quote:Opschieten hoor.. die reclameblokken zijn zó kort.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef D. het volgende:
Oja, reclame, tijd om iets lekkers te pakken
quote:Die waren nu al aan het begin van het programma voorgesteld.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... toen werden de coach-hulpjes ook voorgesteld
quote:Heb nog wel wat kaarten via de hmhOp vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk wil ik wel naar VOH in concert
quote:Ik heb de mango en babi beide nog liggen. Van allebei een handje geproefd en het daarbij gelatenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heb ik nog niet geproefd, op 1 of andere manier staat me die tegen
quote:Deed ze me maar meer...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Op zich wel, al doet Shemsi me weinig.
quote:De fles staat naast meOp vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Opschieten hoor.. die reclameblokken zijn zó kort.
quote:die mango is echtOp vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de mango en babi beide nog liggen. Van allebei een handje geproefd en het daarbij gelaten
quote:Het origineel aub, zonder Pascal
quote:Meh, die ben ik na 3 handjes wel zat.. Dat zurige is erg lekker, maar het begint snel tegen te staan.
quote:zo'n klein zakje is prima,maar dat heb ik met alle chipsOp vrijdag 29 oktober 2010 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meh, die ben ik na 3 handjes wel zat.. Dat zurige is erg lekker, maar het begint snel tegen te staan.
quote:joopi jooooooo
quote:Ja, de een is mooi, de ander is rijmelarij van lik me het vestje...
quote:Ik zal eens kijken hoeveel het kost enz..Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Shasty het volgende:
[..]
Staat iig op de te boeken lijst voor klanten
quote:Niet zolang als die van chili con carne, die ruik je zelfs de dag erop...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Die geur van babi blijft wel hangen zeg
quote:Nou, wellicht geef ik 'm nog een 2e kans dadelijk, ik proefde 'm na de joppie, dus wellich viel de combi tegen
quote:blof toch ofzo met counting crowes?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Novastar?
ik kan me geen nummer herinneren, maar heb ineens dat nummer in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |