Met bloedprikken zien ze (zo ver ik weet) niet of je PCOS hebt. Ze zien dan of je wel of geen eisprong hebt gehad. Het PCO syndroom zien ze (vaak) door middel van een echo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef _aurum_ het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid; weet iemand of het mogelijk is om op PCOS te testen (bloedprikken) als je aan de pil zit?
Ik kan me voorstellen dat dit de uitslag beïnvloedt..
Ja goed wel eigenlijk. Nog steeds geen roze wolk en dat neem ik me soms kwalijkquote:
En dat kan me niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Ahava het volgende:
Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Ik kan me best voorstellen dat je niet op een roze wolk kunt zitten, na alle zorgen die je hebt (gehad). Ik hoop dat de echo van morgen rust en vertrouwen geeft. Ik gun je die roze wolk zo!
Maar, als die er niet komt, hoop ik dat je dat snel kunt vergeten als je je kindje eenmaal in je armen hebt.
Heel goed zelfs Ahavaquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef Ahava het volgende:
Ja, toch vind ik het wel zo prettig om realistisch te zijn. Er is gewoon een kans, en niet eens zo'n vreselijk kleine kans, dat het niet lukt. Ook dat kan gebeuren. Ik zie dat liever onder ogen. Dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat het wel lukt! Bij elke nieuwe poging, geloof ik er weer in. Maar ik weet ook heel goed dat het zo kan zijn dat mijn vriend en ik met z'n tweeën blijven.
Veel mensen zeggen, in dit topic maar ook IRL: "Het komt goed! Jij wordt ook zwanger!" of iets vergelijkbaars. Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Bovendien kun je het niet weten.
In mijn ogen kan het trouwens ook goed komen als je niet zwanger raakt. Namelijk, als je samen dan toch een gelukkig en gevuld leven kunt leiden. Voor mij is het dus geen doemdenken als ik er ook bij stil sta dat het kan mislukken. Het betekent juist dat ik ruimte houd voor andere mogelijke uitkomsten die, op hun manier en na een periode van rouw, ook kunnen vallen onder 'het komt goed'.
Is het nog een beetje te volgen wat ik zeg?
Hoe ver ben jij nu Madonna? En kom je nog overstappen naar Z&G?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Madonna77 het volgende:[/b]
Lieve Mijsje en alle anderen,
laat je niet leiden door percentages. Echt niet. Natuurlijk heb ik daar ook wel naar gekeken, maar het zegt NIKS over jou. Niks. Je hoort doemscenario's en wonderverhalen. Die zeggen ook niks over jou. Ik ben nu zwanger van de eerste x ICSI, dat gebeurt ook bijna nooit. En nu zit ik aan de goede kant van die mallemolen, dus natuurlijk heb ik 'makkelijk praten', maar toch. Elke situatie is uniek.
Ga ervoor, wees zo positief mogelijk. Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!
Ik lees nog steeds mee, leef nog steeds mee. Veel liefs en kracht van mij.![]()
En ik blijf hier toch erg angstig hoor. Dat je bijna niet kan geloven dat het nu echt gaat gebeuren. Heel raar nog steeds.
Ik vroeg me al af hoe het met je was Tally! Had je al een tijdje niet langs zien komen. Wat fijn dat je morgen weer een echo hebt (heb je al een voorgevoel van wat het wordt?). Geniet ervan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat kan me niet snel genoeg zijnDat kindje in mijn armen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieverds, ik gun het jullie allemaal ook zo ontzettend! En snel!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed wel eigenlijk. Nog steeds geen roze wolk en dat neem ik me soms kwalijk
Want ja ik zou toch helemaal de gelukkigste vrouw van de wereld moeten zijn nu het gelukt is.
En begrijp me niet verkeerd, ik ben onwijs blij en gelukkig dat het gelukt is maar ik mis die roze wolk waar iedereen het over heeft of had.Ik ben in de afgelopen weken zo ongerust geweest dat ik geen ruimte nog heb voor echte blijdschap. Onrust overheerst nog
Morgen geslachtsbepaling en dus een echoMisschien neemt het een stukje onrust weg.
Natuurlijk weet jij het alquote:Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
heerlijk Tally, dat je al zover bent dat je gewoon weet wat het wordt!
April is een goede maand voor meisjes Tallyquote:Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij het alMaar voor de rest.
Ik word een mijsjesmama!We krijgen een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
[sarcasm on]quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Madonna77 het volgende:
En dan krijg ik nu al 20x te horen: "dan zal je zien dat de tweede wel spontaan komt!" oid.
Het is toch verschrikkelijk?! We zijn jaren bezig geweest vanwege stinkvoeten! (exit sarcasm mode)
Wij zijn zeer dankbaar met deze en ja, laten we eens over de 4e nadenken...
Kijk, mensen bedoelen het goed en er zijn nou eenmaal wonder-verhalen die je hoort, maar kom op zeg. Het is goed zo. Hopelijk hoef ik dat niet de komende 5 jaar te horen, maar ik bereid me er maar wel op voor.
Zo, dat moest er even uit ;-)
Die opmerking heb ik ook al een aantal keer gekregen. Alsof bij alle vrouwen de hormonenwinkel zich herstelt na een zwangerschapquote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Madonna77 het volgende:
En dan krijg ik nu al 20x te horen: "dan zal je zien dat de tweede wel spontaan komt!" oid.
Het is toch verschrikkelijk?! We zijn jaren bezig geweest vanwege stinkvoeten! (exit sarcasm mode)
Wij zijn zeer dankbaar met deze en ja, laten we eens over de 4e nadenken...
Kijk, mensen bedoelen het goed en er zijn nou eenmaal wonder-verhalen die je hoort, maar kom op zeg. Het is goed zo. Hopelijk hoef ik dat niet de komende 5 jaar te horen, maar ik bereid me er maar wel op voor.
Zo, dat moest er even uit ;-)
quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leo...
Fijn dat je het gevoel herkent Mijsje.
Herkenbaar... Het eerste jaar na het stoppen met de pil had ik ook geen eisprong (vandaar dat ik het ook nutteloos vond de pil nog langer te slikken). Dus nee, ook hier geen lichamelijke veranderingen na de zwangerschap...quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef leonieke het volgende:
En begrijp me niet verkeerd: we zijn supergelukkig met Thomas, maar het voelt opnieuw als een soort falen aan van mijn kant want blijkbaar kan mijn lichaam het gewoon niet zelf, ook niet als alles op z'n kop heeft gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |