abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 november 2010 @ 21:18:33 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88611770
Damn, droomvrouwtje, dat zijn berichten die ik niet graag zie... Geef teamlead een dikke knuffel van me! Heel veel sterkte de komende tijd :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:20:20 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88611865
Heel, heel veel sterkte droomvrouwtje... :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88613606
:* droomvrouwtje...

pze, mooi dat het weer binnen is! :) hopelijk blijft het nu dan ook binnen meid! :*
pi_88626163
droomvrouwtje, sterkte....

pze, ik ga weer duimen!

Ik lees net op de twitter van Freya, dat de bezuinigingen op ivf waarschijnlijk ingaan per januari 2013.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88626931
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef sproet-je het volgende:
Ik lees net op de twitter van Freya, dat de bezuinigingen op ivf waarschijnlijk ingaan per januari 2013.
Fijn dat je het hier even meldt sproet, ik zat al te googlen steeds. Toch een soort van egoïstische opluchting hier, maar ook het gevoel: teken die petitie, het moet gewoon drie keer blijven! Voor iedereen.
pi_88627035
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Fijn dat je het hier even meldt sproet, ik zat al te googlen steeds. Toch een soort van egoïstische opluchting hier, maar ook het gevoel: teken die petitie, het moet gewoon drie keer blijven! Voor iedereen.
Hier ook egoistische opluchting hoor pze. Al hoop ik dat jij het niet nodig hebt natuurlijk! Maar inderdaad iedereen de petitie tekenen!!!
Ik kom mij hier waarschijnlijk ook weer snel melden... O-)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88639901
Sproetje, spannend dat je je binnenkort ook weer komt melden... :*

Zo... en ik heb gelijk de petitie ondertekend..!! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_88641959
:) 2013... beter dat het niet meteen van start gaat.
ik had trouwens ook gehoord van manlief die het wat beter bijhoudt politiek gezien, dat je nog wel 3 keer vergoed gaat houden in de aanvullende verzekeringen, en dat 1 poging vergoed dan zou zijn voor basis verzekeringen. maar de minister wil zich een jaar goed inlezen en dan pas beslissen na gesproken te hebben met artsen en deskundigen.
dit erbij wetend voel ik me veel beter over mijn situatie(ben aanvullend verzekerd), maar maakt wel het gevoel nog steeds los van: ivf is inderdaad voor de rijken/beter bedeelden, want valt (na de eerste poging) onder de aanvullende verzekering die veel mensen ook niet kunnen opbrengen...

leuk Sproetje :) tot gauw dan maar :P (ik hoop je wel net mis te lopen, vind je dat heel erg? :+ )

Mijn tp is gepland op 18 november. we zullen zien...
pi_88642184
Oooh Mijsje, ik hoop zo dat het lukt!!! (dan ben je begin augustus uitgerekend en die beebs zijn zó leuk O+ mijn tp vorig jaar was op 20 november...)
pi_88643904
O+ Orea, ik hoop het ook zo! ik doe m'n best in ieder geval! :D
pi_88644036
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef mijsje het volgende:
:) 2013... beter dat het niet meteen van start gaat.
ik had trouwens ook gehoord van manlief die het wat beter bijhoudt politiek gezien, dat je nog wel 3 keer vergoed gaat houden in de aanvullende verzekeringen, en dat 1 poging vergoed dan zou zijn voor basis verzekeringen.
Maar de overheid heeft niets te zeggen over de aanvullende verzekeringen, uiteraard zullen de maatschappijen dat wel gaan doen maar de vraag is maar in welke pakketten en wat dat gaat kosten :{
pi_88644181
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar de overheid heeft niets te zeggen over de aanvullende verzekeringen, uiteraard zullen de maatschappijen dat wel gaan doen maar de vraag is maar in welke pakketten en wat dat gaat kosten :{
Ik denk dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen zelfs met alle liefde die aanvullende pakketten betalen.. Het punt is, dat als je niet weet dat je 'hulp' moet gaan krijgen en bijv. alleen basis verzekerd bent en de molen ingaat.. je ineens niet meer geaccepteerd wordt voor die aanvulling :{

Ze moeten gewoon eens 1 richting op gaan en daarbij blijven.. in 2005/2006 was het: de eerste zit níet in het pakket, om mensen te ontmoedigen zodat ze niet 'te snel' ( 8)7 ) met ivf beginnen en zat die eerste in de aanvulling...

Mijsje, meer kun je niet doen! O+ ik duim heel hard!! Net zoals voor de overige dames hier!! :*

(sproet!! Ff wachten hè :P samen dit keer! ;))
pi_88644395
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen zelfs met alle liefde die aanvullende pakketten betalen.. Het punt is, dat als je niet weet dat je 'hulp' moet gaan krijgen en bijv. alleen basis verzekerd bent en de molen ingaat.. je ineens niet meer geaccepteerd wordt voor die aanvulling :{

Is ook zo, ik zit nu zwaar in dubio of ik volgend jaar naar ONVZ ga, die vergoeden op dit moment ook nog vanaf poging 4 en verder, het is alleen zo duur maar aan de andere kant, nu kan het nog als het echt nodig blijkt te zijn niet meer.
pi_88645002
Mijsje donderdag terugplaatsing... Spannend. Laten we samen zwangeren gewoon, het is nu wel klaar. Toch? :*
pi_88645183
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Is ook zo, ik zit nu zwaar in dubio of ik volgend jaar naar ONVZ ga, die vergoeden op dit moment ook nog vanaf poging 4 en verder, het is alleen zo duur maar aan de andere kant, nu kan het nog als het echt nodig blijkt te zijn niet meer.
Zit je al in de molen? Of heb je een vermoeden dat je het nodig gaat hebben (sorry ik lees hier wel geregeld bij maar hou niet alles bij :@ )... als je al in de molen zit dan hoop ik dat je wordt geaccepteerd.. Anders zou je je ervoor kunnen verzekeren!

Maar het is een afweging die je moet (kunnen) maken :) (ik kan niet in je portemonnee kijken...) de meeste mensen raken binnen de 3 ivf-en wel zwanger.. maar ik snap het punt, want wat als je bij die overige hoort... :{ (ik werd nergens meer geaccepteerd voor de 4+ verzekeringen.. terwijl ik aan ivf 3 begon... goddank lukte die poging, maar ik kan begrijp dus heel goed dat je je vooraf het liefst zo goed mogelijk indekt...)

Pze :*
pi_88645536
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje donderdag terugplaatsing... Spannend. Laten we samen zwangeren gewoon, het is nu wel klaar. Toch? :*
:Y genoeg is genoeg... :*

Ophelia, dat wist ik niet... ik dacht dat dat ook bepaald werd door de overheid... -O- en tuurlijk ben ik bereid te betalen, maar helaas moet dat niet te duur gaan worden, want dan kàn ik het gewoon niet meer betalen...
ik had al uit een post uit het haaktopic gehaald dat dit alles voor jou ook niet makkelijk is... :*
pi_88645648
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Orea het volgende:

[..]

Zit je al in de molen? Of heb je een vermoeden dat je het nodig gaat hebben (sorry ik lees hier wel geregeld bij maar hou niet alles bij :@ )... als je al in de molen zit dan hoop ik dat je wordt geaccepteerd.. Anders zou je je ervoor kunnen verzekeren!

Die sorry is nergens voor nodig, ik lees hier wel maar post nooit ;) Lief en ik zitten op anderhalf jaar zonder resultaat, eerste afspraak in het zkh staat op 17-12.
pi_88645808
ik duim alvast mee voor 17-12! :) gezellig als je ook meepost, maar kan me ook voorstellen dat het ook wel weer confronterend kan zijn...
pi_88646025
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef mijsje het volgende:
ik duim alvast mee voor 17-12! :) gezellig als je ook meepost, maar kan me ook voorstellen dat het ook wel weer confronterend kan zijn...
Ik denk dat ik tegen die tijd vaker binnen kom vallen, tot die tijd blijf ik meelurken en duimen :*
pi_88646471
Ophelia, 17-12 is het nu zo. Hopelijk duurt de medische molen heel kort voor jullie.
pi_88646943
Ik duim ook mee Ophelia! Wat Pze zegt, hoop dat het kort gaat zijn voor jullie!

Dan snap ik je moeilijkheid ook wel. Nu kun je je nog voor alles verzekeren. Maar voor zover ik Freya heb begrepen blijven ze tot 2013 sowieso van de ivf-en af (maarja, garantie heb je nooit met dit gekke kabinet :{ )

Tis toch eigenlijk van de zotte hè meiden, dat je je buiten de problemen en de stress van de vruchtbaarheidsproblemen en sich ook nog eens hierom druk moet maken... te triest voor woorden eigenlijk...
pi_88680595
Ophelia, ik hoop ook dat het allemaal mee gaat vallen in het ziekenhuis... :*

Mijsje, spannend je nieuwe terugplaatsing... Ik ga ook nu weer heel hard voor jullie duimen!! Ook voor PZE natuurlijk, want jullie samen zwangeren lijkt me een goed plan! :Y

We maken het cluppie vanuit dit topic gewoon héél groot in Z&G... deal? :Y _O_ :*
pi_88682817
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:35 schreef Jose81 het volgende:
*knip*
We maken het cluppie vanuit dit topic gewoon héél groot in Z&G... deal? :Y _O_ :*
*O* Vind ik een goed plan! Willen jullie onze dokter dan wel even vriendelijke doch dringend verzoeken dat we snel door kunnen straks? Liefst starten in januari. En dat het vervolgens allemaal volgens het boekje gaat, ook niet onbelangrijk :+
pi_88696348
Poezebeest... dat zou inderdaad mooi zijn als het allemaal een beetje vlot verloopt...! :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88697631
:* Jose, dat is schrikken zeg! ik hoop dat het bij deze keer blijft...
maar je weet dat iedere zwangerschap anders is, dus ook dit kan anders zijn... hoeft niks te betekenen, maar ik kan me de schrik heel erg voorstellen! (en herinneren...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')