quote:ik vond ze ook alle 2 gelijkwaardigOp vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allebei even goed. Ringeling was heel even vals in het begin, maar ging daarna beter.
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als in blablabla
Er had ook 'vul hier een tekst in' kunnen staan, maar dit was korter
quote:Ik ook
quote:KloptOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Shasty het volgende:
Vanmorgen bij 538 zei 1 vd 2 toch al wie er door was?
quote:Dat telt nooit bij LiveChats. Snelheid is allesOp vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had de laatste post, maar laten we hier maar verder gaan.
quote:Direct weg natuurlijk. Maar dan wel eerst net doen alsof het een moeilijke keuze is, zoals altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
De tweeling die Angela niet leuk vindt.
quote:Ja, zodat ze er meer reclame in kunnen proppen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
Nu al reclame?
Ik wilde net zeggen dat het sneller gaat dan vorige week
quote:Tuurlijk wel. Snuggies zijn geweldig.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef purmernoord het volgende:
[..]
hahahahahahah dat meen je toch niet serieus?
quote:ja want ik heb het koudOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef purmernoord het volgende:
[..]
quote:Vorige week was voor mijn gevoel nog ergerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja dames en heren een kwartier verder en we hebben wegeteld 1 liedje gehoord! Reclame!!! Belachelijk
quote:Nouja, in principe kan de sluiter ook openen, maar als ie dat binnen een minuut nog niet gedaan heeft hebben we lang genoeg gewachtOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat telt nooit bij LiveChats. Snelheid is alles
quote:Ik vind joppie lekkerder
quote:Het is een commerciële zender, ze zouden wel gek zijn dit niet te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja dames en heren een kwartier verder en we hebben wegeteld 1 liedje gehoord! Reclame!!! Belachelijk
quote:Niet zo huilen, bij SBS kreeg je reclame voor de uitslag van de eerste battleOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Precies !Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, in principe kan de sluiter ook openen, maar als ie dat binnen een minuut nog niet gedaan heeft hebben we lang genoeg gewacht
quote:Slaat echt nergens op!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week was voor mijn gevoel nog erger
quote:c_a is altijd serieusOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef purmernoord het volgende:
[..]
quote:Ik ging em ook meteen googlenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest het even googelen, dat is een trappelzak voor volwassenen
quote:Die vond ik smerig zelfs.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... Babi vind ik helemaal niks
quote:Een grote slabOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Ik zou eerder de
quote:Maar dan wel min. 5 minuten later... tochOp vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Vorige week was hetzelfde, ook na het eerste liedje reclame volgens mij.
quote:jaOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gewoon voor toastjes met gerookte zalm en een of andere salade. Chips
quote:Daar ga ik ook voor, maar die heb ik niet in huisOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
quote:Klopt... toen werden de coach-hulpjes ook voorgesteldOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar dan wel min. 5 minuten later... toch
quote:Nou ik dacht ook na een kwartier al hoor. Dat er reclame komt na een kwartier vind ik nog niet eens ZO erg, maar het is zo een lang reclameblok.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar dan wel min. 5 minuten later... toch
quote:Ow lekker.... stokbrood met gerookte zalmOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
quote:Wil ik wel eerst weten wie er komen. Als iedereen die ik leuk vind er uit vliegt hoef ik niet heenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk wil ik wel naar VOH in concert
quote:meetOp vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef purmernoord het volgende:
[..]
quote:die heb ik nog niet geproefd, op 1 of andere manier staat me die tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had bij de babi pangang ook niet het idee dat ik een rijsttafel naar binnen werkte
quote:hoe dan ook... Vorige week was veel te trage uitzending en ik hoop dat het deze keer wat beter is.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik dacht ook na een kwartier al hoor. Dat er reclame komt na een kwartier vind ik nog niet eens ZO erg, maar het is zo een lang reclameblok.
quote:dat kan me eigenlijk vrij weinig schelen...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Wil ik wel eerst weten wie er komen. Als iedereen die ik leuk vind er uit vliegt hoef ik niet heen
quote:Opschieten hoor.. die reclameblokken zijn zó kort.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef D. het volgende:
Oja, reclame, tijd om iets lekkers te pakken
quote:Die waren nu al aan het begin van het programma voorgesteld.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... toen werden de coach-hulpjes ook voorgesteld
quote:Heb nog wel wat kaarten via de hmhOp vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Ik heb de mango en babi beide nog liggen. Van allebei een handje geproefd en het daarbij gelatenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heb ik nog niet geproefd, op 1 of andere manier staat me die tegen
quote:Deed ze me maar meer...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Op zich wel, al doet Shemsi me weinig.
quote:De fles staat naast meOp vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Opschieten hoor.. die reclameblokken zijn zó kort.
quote:die mango is echtOp vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de mango en babi beide nog liggen. Van allebei een handje geproefd en het daarbij gelaten
quote:Het origineel aub, zonder Pascal
quote:Meh, die ben ik na 3 handjes wel zat.. Dat zurige is erg lekker, maar het begint snel tegen te staan.
quote:zo'n klein zakje is prima,maar dat heb ik met alle chipsOp vrijdag 29 oktober 2010 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meh, die ben ik na 3 handjes wel zat.. Dat zurige is erg lekker, maar het begint snel tegen te staan.
quote:joopi jooooooo
quote:Ja, de een is mooi, de ander is rijmelarij van lik me het vestje...
quote:Ik zal eens kijken hoeveel het kost enz..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Shasty het volgende:
[..]
Staat iig op de te boeken lijst voor klanten
quote:Niet zolang als die van chili con carne, die ruik je zelfs de dag erop...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Die geur van babi blijft wel hangen zeg
quote:Nou, wellicht geef ik 'm nog een 2e kans dadelijk, ik proefde 'm na de joppie, dus wellich viel de combi tegen
quote:blof toch ofzo met counting crowes?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Novastar?
ik kan me geen nummer herinneren, maar heb ineens dat nummer in mijn hoofd
quote:zeker doen!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, wellicht geef ik 'm nog een 2e kans dadelijk, ik proefde 'm na de joppie, dus wellich viel de combi tegen
quote:Ik ga zo maar even tandenpoetsenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zolang als die van chili con carne, die ruik je zelfs de dag erop...
quote:Mogen ze ook een double KO?
quote:Hoe zijn ze er dan doorgekomen?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
ze doen het wel beter dan met de auditie
quote:nee niet bepaaldOp vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
*gelijk ff gaat pakken
Ik mis toch niets zo te horen
quote:Ik ook.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind beiden niets.
Mag er weer reclame komen?
quote:Die heeft een aparte layoutOp vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef Shasty het volgende:
Werkt die nieuwe layout niet op de ipad?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Starlie het volgende:
Angela gaat voor David! Ze vind het vast een lekker ding..
quote:Benny
quote:Ja.. "Ik vond jullie nu beter, maar eigenlijk wou ik jullie al niet, dus ga ik voor David."Op vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
Die battles voegen niks toe, de coaches hebben eigenlijk al gekozen...
quote:Het maakte vorige week ook niet uit dat Yvette beter was dan BenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Honeymooner het volgende:
Goh, van te voren al beslist, het maakt echt niets uit dat de tweeling nu beter was.
quote:Dat hoort bij de functie jurylidOp vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Zei ik toch al... Net doen alsof het een moeilijke keus is...
quote:Ben echt beterOp vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het maakte vorige week ook niet uit dat Yvette beter was dan Ben
quote:Dat is zo. Dit is niets anders dan een workshopronde voor de show.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
Die battles voegen niks toe, de coaches hebben eigenlijk al gekozen...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
Daar hebben we Ruben weer... Waarom wekt die gast zo'n irritatie bij me op??
quote:Omdat hij het elke talentenshow weer probeert en gewoon een faalhaas is?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
quote:BennyOp vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
Als je zegt dat dit een tweeling is, geloof ik je ook
quote:Waarom ken ik heel die Ruben dan niet? Waar heeft hij nog meer aan meegedaan dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij het elke talentenshow weer probeert en gewoon een faalhaas is?
quote:Dit vindt Samsung geen leuke post.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind Ruben irritant en die iPad steeds nog irritanter.
quote:Is een SamsungOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
quote:Dan moet je niet bij de commerciëlen zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zou liever hebben dat ze gewoon eerlijk zijn.
quote:Het is een Samsung.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
quote:Het wordt vast niet zo mooi als de Purple Rain van SumeraOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Purple rain, nou ik ben benieuwd wat ze ervan bakken
quote:SumerjamOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom ken ik heel die Ruben dan niet? Waar heeft hij nog meer aan meegedaan dan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dit vindt Samsung geen leuke post.
quote:Omdat hij overkomt als een over het paardgetilde kwallebal met slissend stemgeluid...?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
quote:Sopdoekje nodig?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze alletwee leuk
Maar Robert heeft een geylere stem
quote:voor JvdB is woord irritant uitgevondenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Injetta het volgende:
En Jeroen v.d. Boom maakt het nog irritanter geloof ik...
quote:Dan vind ik Raffa irritanter, die gewoon al zo'n show gewónnen heeft en toch weer meedoetOp vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij het elke talentenshow weer probeert en gewoon een faalhaas is?
quote:IdolsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom ken ik heel die Ruben dan niet? Waar heeft hij nog meer aan meegedaan dan?
quote:Nee het wordt mooier dan dat muizenstemmetjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het wordt vast niet zo mooi als de Purple Rain van Sumera![]()
quote:Wie van deze twee dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Je weet het eigenlijk al als je de duo's ziet. Ze zijn niet voor niets bij elkaar gezet. Ze matchen ze op type zanger(es) en het is voordat ze gaan zingen al helder wie de beste is.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het wordt mooier dan dat muizenstemmetje
quote:iPadOp vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
quote:dat ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik Raffa irritanter, die gewoon al zo'n show gewónnen heeft en toch weer meedoet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het wordt mooier dan dat muizenstemmetje
quote:jammerOp vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef D. het volgende:
Mango heeft ook de 2e kans niet waargemaakt
quote:En dat vind je schokkend? Dat doet ze altijd, ook op Twitter.
quote:Nou precies mijn gedachte! Je carriere is niets geworden het nederlandse volk moet je niet dus opzouten!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik Raffa irritanter, die gewoon al zo'n show gewónnen heeft en toch weer meedoet
quote:Ze heeft dan verder ook nog niets bereiktOp vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Aaron.
quote:Gooi er nog 2 bij en maak er een boyband van. De pasjes hebben ze al.
quote:Hij doet de bewegingen van Angela na.
quote:Hertenoogjes..Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Robert kijkt wel een beetje bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |