Hi ladies!
José, als je dit al een keertje eerder hebt meegemaakt, met Bas, zou ik me niet zoveel zorgen maken hoor! Dit is misschien wel die innesteling waar je over hoort. Dat kan nog tot de 8ste week geloof ik. Er gebeurt een heleboel daar, en misschien ben je daar wat gevoeliger dan anderen. Ik snap de schrik, maar ik hoor dat het vaker gebeurt en dan blijkt er niets aan de hand te zijn. Maar ik duim voor je hoor!
Mijsje, dat ken ik maar al te goed, dat ze niet naar je willen luisteren....

Gelukkig helpt het lot je een handje, en mag je eerder komen. Lekker dat je niet van alles hoeft te spuiten! Heb je weer een beetje moed en zin om te beginnen? En vooral hoop? Hoorde van een arts (procenten zeggen me niet zoveel, dus ik vond dit wel fijn klinken) dat de meeste stellen toch binnen drie keer IVF zwanger raken. Misschien niet de eerste poging, maar de kans is heel groot dat het binnen drie keer wel lukt... Hoop dat het jou ook een beetje hoop geeft!
PZE heb jij er nog wel een beetje vertrouwen in? Je staat dus op de wachtlijst voor IVF maar je gaat toch alle rondes IUI door? Is dit nou de laatste? Dat moest voor de verzekering he? Aan de ene kant goed dat je alle kansen benut, aan de andere kant is even rust nemen ook wel lekker (merk ik nu) Toch duim ik voor je. Op dit forum gebeuren mooie wondertjes...jij kan er ook één van zijn!
Poezebeest ik kan me zo goed voorstellen dat je nerveus begint te worden.. Toen je ergens in de lente wist dat je pas in december je afspraak zou hebben, leek dat nog zo lang... en komt het echt dichtbij! Ik heb dat ook, dat euforische gevoel van, nu kan het eindelijk gaan gebeuren, nu heb ik een grotere kans om zwanger te raken! Ik probeer niet eens te rationalisren, ik ga er megapositief in staan. Ik heb besloten, dat als het niet lukt, ik toch wel vreselijk teleurgesteld ben. Het zal niet minder zijn als ik nu met beide benen op de grond probeer te blijven. Negatief denken kan altijd nog. Ik ga nu voor positief!
Jij gaat ook gewoon goed nieuws krijgen! En dan begin je met ICSI! En dat gaat gewoon lukken! Positieve gedachten hebben krachten! Het gaat ons gewoon allemaal lukken!
Actieplan hier: Over twee weken prikinstructie en echo. Een week later, op de eerste cyclusdag (in een natuurlijke cyclus) zal zo rond 23 november zijn, begin ik met de injecties (decapeptyl) Dan begin ik ook met op de grond werken. Dan zal de punctie rond 6 december zijn. Ik vraag dus een heleboel mooie eitjes voor Sinterklaas.
Hopelijk weet ik dan voor kerst of ik zwanger ben-nee- dat ik zwanger ben.
Ben nu nog niet nerveus, maar het komt inderdaad heel dichtbij...ik ben er wel elke dag mee bezig...
Verder ben ik lekker bezig met allerlei klusjes, dingen die nog niet af zijn hier in huis. Als ik straks zwanger ben van een tweeling staat mijn hoofd er natuurlijk helemaal niet meer naar...
Kus voor alle dames, ook die ik niet genoemd heb!