quote:ja want ik heb het koudOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef purmernoord het volgende:
[..]
hahahahahahah dat meen je toch niet serieus?
quote:Vorige week was voor mijn gevoel nog ergerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja dames en heren een kwartier verder en we hebben wegeteld 1 liedje gehoord! Reclame!!! Belachelijk
quote:Nouja, in principe kan de sluiter ook openen, maar als ie dat binnen een minuut nog niet gedaan heeft hebben we lang genoeg gewachtOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat telt nooit bij LiveChats. Snelheid is alles
quote:Ik vind joppie lekkerder
quote:Het is een commerciėle zender, ze zouden wel gek zijn dit niet te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja dames en heren een kwartier verder en we hebben wegeteld 1 liedje gehoord! Reclame!!! Belachelijk
quote:Niet zo huilen, bij SBS kreeg je reclame voor de uitslag van de eerste battleOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Precies !Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, in principe kan de sluiter ook openen, maar als ie dat binnen een minuut nog niet gedaan heeft hebben we lang genoeg gewacht
quote:Slaat echt nergens op!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week was voor mijn gevoel nog erger
quote:c_a is altijd serieusOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef purmernoord het volgende:
[..]
hahahahahahah dat meen je toch niet serieus?
quote:Ik ging em ook meteen googlenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest het even googelen, dat is een trappelzak voor volwassenen
quote:Die vond ik smerig zelfs.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... Babi vind ik helemaal niks
quote:Een grote slabOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest het even googelen, dat is een trappelzak voor volwassenen
quote:Ik zou eerder de
quote:Maar dan wel min. 5 minuten later... tochOp vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Vorige week was hetzelfde, ook na het eerste liedje reclame volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |