abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88368873
:) Ahava, deze miepen komen uit het Gemini ;) gelukkig zijn ze wel heel lief, maar ze schijnen nog een ander foldertje te hebben waar wel in staat dat je op dag 14 moet komen voor je eerste echo... ik vind het wel vreemd dat er dus verschillende informatie staat in verschillende bronnen waar ze dus van allebei vanuit gaan... maar goed, het komt wel goed met deze cyclus :) ik heb er weer alle vertrouwen in :Y
ik slik nu progynova (1 in de ochtend, 1 in de avond)

Isla, ik probeer me er juist niet op in te stellen dat de meeste stellen na die 3 pogingen zwanger worden/blijven om teleurstellingen te minimaliseren... in het AMC waren in 2009 26% van alle stellen die IVF gestart zijn, ook echt zwanger en daarna bevallen volgens het informatieboekje van het AMC zelf. dat vind ik niet hoog, dat percentage. daaruit haal ik niet dat de meeste stellen (dus meer dan 50%) een kindje krijgen, en (doemdenker die ik ben) dan is de kans erg redelijk aanwezig dat ik aan de verkeerde kant van die 26% kan zitten... na 3 pogingen lag het percentage geloof ik (zo uit m'n hoofd) tussen de 45 en de 55%, die een kindje kregen dmv IVF/ICSI... wat niet wegneemt dat ik nog steeds erg veel hoop heb dat juist deze behandeling gaat werken. :)
pi_88371250
Lieve Mijsje en alle anderen,
laat je niet leiden door percentages. Echt niet. Natuurlijk heb ik daar ook wel naar gekeken, maar het zegt NIKS over jou. Niks. Je hoort doemscenario's en wonderverhalen. Die zeggen ook niks over jou. Ik ben nu zwanger van de eerste x ICSI, dat gebeurt ook bijna nooit. En nu zit ik aan de goede kant van die mallemolen, dus natuurlijk heb ik 'makkelijk praten', maar toch. Elke situatie is uniek.

Ga ervoor, wees zo positief mogelijk. Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!

Ik lees nog steeds mee, leef nog steeds mee. Veel liefs en kracht van mij. O+

En ik blijf hier toch erg angstig hoor. Dat je bijna niet kan geloven dat het nu echt gaat gebeuren. Heel raar nog steeds.
pi_88371760
is ook zo hoor Madonna, dat percentages niks over jou als persoontje zeggen... ik bedoelde maar dat ik me er niet teveel door wil laten leiden, misschien wel juist doordat de percentages helemaal niet zo geweldig zijn... ik weet wel dat mijn kansen op zwanger worden nu hoger liggen dan bij de IUI's, maar een kans is geen zekerheid. we moeten gewoon afwachten, al is het gewoon k*t dat je nooit zeker zult weten of het wel of niet gaat lukken... (maar ja, als ik niet alles geprobeerd heb, dan zal ik het mezelf altijd blijven verwijten dat ik niet alles uit de kast getrokken heb...)
maar goed, anderzijds heb ik gewoon goede hoop voor de IVF.
pi_88372714
Ja, toch vind ik het wel zo prettig om realistisch te zijn. Er is gewoon een kans, en niet eens zo'n vreselijk kleine kans, dat het niet lukt. Ook dat kan gebeuren. Ik zie dat liever onder ogen. Dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat het wel lukt! Bij elke nieuwe poging, geloof ik er weer in. Maar ik weet ook heel goed dat het zo kan zijn dat mijn vriend en ik met z'n tweeën blijven.
Veel mensen zeggen, in dit topic maar ook IRL: "Het komt goed! Jij wordt ook zwanger!" of iets vergelijkbaars. Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Bovendien kun je het niet weten.

In mijn ogen kan het trouwens ook goed komen als je niet zwanger raakt. Namelijk, als je samen dan toch een gelukkig en gevuld leven kunt leiden. Voor mij is het dus geen doemdenken als ik er ook bij stil sta dat het kan mislukken. Het betekent juist dat ik ruimte houd voor andere mogelijke uitkomsten die, op hun manier en na een periode van rouw, ook kunnen vallen onder 'het komt goed'.

Is het nog een beetje te volgen wat ik zeg?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_88372910
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef _aurum_ het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid; weet iemand of het mogelijk is om op PCOS te testen (bloedprikken) als je aan de pil zit?

Ik kan me voorstellen dat dit de uitslag beïnvloedt..
Met bloedprikken zien ze (zo ver ik weet) niet of je PCOS hebt. Ze zien dan of je wel of geen eisprong hebt gehad. Het PCO syndroom zien ze (vaak) door middel van een echo.

En mijsje. Het gaat jullie gewoon lukken ;) Fuck die percentages! Kom op met die eskimo!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_88372927
Hoe is het met jou, Tally?
pi_88373069
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:24 schreef Ahava het volgende:
Hoe is het met jou, Tally?
Ja goed wel eigenlijk. Nog steeds geen roze wolk en dat neem ik me soms kwalijk :)
Want ja ik zou toch helemaal de gelukkigste vrouw van de wereld moeten zijn nu het gelukt is.
En begrijp me niet verkeerd, ik ben onwijs blij en gelukkig dat het gelukt is maar ik mis die roze wolk waar iedereen het over heeft of had. :) Ik ben in de afgelopen weken zo ongerust geweest dat ik geen ruimte nog heb voor echte blijdschap. Onrust overheerst nog :)

Morgen geslachtsbepaling en dus een echo :) Misschien neemt het een stukje onrust weg.
pi_88374031
Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Ik kan me best voorstellen dat je niet op een roze wolk kunt zitten, na alle zorgen die je hebt (gehad). Ik hoop dat de echo van morgen rust en vertrouwen geeft. Ik gun je die roze wolk zo!
Maar, als die er niet komt, hoop ik dat je dat snel kunt vergeten als je je kindje eenmaal in je armen hebt. :*
pi_88374185
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Ahava het volgende:
Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Ik kan me best voorstellen dat je niet op een roze wolk kunt zitten, na alle zorgen die je hebt (gehad). Ik hoop dat de echo van morgen rust en vertrouwen geeft. Ik gun je die roze wolk zo!
Maar, als die er niet komt, hoop ik dat je dat snel kunt vergeten als je je kindje eenmaal in je armen hebt. :*
En dat kan me niet snel genoeg zijn :) Dat kindje in mijn armen dus ;)

:*
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:50:00 #60
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88375827
Lieve meiden, ook ik lees en leef nog volop mee. Laat je niet ontmoedigen door percentages, al is het volgens mij altijd goed om realistisch te blijven. Ik kreeg ook vaak te horen "het komt gewoon goed, jullie krijgen zeker een kindje'. Dan vroeg ik ook weleens waar ze dat op baseerden, want die garantie heeft niemand immers.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef Ahava het volgende:
Ja, toch vind ik het wel zo prettig om realistisch te zijn. Er is gewoon een kans, en niet eens zo'n vreselijk kleine kans, dat het niet lukt. Ook dat kan gebeuren. Ik zie dat liever onder ogen. Dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat het wel lukt! Bij elke nieuwe poging, geloof ik er weer in. Maar ik weet ook heel goed dat het zo kan zijn dat mijn vriend en ik met z'n tweeën blijven.
Veel mensen zeggen, in dit topic maar ook IRL: "Het komt goed! Jij wordt ook zwanger!" of iets vergelijkbaars. Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Bovendien kun je het niet weten.

In mijn ogen kan het trouwens ook goed komen als je niet zwanger raakt. Namelijk, als je samen dan toch een gelukkig en gevuld leven kunt leiden. Voor mij is het dus geen doemdenken als ik er ook bij stil sta dat het kan mislukken. Het betekent juist dat ik ruimte houd voor andere mogelijke uitkomsten die, op hun manier en na een periode van rouw, ook kunnen vallen onder 'het komt goed'.

Is het nog een beetje te volgen wat ik zeg?
Heel goed zelfs Ahava :* . Wij hebben het zelf ook vaak genoeg gehad over 'wat als het niet lukt'... Wij waren er van overtuigd dat we dan heel erg veel verdriet zouden hebben, maar ook dat wij samen een heel fijn leven konden hebben zonder kinderen.

quote:
Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Madonna77 het volgende:[/b]
Lieve Mijsje en alle anderen,
laat je niet leiden door percentages. Echt niet. Natuurlijk heb ik daar ook wel naar gekeken, maar het zegt NIKS over jou. Niks. Je hoort doemscenario's en wonderverhalen. Die zeggen ook niks over jou. Ik ben nu zwanger van de eerste x ICSI, dat gebeurt ook bijna nooit. En nu zit ik aan de goede kant van die mallemolen, dus natuurlijk heb ik 'makkelijk praten', maar toch. Elke situatie is uniek.

Ga ervoor, wees zo positief mogelijk. Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!

Ik lees nog steeds mee, leef nog steeds mee. Veel liefs en kracht van mij. O+

En ik blijf hier toch erg angstig hoor. Dat je bijna niet kan geloven dat het nu echt gaat gebeuren. Heel raar nog steeds.
Hoe ver ben jij nu Madonna? En kom je nog overstappen naar Z&G?

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Tally het volgende:

[..]

En dat kan me niet snel genoeg zijn :) Dat kindje in mijn armen dus ;)

:*
Ik vroeg me al af hoe het met je was Tally! Had je al een tijdje niet langs zien komen. Wat fijn dat je morgen weer een echo hebt (heb je al een voorgevoel van wat het wordt?). Geniet ervan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverds, ik gun het jullie allemaal ook zo ontzettend! En snel! :* :* :*
pi_88428526
Ik bedoel ook te zeggen: laat je niet ontmoedigen door percentages ("oh de buren en mijn vrienden zijn nu zwanger geworden door ICSI, dus dan zal ik deze x wel niet aan de beurt zijn ivm de percentages..."Of iets dergelijks).
Natuurlijk houd je er rekening mee dat je geen kinderen zult gaan krijgen. Daar ben ik me ook jaren van bewust geweest. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen... sorry.

Ik stap niet over naar Z&G. Ik lees wel veel, maar heb geen behoefte om daar te posten. Nu nog niet in ieder geval, misschien later?

Oh ik vergeet nog iets:
Twentemeisje: Een meisje! Wat leuk om te weten, nu kunnen jullie je gericht voorbereiden op een dochter.
Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en binnenkort gaan wij ook voor een 'pret-echo/geslachtsbepaling'.
pi_88429162
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja goed wel eigenlijk. Nog steeds geen roze wolk en dat neem ik me soms kwalijk :)
Want ja ik zou toch helemaal de gelukkigste vrouw van de wereld moeten zijn nu het gelukt is.
En begrijp me niet verkeerd, ik ben onwijs blij en gelukkig dat het gelukt is maar ik mis die roze wolk waar iedereen het over heeft of had. :) Ik ben in de afgelopen weken zo ongerust geweest dat ik geen ruimte nog heb voor echte blijdschap. Onrust overheerst nog :)

Morgen geslachtsbepaling en dus een echo :) Misschien neemt het een stukje onrust weg.
O+ heerlijk Tally, dat je al zover bent dat je gewoon weet wat het wordt! :*
pi_88432354
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+ heerlijk Tally, dat je al zover bent dat je gewoon weet wat het wordt! :*
Natuurlijk weet jij het al ;) Maar voor de rest.
Ik word een mijsjesmama! ;) We krijgen een meisje.
  zondag 7 november 2010 @ 15:40:08 #64
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88435041
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Natuurlijk weet jij het al ;) Maar voor de rest.
Ik word een mijsjesmama! ;) We krijgen een meisje.
April is een goede maand voor meisjes Tally O+ . Dan worden we allebei een meisjesmama!!
pi_88437252
O+ voor de april-meisjes-mama's... O+
  zondag 7 november 2010 @ 16:36:55 #66
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88437306
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
O+ voor de april-meisjes-mama's... O+
:* lieve mijsje, en dat er maar snel nog een (sneeuw)popje bij komt!
pi_88445621
Ahava, wat beschrijf je het toch altijd goed, duidelijk en reëel. Ik vind je verhaal juist heel goed te volgen.. :Y

Ik ben het helemaal met je eens dat er veel wordt geroepen 'het komt goed', ik heb dat zelf ook wel gedaan. Dat doe je gewoon om een ander toch ook een hart onder de riem te steken, maar je weet dat het eigenlijk maar gewoon 'een kreet' is, omdat niemand je die zekerheid kan geven. Eigenlijk best raar dat je het dan toch roept, want hoe erg had ik er ook niet een hekel aan als mensen tegen mij zeiden 'joh, het komt goed!'...

Tally en TM, wat leuk, allebei een meisje! O+ Geniet ervan! :Y :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 8 november 2010 @ 09:54:19 #68
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_88464007
Jose sommige mensen blijven vermoeiend -O-

Tally en Twentemeisje geweldig *O* *O* *O*
pi_88467632
Tally, TM, wat leuk, meisjes!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Orea, dat is inderdaad zooooo vermoeiend. Het wordt ook nog steeds tegen mij gezegd hoor, dat het niet lukt omdat ik er te veel mee bezig ben....bleeeeeh. :6

Ik roep trouwens naar niemand dat het zeker weten goed komt. Want dat weet ik niet. Maar ik roep het wel naar mezelf. Als ik er zelf niet in geloof, denk ik dat het ook niet gaat lukken. Ik geloof wel dat body&mind samen werken. Dus ik probeer met mijn mind mijn body voor de gek te houden. :D Ik ga mezelf zwanger denken de komende maanden! :D

Ik roep inderdaad wel dat het vaak wel goed komt. (zwanger/kindje) Kijk nu naar dit topic. Ik lees natuurlijk nog niet zo lang mee, maar ik heb begrepen dat er één dame hier was, de afgelopen jaren, die geen kinderen heeft gekregen. Heel verdrietig natuurlijk... maar de rest wel. Dat zegt mij meer dan statistieken. Misschien dom van mij, maar ik hou me er aan vast. Dat het dus vaker wel dan niet lukt.

En Ahava, mooi gezegd. Het komt goed, ook zonder kinderen. Ik heb het zo leuk met mijn lieve vent. Wat er ook gaat gebeuren, wij kunnen het aan. (zelfs een tweeling :D )

Ik hoop niet dat ik iemand irriteer met mijn uberpositieve evangelie. :@ Ik wil ook twijfels en onzekerheid die jullie voelen niet bagetalliseren. (en die voel ik ook hoor, vergis je niet!)
We gaan er gewoon voor! Met z'n allen! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_88476443
Lekker positief Isla! ^O^

Tally en TM, gefeliciteerd met de lentemeisjes. O+ Leuk. O+
  maandag 8 november 2010 @ 16:35:47 #71
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88477132
Dankjewel lieve schatten!
pi_88477297
En dan krijg ik nu al 20x te horen: "dan zal je zien dat de tweede wel spontaan komt!" oid.
Het is toch verschrikkelijk?! We zijn jaren bezig geweest vanwege stinkvoeten! (exit sarcasm mode)
Wij zijn zeer dankbaar met deze en ja, laten we eens over de 4e nadenken...
Kijk, mensen bedoelen het goed en er zijn nou eenmaal wonder-verhalen die je hoort, maar kom op zeg. Het is goed zo. Hopelijk hoef ik dat niet de komende 5 jaar te horen, maar ik bereid me er maar wel op voor.

Zo, dat moest er even uit ;-)
  maandag 8 november 2010 @ 17:01:22 #73
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88478276
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Madonna77 het volgende:
En dan krijg ik nu al 20x te horen: "dan zal je zien dat de tweede wel spontaan komt!" oid.
Het is toch verschrikkelijk?! We zijn jaren bezig geweest vanwege stinkvoeten! (exit sarcasm mode)
Kijk, mensen bedoelen het goed en er zijn nou eenmaal wonder-verhalen die je hoort, maar kom op zeg. Het is goed zo. Hopelijk hoef ik dat niet de komende 5 jaar te horen, maar ik bereid me er maar wel op voor.

[sarcasm on]
Als jullie dan ook nog even lekker op vakantie gaan en er niet teveel aan denken, dan zul je zien dat die 2e er zo is!
[/sarcasm off]

Ze weten (gelukkig) niet beter meis...
pi_88480181
Twee lentemeisjes in de maak! Wat fijn en mooi TM en Tally. <3

Hier weer een echo gehad en meteen de laatste iui gepland. Donderdagochtend dus. Hoera! De laatste!! (Wij stoppen dus na de 6e en wachten dan 'hulpeloos' op de ivf, van het zkh mogen we door met iui tot de ivf. Doen we niet. Voelt goed zo. :))
pi_88483922
:o ik blijf me verbazen over de botheid van de mens... ondanks dat ik weet dat niet iedereen in soortgelijke situaties zit (gelukkig), kan ik maar niet begrijpen dat mensen zich niet wat meer kunnen inleven in een ander zijn/haar leed... dat doet me gewoon zeer...
(mensen zeggen hier ook wel eens dat als het niet zou mogen lukken, dat we dan ook heel gelukkig zouden kunnen zijn/worden zonder kinderen. ik betwijfel of ik echt helemaal gelukkig kan worden zonder kindje... ik wil al mama zijn vanaf dat ik met poppen ging spelen, dat is nooit een twijfel geweest bij mij... wij hebben ook ons huis en alles daarop afgestemd, dat we ruimte hebben voor een kindje... mocht het zo zijn dat het niet gaat lukken, dan gaat over een paar jaar misschien toch wel dat "te koop"bord in de tuin, en dan gaan we voor wat kleiners of wat compleet anders.... maar gelukkig zijn, dat weet ik niet. er mist gewoon teveel daarvoor...)

:* pze, ik hoop dat dit nog net gewoon DÈ IUIpoging is voor je!
en ik begrijp helemaal dat je niet doorgaat tot de IVF met de IUI's... deden wij ook niet, voelde bij ons ook niet goed... en die pauze vonden wij wel prettig, zowel gewoon thuis als met het werk, waar je toch dingen mee moet regelen ondanks het begrip dat er wel voor is bij ons...
pi_88486115
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Madonna77 het volgende:

Die opmerking heb ik ook al een aantal keer gekregen. Alsof bij alle vrouwen de hormonenwinkel zich herstelt na een zwangerschap :{w Nou, hier niet, ben ik maar weer de uitzondering.

En begrijp me niet verkeerd: we zijn supergelukkig met Thomas, maar het voelt opnieuw als een soort falen aan van mijn kant want blijkbaar kan mijn lichaam het gewoon niet zelf, ook niet als alles op z'n kop heeft gestaan.
pi_88487497
:* Leonieke... ik begrijp dat gevoel wel... ik voel me ook veel zo, ook (misschien wel vooral) na m'n miskraam, waar ik hoopte dat ik daarna (gauw) weer zwanger zou zijn... :*
pi_88493392
Leo... :*

Fijn dat je het gevoel herkent Mijsje. :Y
pi_88497018
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leo... :*

Fijn dat je het gevoel herkent Mijsje. :Y
:Y dat vind ik ook, ondanks dat het geen fijn gevoel is... maar door het hier te herkennen merk ik ook dat ik niet de enige met deze gevoelens ben. dat is ook een reden dat ik het fijn vind om hier te lezen en te posten.
pi_88503517
Helemaal mijn idee. :*

Poezebeest, lukt het wachten nog?
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:44:29 #81
61800 Rottdog
pi_88505563
Hier was de eerste dus een "makkie"binnen 8 maanden gewoon natuurlijk en laat de tweede op zich wachten.
pi_88525286
dat lijkt me minstens net zo frustrerend voor jullie Rottdog als dat het bij anderen bij de eerste heel lastig/niet gaat... je weet dat je dit kan, want je lijf heeft dit al eens eerder gedaan, en toch wil het maar niet...
zijn er ook mensen die vervelende opmerkingen hierover plaatsen?
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:31:15 #83
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88527400
Isla wat klink je positief :* Ik vind het niet storend hoor. Ik denk zelf dat als je het niet postief probeert te bekijken je het ook niet volhoud, als je negatief bent en denkt kom je in een neerwaarts spiraal terecht die je ook niet te goede doet. Dat houdt niet in dat je soms negatief gedachten hebt en moeilijke periodes tegenkomt, maar door weer positief te gaan denken kom je wel weer op een punt om er weer voor te gaan..

PZE ik hoop samen met mijsje mee dat dit hem gewoon gaat worden :*

Tally en TM allebei een april meisje mama *O* wat leuk *O*

Mijsje weet je al wanneer je de TP hebt??

En wat betreft rot opmerkingen, tja hier werd een keer gezegt je bent er teveel mee bezig, ja wat nou teveel mee bezig, niet zo raar als je allemaal onderzoeken moet ondergaan. En degene die het zei was naar het stoppen van de pil meteen zwanger, jij hebt makkelijk praten dacht ik toen. En ze bedoelde het goed, maar het kwam zo fout binnen, dat ik echt op ontploffen stond.

@Rottdog en Madonna ook dat soort opmerkingen zijn idd pijnlijk. Ik vraag me soms af waarom mensen altijd denken dat andere op hun mening zitten te wachten, en dan vooral om dit soort dingen, je hebt er geen verstand van dus zwijg erover. Zoals Madonna zegt, ik deed het niet vanwege stinkvoeten..
Be happy with the little things in life
pi_88534657
Net de pregnyl geprikt. Toch wel even een momentje... Laatste iui, voorlopig de laatste actie. Poeh.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:20:33 #85
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88541492
ik wist niet goed of ik het hier neer moest zetten, maar moet het ergens kwijt. Vanavond is heel plotseling mijn lieve schoonmoeder overleden. Ze was echt een moeder voor me, en wat had ze een verdriet toen in januari alles gebeurde enzo en wat was ze blij toen ze hoorde dat we het zelf mochten proberen, ze keek zo uit naar een kleinkind en dat zal ze nu nooit meer mee gaan maken :-( zo bizar zo onwerkelijk...

sorry dat ik het hier neerzet, als jullie het vervelend vinden haal ik het wel weer weg
pi_88543517
Och Droomvrouwtje... Wat vreselijk. Gecondoleerd. Heel veel sterkte komende tijd, zeker ook in combinatie met je zwangerschapswens. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door prinseszondererwt op 10-11-2010 15:38:33 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 07:32:14 #87
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88543673
Ik ben helaas niet zwanger.. Had haar dat ook heel graag mee willen laten maken..
pi_88543692
Oh lieve Droomvrouwtje, wat ontzettend erg en wat een verdriet. Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en zeggen dat ik aan je denk. :*
pi_88544929
Droomvrouwtje, wat vreselijk verdrietig.
Gecondoleerd. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kolonia op 10-11-2010 09:41:42 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 09:21:10 #90
61800 Rottdog
pi_88545007
Ach droomvrouwtje wat een verdriet :*

Tja de opmerkingen luister er eigenlijk al niet meer naar.
pi_88545611
:* droomvrouwtje... wat een verlies... gecondoleerd meid...
ik weet wel hoe het voelt. zo machteloos en verdrietig dat je nooit meer een kleinkind in haar armen kan leggen... ;( sterkte voor jou, jullie en je familie... :*
pi_88556295
Ooh Droomvrouwtje, wat erg voor jullie! Heel, heel, heel veel sterkte...! En weet je? Op een dag kijkt ze gewoon vanaf boven naar jullie en jullie mooie kindje en is ze vreselijk trots op jullie... :* :* :*
pi_88556397
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef leonieke het volgende:
En begrijp me niet verkeerd: we zijn supergelukkig met Thomas, maar het voelt opnieuw als een soort falen aan van mijn kant want blijkbaar kan mijn lichaam het gewoon niet zelf, ook niet als alles op z'n kop heeft gestaan.
Herkenbaar... Het eerste jaar na het stoppen met de pil had ik ook geen eisprong (vandaar dat ik het ook nutteloos vond de pil nog langer te slikken). Dus nee, ook hier geen lichamelijke veranderingen na de zwangerschap... :N
Leonieke, ik hoop voor jullie dat een nieuwe zwangerschap niet al te lang op zich laat wachten... :*
pi_88558396
Sorry voor de typo DV. Was nogal moe. :*
pi_88579096
Isla; wat ben je ontzettend positief ingesteld! En je hebt helemaal gelijk met wat je zegt. Je kunt er maar beter positief in staan, je hebt hier toch geen invloed op en de teleurstelling zal net zo groot zijn. Ik denk dat ik niet altijd zo positief durf te zijn omdat ik dan bang ben dat de teleurstelling groter zal zijn dan wanneer ik terughoudend ben. weet ik dat dat nergens op slaat, maar zo voelt het wel. En jouw positieve flow vind ik wel fijn eigenlijk en laat mij erover nadenken dat ik er ook positiever in moet staan, dus ik vind het niet erg.

Mijsje; ik heb er alle vertrouwen in dat van dat hele elftal cryootjes toch minimaal 1 uitgroeit tot een lief klein babytje!

Tally; fijn dat het goed gaat met je meisjes-baby! Ookal zit je niet op een roze wolk hoop ik toch dat je er een beetje van kunt genieten!

Tm; voor jullie ook een meisjes-baby, wat leuk!

Jose; wat een k*topmerking, laat ze maar kletsen, ze weten niet waar ze het over hebben!

PZE; morgen de laatste iui, ik ga toch weer heel hard voor jullie duimen, je weet maar nooit! Fijn dat je er vrede mee hebt dat dit de laatste keer is en je rustig kunt afwachten op de ivf.
Lief dat je naar me vraagt in deze wachtweken. Het gaat goed, hoe dichter de datum nadert, hoe rustiger ik word. De tijd vliegt om en ik heb veel afleiding. Maandag over twee weken weten we gewoon meer. Het voelt ook niet als een mogelijk eindpunt, maar meer een kruising waarin we links of rechts gaan. Dat geeft ons ook rust. Ik kijk wel op tegen de ingreep bij mijn man, hoop niet dat hij er al te veel last van gaat krijgen, plaatselijke verdoving én een echte man, dus kleinzerig. Ik hoop ook dat hij geen koorts krijgt, want dan gaat het feest niet door. Al met al zit ik er goed bij!

Droomvrouwtje; gecondoleerd met dit grote verlies! Wat zal dit een heftige en verdrietige periode voor jullie zijn. Veel sterkte voor jullie!
pi_88582964
Even kort, want geen tijd om echt bij te lezen en te reageren. Maar ik wil deze twee dames wel even een hart onder de riem steken.

Droomvrouwtje, wat een groot verlies. Heel veel sterkte. :*

Lieve PZE, ik hoop zo dat de IUI van vandaag raak is. Ik weet het, ik zeg het elke keer, dus het voelen als holle woorden. Maar ik gun je zo dat je eindelijk je erwtje vindt, zonder dat je het IVF-traject in moet. :*

Later reageer ik meer want er is genoeg gekletst! :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Ahava op 11-11-2010 09:27:23 (foutje! was nog niet wakker ;)) ]
pi_88583941
Succes vandaag PZE.
Misschien resulteert je laatste IUI wel in een carnavalskindje. :*
pi_88599101
Droomvrouwtje heel veel sterkte :*
pi_88607686
Bedankt allemaal, het zit er weer in. ;)

Poezebeest, fijn dat het opschiet en je zo rustig bent.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:00:10 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88610904
Zo even tijd om te reageren.. Dankjewel lieve meiden voor jullie medeleven. Doet me echt heel goed.
Mijsje je beschrijft het goed, voor mij was ze echt een moeder, vooral omdat de band met mijn eigen moeder heel slecht is, in haar had ik dat gevonden wat ik miste.. Ze was ook de spil van de familie.. Ik had het haar zo gegund.. Ik hoop gewoon dat ze vanaf een wolkje meekijkt en als het ooit zover is over ons kindje zal waken.

PZE de buit weer binnen.. Ik ga toch voor je duimen wat ahava zegt zijn holle woorden, maar toch hoop ik gewoon dat het deze ronde raak is :*

Poezebeest, gaat snel, 2 weken stelt niks voor.. Eindelijknis het begin inzicht :*

Ik heb maar even vluchtig gelezen dus als ik iemand vergeet sorry :* voor jullie allemaal een dikke knuffel en nogmaals dankjewel voor het medenleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')