker op jezelf en mss lukt het zelfs om een beetje te genieten van het pupo zijn...

Wanneer mag je een test doen?

Denk heel veel aan jou en Joene, en hoe spannend het moet zijn voor jullie. Ben zelfs ook een beetje nerveus, telkens als ik jouw naam zie ben ik bang om slecht nieuws tegen te komen...

:* voor jou en :* ook voor alle anderen in dit topic!
Dit dus! Denk maar lekker aan jezelf meis, wij blijven hier gewoon stevig voor jullie duimen!
pi_89166615
Mijsje, ik vind het alleen maar heel goed dat je die rust voor jezelf creëert! En heel logisch ook. Wij blijven aan je denken en voor je duimen; neem jij alle tijd en afstand je nodig hebt. :* Laat maar weer wat horen als jij eraan toe bent.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89170264
Wat de andere meiden al zeggen, neem gewoon rust als je die nodig hebt. Dat kun jij alleen bepalen. Ik hoop dat het helpt. :*
Zenuwen zijn herkenbaar, ik had zelfs hartkloppingen de laatste 2 keer. Ben blij dat wij nu ook even rust hebben...

Hoe is het verder met iedereen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')