Oh meiden wat is het weer spannend hier.....
Mijsje neem je tijd en doe lekker waar JIJ zin in hebt. Sterkte met het wachten...
Poezebeest wat ontzettend spannend! Ik ga ZO hard voor jou en je man duimen.... hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht....
Ahava, ook heel spannend! Maar inderdaad, het is voor een goed doel, en het is zo voorbij! Veel succes en sterkte morgen!
McLaura, wat fantastisch voor je vriendin! En goed nieuws is altijd fijn voor ons, geeft moed!
Knuffel voor alle dames met lieve woorden hier!
Met mij gaat het goed, heb amper last van de hormonen, slaap nog steeds fantastisch.
Had gisteravond even een dipje, we gingen bij vrienden langs (waar we niet zo heel close mee zijn, dus die weten niet dat we proberen zwanger te raken of met IVF bezig zijn) die net in een nieuw huis wonen, dus we gingen hun huis bekijken..."en dit wordt......de babykamer!" en ik zei:" ooit? " "Uh nee, volgend jaar al, want ik ben zwanger!" Heel blij voor hen natuurlijk (was de eerste maand proberen raak!) maar toen moest ik vlak daarna mezelf op het toilet injecteren, en dat voelde een beetje oneerlijk...

(al kan ik het natuurlijk weer niet begrijpen dat ze meteen zwanger is geraakt want ze rookt en drinkt nogal...ok ik weet wel dat het daar niet aan ligt maar toch..). Maar mijn dipje was wel snel over hoor. Mijn vriendje is altijd zo opbeurend. Op de terugweg naar huis in de auto reden we (per ongeluk) door rood en twee keer gaven we geen voorrang en we zaten te brullen in de auto "NOU ZIJN WIJ AAN DE BEURT JA!" Haha...
Verder weer heel positief dus. Morgen echo, eens kijken of de eitjes groeien!

Voor iedereen!