Isla, je hebt geprikt, echt stoer en echt dapper! en binnen no-time is het gewoon routine, helaas...

jullie hebben vast gemerkt dat ik wat minder heb gereageerd hier... op de een of andere manier probeer ik er onbewust blijkbaar wat minder mee bezig te zijn, misschien uit angst, misschien van de zenuwen, maar ik merk dat het helpt. ik ben op van de zenuwen, ze gieren door m'n lijf, en dat kan nooit goed zijn. ik probeer ook gewoon te doen wat ik normaal doe en minder op internet op te zoeken aan informatie over de behandelingen (ik vind steeds weer iets anders als ik ga zoeken) misschien helpt het echt en post ik weer wat vaker, en misschien hou ik mezelf voor de gek, en ga ik vast ook weer wat vaker posten... maar hoe dan ook, ik kan het op het moment niet heel erg goed opbrengen om steeds op FOK te kijken/posten... en ik voel me meteen ook erg egoïstisch hierbij en schuldig hierover, sorry daarvoor...
de posts hierboven heb ik wel gelezen, en heel erg bedankt steeds voor de lieve woorden! dat doet me nog steeds goed, te weten dat er veel mensen met je meedenken en met je meeleven... dat helpt wel in m'n gevoel.
*knuf* voor iedereen, en ik zie jullie van de week wel weer. (wilde alleen even uitleggen hoe ik me voel, al heb ik het idee dat ik dat niet helemaal helder kan uitleggen...)