Fijn dat je het hier even meldt sproet, ik zat al te googlen steeds. Toch een soort van egoïstische opluchting hier, maar ook het gevoel: teken die petitie, het moet gewoon drie keer blijven! Voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef sproet-je het volgende:
Ik lees net op de twitter van Freya, dat de bezuinigingen op ivf waarschijnlijk ingaan per januari 2013.
Hier ook egoistische opluchting hoor pze. Al hoop ik dat jij het niet nodig hebt natuurlijk! Maar inderdaad iedereen de petitie tekenen!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Fijn dat je het hier even meldt sproet, ik zat al te googlen steeds. Toch een soort van egoïstische opluchting hier, maar ook het gevoel: teken die petitie, het moet gewoon drie keer blijven! Voor iedereen.
Maar de overheid heeft niets te zeggen over de aanvullende verzekeringen, uiteraard zullen de maatschappijen dat wel gaan doen maar de vraag is maar in welke pakketten en wat dat gaat kostenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef mijsje het volgende:
2013... beter dat het niet meteen van start gaat.
ik had trouwens ook gehoord van manlief die het wat beter bijhoudt politiek gezien, dat je nog wel 3 keer vergoed gaat houden in de aanvullende verzekeringen, en dat 1 poging vergoed dan zou zijn voor basis verzekeringen.
Ik denk dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen zelfs met alle liefde die aanvullende pakketten betalen.. Het punt is, dat als je niet weet dat je 'hulp' moet gaan krijgen en bijv. alleen basis verzekerd bent en de molen ingaat.. je ineens niet meer geaccepteerd wordt voor die aanvullingquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar de overheid heeft niets te zeggen over de aanvullende verzekeringen, uiteraard zullen de maatschappijen dat wel gaan doen maar de vraag is maar in welke pakketten en wat dat gaat kosten
Is ook zo, ik zit nu zwaar in dubio of ik volgend jaar naar ONVZ ga, die vergoeden op dit moment ook nog vanaf poging 4 en verder, het is alleen zo duur maar aan de andere kant, nu kan het nog als het echt nodig blijkt te zijn niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen zelfs met alle liefde die aanvullende pakketten betalen.. Het punt is, dat als je niet weet dat je 'hulp' moet gaan krijgen en bijv. alleen basis verzekerd bent en de molen ingaat.. je ineens niet meer geaccepteerd wordt voor die aanvulling![]()
Zit je al in de molen? Of heb je een vermoeden dat je het nodig gaat hebben (sorry ik lees hier wel geregeld bij maar hou niet alles bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is ook zo, ik zit nu zwaar in dubio of ik volgend jaar naar ONVZ ga, die vergoeden op dit moment ook nog vanaf poging 4 en verder, het is alleen zo duur maar aan de andere kant, nu kan het nog als het echt nodig blijkt te zijn niet meer.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje donderdag terugplaatsing... Spannend. Laten we samen zwangeren gewoon, het is nu wel klaar. Toch?
Die sorry is nergens voor nodig, ik lees hier wel maar post nooitquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Zit je al in de molen? Of heb je een vermoeden dat je het nodig gaat hebben (sorry ik lees hier wel geregeld bij maar hou niet alles bij)... als je al in de molen zit dan hoop ik dat je wordt geaccepteerd.. Anders zou je je ervoor kunnen verzekeren!
Ik denk dat ik tegen die tijd vaker binnen kom vallen, tot die tijd blijf ik meelurken en duimenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef mijsje het volgende:
ik duim alvast mee voor 17-12!gezellig als je ook meepost, maar kan me ook voorstellen dat het ook wel weer confronterend kan zijn...
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:35 schreef Jose81 het volgende:
*knip*
We maken het cluppie vanuit dit topic gewoon héél groot in Z&G... deal?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |