abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88859285
Wel meegelezen maar nooit gepost, toch wil ik Mijsje en Joene heeeeel veel succes wensen!
* femsss duimt heel hard mee!
Hooked ;)
pi_88868521
:* bedankt allemaal... het grote wachten is weer begonnen... 6 december (maandags) mag ik weer voor een bloedtest naar het ziekenhuis, ik heb de buit binnen...

[egopost]
maar man man, wat een kutdag was het vandaag... ik was al onzeker over deze cyclus, afspraken waren niet duidelijk (op dag 12/14 voor de echo en ik werd niet geloofd in dat gesprek, geen echoafspraak voor dag 2 die wel belangrijk was voor het slagen van deze cyclus... het maken van de afspraak voor de tp wat lichtelijk misging...(verkeerde tijd gebeld waardoor ik het telefoontje had gemist)) ik zou gebeld worden door het AMC, zei mijn eigen ziekenhuis, ik had begrepen dat dat ongeveer zo om 10 uur moest zijn... je raadt het al, geen telefoon. toen ik zelf belde dus een tijdje wachten om te horen te krijgen dat het wat later werd, omdat ze nog met het ontdooien bezig waren... oke, dan wat later, maar ik ben dus niet meer teruggebeld...
ik kwam aan in het AMC, zat er niemand aan de receptie. ik wachtte maar af, en de verpleegkundige die toevallig langskwam keek even op de lijst om me gerust te kunnen stellen dat het wel doorging vandaag. in de wachtkamer duurde het ongeveer een kwartier voor de receptionistes samen terugkwamen van hun pauze. iemand kwam hun zeggen dat ze niet meer samen voor pauze mochten, maar na elkaar, gingen ze hardop bespreken dat ze recht hadden op hun pauze, en dat mensen die iets voor hun afspraak kwamen maar niet moesten zeuren. al met al met hun geklets was ik dus niet aangemeld bleek later, want de receptie werd gebeld met de vraag of mevrouw W. nog niet was aangekomen. dus haastig naar de behandelkamer. daar aangekomen, omgekleed (heel steriel is het geworden in het AMC, dus kleren uit en een schoon schort aan. manlief moest ook een operatieschort voor en we moesten haarnetjes om en slofjes aan de voeten) en we mochten meteen mee naar binnen. meteen de volgende klap, want er was maar één embryo ontdooid. toen ik vroeg of de andere dan kapot was, zei ze: nee, er is er gewoon maar één ontdooid. bleek dat de haastige arts die me vrijdag had opgegeven voor de tp, het hokje had aangekruist van één embryo. het zoveelste dat anders was dan afgesproken, dus ondertussen had ik de sluizen wel openstaan...
toen maar ontspannen achterover en begonnen we met de terugplaatsing... maar blijkbaar ging het niet echt lekker, het slangetje kreeg ze niet goed naar binnen. na 10 minuten rommelen aan m'n bm-mond (wat al pijnlijk op zich was) toch maar een tangetje erbij... ouch... dat deed gemeen zeer... en toen kon eindelijk het slangetje erin, werd de embryo geplaatst en kon ik eindelijk terug naar de ruimte waar ik nog 10 à 15 minuten moest blijven liggen voor de kans...
lang verhaal kort dus een kutdag met scheve communicatie en een rotgevoel erover, en ook nog fijn buikpijn door het gerommel...
maar de buit is binnen, dus daar zijn we wel blij om...
nou ja, een heel verhaal dus... sorry... :@
[/egopost]
pi_88868596
mijsje is PUPO! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_88868641
Mijsje wat een verhaal :* maar je bent PUPO dus we duimen weer heel hard ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 november 2010 @ 17:13:06 #180
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88868678
Pff Mijsje wat een verhaal. Het kan niet anders dan dat dit positief moet eindigen!! ;) :*
Make love, not war ☮
pi_88869012
:) ik ben m'n best aan het doen om weer helemaal positief te worden... wil niet dat door de stress van deze keer het toch gaat mislukken... dus, *O* ik ben PUPO en 6 december krijg ik gewoon een positieve test! :6 lekker puh!
  donderdag 18 november 2010 @ 17:22:59 #182
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88869066
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef mijsje het volgende:
:) ik ben m'n best aan het doen om weer helemaal positief te worden... wil niet dat door de stress van deze keer het toch gaat mislukken... dus, *O* ik ben PUPO en 6 december krijg ik gewoon een positieve test! :6 lekker puh!
Psies, Sinterklaas enzo, wat heb jij op je lijstje staan... :)

En heb je later nog leuke anekdotes op een bruiloftsfeest ofzo :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 18 november 2010 @ 17:23:10 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_88869075
*O* mijsje is pupo *O* ik ga duimen voor een mooi Sinterklaas cadeau

TM ik heb in alle snelheid over je vraag heen gelezen.. Het gaat redelijk.. De ene dag gaat beter dan de andere.. Heeft zijn tijd nodig..
Be happy with the little things in life
pi_88869223

Lieve embryo in Mijsjes buik; je hebt een lange weg moeten afleggen, maar je bent binnen! Jij MOET het gewoon gaan worden! Dus zoek een mooi plekje uit, nestel je lekker in (tis toch koud rotweer buiten) en blijf lekker 9 maanden zitten. Juli/augustus zijn hele mooie maanden om geboren te worden, lekker warm! Zien we je dan?

Mijsje met recht een kutdag.. ik hoop van harte dat je voorlopig heel lang even niet terug hoeft daarheen, wat een kneuzen!! :*

*O* !!Go Emmy Go!! *O*
pi_88869397
;( O+ :*
pi_88869750
Lieve Mijsje, het kan niet anders dan dat al die ellende ervoor gezorgd heeft dat alle ellende op is en er nu alleen nog maar tijd/ruimte is voor geluk! Er wordt door ons allemaal geduimd voor jullie, en Emmy/Emiel: blijf maar lekker zitten daarzo, en 31 juli is een hele mooie dag om geboren te worden! *O*
Heel veel succes met wachten en sterkte met de buikpijn, maak het jezelf maar even lekker comfortabel!

O+
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_88870599
mijsje is PUPO *O*

In ieder geval heb je een bijzonder TP-verhaal, ik kan me voorstellen dat het naar geweest is zeg! Gatver!

Over een kleine twee weekjes kom ik gewoon juichen dat mijsje P. is en dan gooien we die UPO weg toch?
pi_88870794
Mijsje; wat een gedoe en flaters allemaal! Maar je bent Pupo! Ik duim heel hard dat het blijft plakken en je niet meer terug hoeft naar doe mutsen! ;-)

Hier alweer weekend en dan nog maar een week werken tot wij naar het ziekenhuis moeten, vind het nu wel super super spannend worden!
pi_88871354
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_88872638
Hè bah Mijsje, wat een gedoe zeg. :(
Gerommel met tangetjes is niet fijn nee.
Persoonlijk vond ik mijn eerste IUI pijnlijker dan mijn HSG: dat gewrik met die eendebek en dat geprik met dat stomme tangetje. :{w
Maar het resultaat is wel dat je PUPO bent! Yeah! *O*
En vanaf nu mag je dit verhaal elk jaar op de verjaardag van je kindje vertellen. 8-)
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 19:31:51 #192
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88874236
Ik ga ook duimen voor een heel mooi sinterklaaskadootje

:*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88874695
Mijsje jij krijgt een verlaat Sint kado hoor, het allermooiste kado wat je je maar bedenken kan!
Ik duim heel erg hard, het is je ZO ontzettend gegund!
Als ik toch 1 iemand mocht uitkiezen die ik zwanger kon wensen...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88875599
Ach Mijsje wat een gedoe zeg, krijg er gewoon huil-kriebels van! Ik duim heel hard dat deze embryo lekker gaat groeien en dat er over 9 maanden een prachtig kindje uit je buik geplopt komt O+

José wat goed zeg een goede echo!! *O*

Kolonia :*

Alle andere dames ook een :*

* DuchessXgaat weer in lurkstand
#geen
pi_88875792
Mijsje, wat een ellende toch. Maar ook in tijden dat alle omstandigheden kut zijn en alles tegenzit worden mensen zwanger. Ik gun jullie zo ontzettend een heel fijn mooi eigen kindje.

:*
pi_88876253
Mijsje, ik verbaas me telkens weer over jullie ziekenhuis. Wat rot, een tp moet niet zo gestressed zijn. Veel succes met wachten. :*
pi_88876570
Mijsje, wat een behandeling zeg. Maar ook hier word geduimd!
Sterkte met het wachten. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88876666
Mijsje :* Wat een gestress zo, alsof het hele gedoe nog niet vervelend genoeg is!
Maarrrr je bent pupo! *O*
Je gaat gewoon op de verjaardag van Sinterklaas twee streepjes als cadeau krijgen :Y
Spannennnnd *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88876725
mijsje PUPO! En er komt geen 'otherwise'! Het moet gewoon! Succes met wachten :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')