quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
Ned.3
20:25 Keuringsdienst van Waarde
21:35 Oh oh Cherso
quote:zie toch liever een doc. over de Hooligans, tijd terug 1 gezien over die Hooligans van real madrid, echt dat spoort ook niet die zijn nog gevaarlijker dan alle engelse bij elkaar.Op donderdag 28 oktober 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hooligans is zeker een toffe film, maar beetje laat.
quote:oh ben ik die voor jou vergeten, excuus D-KOp donderdag 28 oktober 2010 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nederland 2 20:25
De Grote Bijbelquiz 2010
quote:waarom kijk je niksOp donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Ik kijk helemaal niks vanavond. Nou ja, misschien P&W.
quote:Omdat ik op een hotelkamer in Grunn zit, dus ik ga zo de stad in, vind ik gezelliger.Op donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom kijk je nikso nee jij houd niet van campingzenders
quote:Krijg je stapgeld mee van je "baas"?Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik op een hotelkamer in Grunn zit, dus ik ga zo de stad in, vind ik gezelliger.
quote:oke, nou veel plezier en wens je leuke avond.Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik op een hotelkamer in Grunn zit, dus ik ga zo de stad in, vind ik gezelliger.
quote:Ik mag het diner wel declareren, dus ik ga zo eerst eens op zoek naar een goed restaurantOp donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krijg je stapgeld mee van je "baas"?
quote:Dat is alvast wat. Gewoon gaan zuipen en op de bon iets anders laten zettenOp donderdag 28 oktober 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag het diner wel declareren, dus ik ga zo eerst eens op zoek naar een goed restaurant
quote:http://www.restaurantmuller.nl/Op donderdag 28 oktober 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag het diner wel declareren, dus ik ga zo eerst eens op zoek naar een goed restaurant
quote:Ik heb zin in indiaans, dus ik ga hier heen: http://www.moghul.nl/Restaurant.htmOp donderdag 28 oktober 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.restaurantmuller.nl/
quote:Vlakbij de brug in de Oude Boteringestraat zit wel een restaurant waarvan ze op je werk van de rekening zullen schrikkenOp donderdag 28 oktober 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:14 schreef Sporti het volgende:
BBC 2 20 uur Speciale uitzending van de Culture Show over Keith Richards
autobiografie een intervieuw met de meester zelf maar ook bijdragen van vrienden
en collega's.
quote:Nah, Nederlandse pizza's doen het sowieso niet meer voor mij sinds m'n jaren in MilaanOp donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlakbij de brug in de Oude Boteringestraat zit wel een restaurant waarvan ze op je werk van de rekening zullen schrikken![]()
Als ik in Groningen ben ga ik voor de pizza, echte Italiaanse pizza's zijn hier in het westen nauwelijks te vinden, in Groningen des te meer.
quote:eet smakelijk dan straksOp donderdag 28 oktober 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zin in indiaans, dus ik ga hier heen: http://www.moghul.nl/Restaurant.htm
quote:Er komt dan ook geen Nederlander aan te pas.Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, Nederlandse pizza's doen het sowieso niet meer voor mij sinds m'n jaren in Milaan
quote:Eet smakelijk.Maar ik ga, ik heb honger en het is maar liefst 350 meter lopen![]()
quote:Ik ben meer van de Franse/Hollandse keuken! Die buitenlandse meuk die moek nie!Op donderdag 28 oktober 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zin in indiaans, dus ik ga hier heen: http://www.moghul.nl/Restaurant.htm
quote:Topchef, daar ben ik inmiddels te laat voor, expeditie Robinson vind ik helemaal niets. Eerst maar het journaal doen en daarna die Keuringsdienst van Waarden. En nu even een tweede mok koffie, zonder koek, want 't is allemaal op. Morgen weer aanvullenOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Teun, 19 - 20 uur Topchef, van 20 tot 20.30 gtst, 20.30 - 21.30 expeditie robinson en daarna weet ik t zo ff niet.
quote:Ranglijst Cafetaria Top 100 2010
Zojuist is in een supervolle Club Monza in Utrecht de Cafetaria Top 100 van 2010 bekend gemaakt. Bekijk in dit overzicht de beste honderd cafetaria die Nederland rijk is.
Positie Naam bedrijf Plaats bedrijf
1. De Vergulden Èrpel Waalwijk
2. Verhage Kort Ambacht Zwijndrecht
3. Preuverie De Toren Echt
4. Restaria Sterk Langs De Lijn Wierden
5. Kwalitaria De Dirigent Almere
6. Foodmaster Woerden Woerden
7. Kwalitaria 't Hukske Horst
8. Plaza 't Krûûspunt Ballum (Ameland)
9. cafetaria De Violier Almelo
10. Snackcorner Nieuwveld Hoogvliet
11. Verhage Leidschenveen Den Haag
12. cafetaria De Parel 's-Gravenzande
13. Kwalitaria Van der Laan Borger
14. Colijn Snacks, broodjes, vis Rhenen
15. Family GP Uithoorn Uithoorn
16. cafeataria De Molenhoek Bennekom
17. Family GP Beverwijk Beverwijk
18. Kwalitaria Bisschopshoeve Breda
19. Lifeline food & drinks Ridderkerk
20. Kwalitaria De Komeet Uden
21. Snackpoint Biej Anke & Maud Horn
22. Koffie- en eetwinkel Daily-in Lochen
23. Kwalitaria Stadshagen Zwolle
24. Plaza 't Snackhuus Ruurlo
25. Happy Food & Ice Fun Soest
26. Nose 4 Food Zeist
27. Kwalitaria 't Middelpunt Emmer Compascuum
28. Kwalitaria Annie van... Millingen aan de Rijn
29. Snacksalon Het Middelpunt Wezep
30. 't Wethoudertje Amsterdam
31. Grandfetaria De Oude Dijk Loosdrecht
32. Verhage Blijdorp Rotterdam
33. Snackpoint De Canterlanden Giekerk
34. Smulwereld Um 't Hukske Meterik
35. Vork Uithoorn Uithoorn
36. Family GP Fijnaart Fijnaart
37. Verhage Overschie Rotterdam
38. Bon Chef Bergschenhoek
39. The Place to be De Erven Emmeloord
40. King Lao Lisse
41. Plaza Hendriks Elst
42. Bon Appetit Rijsbergen
43. Super Snack Monster
44. Eetpaleis 't Vosje Rosmalen
45. Kwalitaria 't Centrum Oostvoorne
46. Snackhouse De Daltons Voorthuizen
47. Kwalitaria Reko Haarlem
48. cafetaria-eethuis Thielen Venray
49. Kwalitaria Broekpolder Heemskerk
50. Verhage Bloemendaal Gouda
51. De Viersprong De Rips
52. Plaza Linda Coevorden
53. cafetaria Emin Oglu Haarlem
54. Plaza Wassenburg Emmeloord
55. Verhage Floriande Hoofddorp
56. Plaza Polly Bemmel
57. De Elburger broodjes & snacks Elburg
58. Plaza Sallands Eethuis Deventer
59. AnyTyme De Roode Vos GoorTwente
60. Verhage Dorrestein Nieuwerkerk a/d Ijssel
61. Kwalitaria d'Ålde Boek Drogeham
62. AnyTyme snack & dine Lelystad
63. Verhage Ridderkerk Ridderkerk
64. Dado Reeuwijk
65. De Klink Rijnsburg
66. cafetaria D'n Bol Bergeijk
67. Snackpoint Knoors Berg aan de Maas
68. Kwalitaria Dronten Dronten
69. Snackpoint Don Bosco Ulestraten, Limburg
70. Delitaria Kwebbles Geertruidenberg
71. Plaza Leesten Zutphen
72. Kwalitaria De Crimpenhof Krimpen a/d IJssel
73. Plaza De Stoete Lisse
74. Vis & Taria Vreugdenhil Gouda
75. snackbar Het Plein Zandvoort
76. lucnhroom-vistaria De Leckerbeck Dokkum
77. Restaria De Flip Boxmeer
78. Plaza 't Stuppke Vroomshoop
79. Kwalitaria Galecop Nieuwegein
80. Eethuis-snackbar Charlie Emmen
81. Kwalitaria Stadhuisplein Almere-stad
82. Plaza 't Pleintje Oosterhout
83. Verhage Walburg Zwijndrecht
84. Snacksalon De Schelp Roelofarendsveen
85. Eetsalon Menzing Haaksbergen
86. Eethuis De Lind Oisterwijk
87. Happy Food Driebergen Driebergen
88. Restaria Westhoek Dongen
89. Plaza De Tol Tiel
90. Snackcorner Nieuwveld Rotterdam
91. Frituurke 't Zwin Sluis
92. De Snackbar Deurne
93. Kwalitaria Velden Velden
94. Snack-Eethuis Hugo Heerhugowaard
95. Vork Fastfood Goverwelle Gouda
96. AnyTyme De Dikke Draai Surhuisterveen
97. Kwalitaria Parade Nootdorp
98. Snackpoint 't Trefpunt Zwartemeer
99. snackbar De Brouwerij Vleuten
100. cafetaria Blijdorp Rotterdam
quote:Tot tien lukt hier nog netOp donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef Detlev het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan er hier iemand niet tellen
quote:daar hebben we wel vaker last van hierOp donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef Detlev het volgende:
[ afbeelding ]
quote:misschien een telraampje in de schoen straks met sinterklaasOp donderdag 28 oktober 2010 20:01 schreef Detlev het volgende:
[ afbeelding ]
quote:ga voortaan de kookprog. voor je bijhouden marrije, voor in het lijstjeOp donderdag 28 oktober 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar hebben we wel vaker last van hier
quote:lief van je heks, maar t gaat me niet eens echt om het kokenOp donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga voortaan de kookprog. voor je bijhouden marrije, voor in het lijstje
quote:Haha, al die arme in het zweet staande mensen, t commentaar is pittig, hier en daar wat aangezwengeld door medewerkers van t programma, gok ik zo...Op donderdag 28 oktober 2010 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
lief van je heks, maar t gaat me niet eens echt om het kokenMeer om het commentaar
quote:PenozaOp donderdag 28 oktober 2010 20:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, al die arme in het zweet staande mensen, t commentaar is pittig, hier en daar wat aangezwengeld door medewerkers van t programma, gok ik zo...
Ik kijk vnvnd op Ned. 3, KDVW en Penoza (heb ik zondagavond gemist)
quote:vergeet je deze niet had al aan Jian pm gestuurd maar hij is er niet
quote:Ik denk dat ik het boek gewoon maar ga lezen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet je deze niet had al aan Jian pm gestuurd maar hij is er niet
BBC 2 20 uur Speciale uitzending van de Culture Show over Keith Richards
autobiografie een intervieuw met de meester zelf maar ook bijdragen van vrienden
en collega's.
quote:mag ookOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het boek gewoon maar ga lezen.
quote:Duisent!Op donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en??? hoe hoog had je gescoord
quote:Meer dan het beest! Die had maar een power-level van 600+!
quote:Gauw weer een shotje en Boom Boom Boom BoomOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
Ik heb net gekeken naar een programma waarin men toch wat mínder geïnteresseerd was in de oudheid.
Bij de aankondiging dat er de binnenlanden van Kreta ingegaan werd om weg van het toerisme wat "kontuur" (sic) op te snuiven, meldde een van de dames: "Door een oud dórp lopen? Gaan we dát doen? Wat is daar nou leuk aan? [..] Hoe ze daar vroeger leefden? Wat kan mij dat nou schelen hoe dat ze daar vroeger leefden! Ik leef toch nu!"
Ouwe stenen
quote:De Drie Uiltjes, daar speelde ik vroeger wel eens op donderdagavond. Jazzzzzzzz-sessieOp donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef remlof het volgende:
Zo, het was goed eten bij Moghul, maar 20,75 te declareren. Daarna even langs de Minnaar en De Drie Uiltjes, m'n grunnse stamkroeg
quote:Helaas nooit meer live muziek op donderdagavond daarOp donderdag 28 oktober 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Drie Uiltjes, daar speelde ik vroeger wel eens op donderdagavond. Jazzzzzzzz-sessie
quote:Dat zou zo maar kunnen liggen aan de eisen op het gebied van geluidsoverlast, die zijn sindsdien behoorlijk aangescherpt. De Spieghel is ook leuk, daar is wel vaak live-muziek.Op donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas nooit meer live muziek op donderdagavond daar
quote:En in de Uiltjes mag je gewoon rokenOp donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je dorst hebt is dat misschien wel te ver.
quote:Dat is ook een pré. Ik kan me echter nog herinneren dat ik daar een hoop gedoe kreeg toen ik een heel klein ienieminie hasj-sigaretje opstak.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En in de Uiltjes mag je gewoon roken
quote:En dat on a school night! Dat doet maar ...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef CarOnline het volgende:
Zo, thuis. Vanuit de stamkroeg naar bed
quote:goedemorgen, ben je nog steeds niet zo lekker Cc hoe gaat het met de verkoudheid en heb je je slaapritme al weer helemaal terug??Op vrijdag 29 oktober 2010 08:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat on a school night! Dat doet maar ...
Was het leuk?
Goedemorgen, met een lichte hoofdpijn.
quote:klopt, 966 is verkeerd gegaan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn verkoudheid is zo goed als over en mijn ritme was eigenlijk al meteen weer in orde. Die lichte hoofdpijn zakt zo ook wel weer. No biggie.
quote:was allang verbetert zie TT, dus maak je niet zo druk het is geen wereldramp, of heb je er vannacht slecht van geslapen
quote:Zo zeg... wie heeft er hier eigenlijk slecht geslapen?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was allang verbetert zie TT, dus maak je niet zo druk het is geen wereldramp, of heb je er vannacht slecht van geslapen
quote:ik slaap elke nacht als een roosje gertOp vrijdag 29 oktober 2010 09:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg... wie heeft er hier eigenlijk slecht geslapen?
quote:De ochtendstond heeft roos in de mond!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik slaap elke nacht als een roosje gertsoms wordt ik wakker dan lig ik overdwars en staat de tv nog aan maar heerlijk uitgerust en weer klaar voor de volgende dag
quote:ja maar je poetst toch je tandjes wel voor je naar bed gaatOp vrijdag 29 oktober 2010 09:21 schreef Gert het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft roos in de mond!![]()
Behalve na een nacht doorzakken met shoarma toe. Dan meurt het uit z'n smoel.
quote:Nee even aan het checken en dit moet toch 968 zijn!
quote:Alsof je een dergelijk menu wel even wegputzt!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar je poetst toch je tandjes wel voor je naar bed gaatdan heb je er minder last van hoor
quote:Zo'n droge mond dat het schilfert?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:21 schreef Gert het volgende:
De ochtendstond heeft roos in de mond!![]()
Behalve na een nacht doorzakken met shoarma toe. Dan meurt het uit z'n smoel.
quote:Als je weet wat ze met je broodje shoarma doen, verdwijnt die behoefte voorgoedOp vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof je een dergelijk menu wel even wegputzt!
Maar ik doe dat zelden tot nooit meer: shoarma na het stappen. Die behoefte verdwijnt in de loop der jaren blijkbaar.
quote:RLS SC # 965] Politiek 24 rules #2 was een dubbeltopic en is gesloten, dus die telt niet mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[RLS SC # 967]op zijn hondjes 1234567891011 fullpage HiDiHo 300 2868 28-10-2010 19:00:05
remlof
[RLS SC # 966] SC, nu met verbeterde Teun 1234567891011 fullpage HiDiHo 300 1775 27-10-2010 23:45:10
HiDiHo
[RLS SC # 965] Waar rook is, is vuur 1234567891011 fullpage Marrije 300 2497 27-10-2010 21:03:27
Marrije
[RLS SC # 965] Politiek 24 rules #2 HiDiHo 6 89 27-10-2010 14:13:21
Gert
[RLS SC # 964] Politiek 24 rules
quote:En anders trekken ze maar een nummertje om te zeikenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef Gert het volgende:
[..]
RLS SC # 965] Politiek 24 rules #2 was een dubbeltopic en is gesloten, dus die telt niet mee.
En nou kappen met dat nummertjesgezeik!
quote:ja GertOp vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef Gert het volgende:
[..]
RLS SC # 965] Politiek 24 rules #2 was een dubbeltopic en is gesloten, dus die telt niet mee.
En nou kappen met dat nummertjesgezeik!
quote:of je met een dooie rat in je mond hebt geslapen, zo proeft hetOp vrijdag 29 oktober 2010 09:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof je een dergelijk menu wel even wegputzt!
Maar ik doe dat zelden tot nooit meer: shoarma na het stappen. Die behoefte verdwijnt in de loop der jaren blijkbaar.
quote:hoezo???Op vrijdag 29 oktober 2010 09:53 schreef Gert het volgende:
Harry Mulisch gaat bijna de hemel ontdekken.
quote:Ernstig ziek, meldt het AD
quote:Maradona, Pele en Cruijff leven allemaal nog heur.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch de laatst levende van de Grote Drie? Vooralsnog.
quote:Ja, ik doe het pas 5 jaar dus het is ff wennen die luxe
quote:morgen dus tegen en voor Geert WildersOp vrijdag 29 oktober 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
en die demonstratie is verplaatst naar het westelijk havengebied in plaats van Museumplein.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:11 schreef Gert het volgende:
Maradona, Pele en Cruijff leven allemaal nog heur.
quote:Nog niet, wel aardig wat over gelezen en wil 'm graag zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand The Social Network al gezien?
Zo ja,...is het wat?
quote:Torrents genoeg, ben nu ff een goeie aan het zoekenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet, wel aardig wat over gelezen en wil 'm graag zien.
quote:http://www.imdb.com/title/tt1743975/ (engels) of http://www.imdb.com/title/tt1285016/ (hongaars)?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand The Social Network al gezien?
Zo ja,...is het wat?
quote:iMfine maar wel zonder iPad want hij is al weg met z'n 3G. En gisteravond heb ik ook niet kunnen spelen want toen had ik een date met CarO. Dus vanavond ga ik helemaal los!! Ik begin met The New York Times.
quote:Ja die site ken ik, is gewoon een info databaseOp vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1743975/ (engels) of http://www.imdb.com/title/tt1285016/ (hongaars)?
Goeiefrissemorgen trouwens
quote:NY Times is er gaaf ook. The New Yorker ook, maar die moet je wel steeds los kopen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:41 schreef Noek het volgende:
iMfine maar wel zonder iPad want hij is al weg met z'n 3G. En gisteravond heb ik ook niet kunnen spelen want toen had ik een date met CarO. Dus vanavond ga ik helemaal los!! Ik begin met The New York Times.En FOK! is ook echt mooi op dat iDing.
quote:Ik wacht wel op de iPCOp vrijdag 29 oktober 2010 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
iMfine maar wel zonder iPad want hij is al weg met z'n 3G. En gisteravond heb ik ook niet kunnen spelen want toen had ik een date met CarO. Dus vanavond ga ik helemaal los!! Ik begin met The New York Times.En FOK! is ook echt mooi op dat iDing.
quote:Het idee is toch ook dat je er zélf boeiende shit op zet?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind mijn Ipad maar weinig boeiends bevatten. magoed.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
En klaar. ff kijken dan maar
gvd fake meuk
quote:Tja, dan is mijn definitie van boeiend denk anders dan die van mensen die wat minder eisen stellen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee is toch ook dat je er zélf boeiende shit op zet?
Ik zou het niet weten, iRommel.
quote:Tuurlijk wel, ik download er gewoon 10. Moet toch wel een goeie bijzittenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Denken dat er al releases van die film zijn
quote:Dan moet je er meer boeiends opzetten, snuggere Scorp!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Dat zal het zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Tja, dan is mijn definitie van boeiend denk anders dan die van mensen die wat minder eisen stellen.
quote:Koop 'm dan nietOp vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:iWat?
quote:Oh ja, die heb ik op mijn iPhone. CarO heeft de 4 en als je de 3 en de 4 naast elkaar houdt dan is het verschil wel heel groot. Dan lijkt het beeld wel beige. Zo helder is de 4.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
NY Times is er gaaf ook. The New Yorker ook, maar die moet je wel steeds los kopen.
En Rolling Stone Magazine via Zinio. Vehet!!! Net als National Geographic. En en en.
Cut the rope is trouwens een verslavend rotspel.
Jij hebt CarO dus on a school night wakker gehouden!
quote:Maar goed wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Ik had het al verbeterd.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
Richarts.
Rode oortjes cker?
Hij ligt in de winkels! Maar ik wacht maar tot m'n verjaardag volgende maand want da's mooi om te vragen. Anders weet ik toch nooit wat. Zou wel geinig zijn als iemand 'm dan op een iPat geeft maar het zal wel papier worden.
[ afbeelding ]
quote:Ik hoop dat mijn iPhone 4 snel binnenkomt. Ik heb nu een onbetrouwbaar sujet als mobieltje. Met T9. Vanavond even bij mijn zus eten en meteen kijken welke mobiele opties ik even van haar gezin kan lenen. Dit is een kutding.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
Oh ja, die heb ik op mijn iPhone. CarO heeft de 4 en als je de 3 en de 4 naast elkaar houdt dan is het verschil wel heel groot. Dan lijkt het beeld wel beige. Zo helder is de 4.
Zinio heb ik ook ja, Keith Richards al wel gelezen. Ik ben al bijna up to date.
quote:Ja!
quote:1/3 is vetOp vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb joppiechipsen gegeten en ik vond ze vrezelijk lekker.
Het is vreselijk. Nou én!
quote:he he eindelijk Noek heeft Jopiechips gegeten hahaha, denk ook dat jopiechips wel wint die andere 2 vond ik minder.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
quote:1/3e maar?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
1/3 is vetja alles wat vet is is lekker
quote:De combi "ik heb het boek gelezen" en de naam verkeerd spellen was wel grappig.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
quote:Ja, als je nou 1 van de 3 chippies weggooit, heb je geen vet
quote:Het artikel maar. Ho ho.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De combi "ik heb het boek gelezen" en de naam verkeerd spellen was wel grappig.
Sorry hoor.
quote:Wat gaaf! Jij vulde je bericht aan en dat gaf hij aan als update. FOK! is echt wel slim geworden.
quote:Neem dan een laptop, kun je veel meer meeOp vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Vanaf mn 4 want mn computer zei: pfff vanmorgen en nou doet ie niks
Ik moet ook een iPad nu natuurlijk, want mn pc ligt in coma.
quote:ben je al klaar met sausen???Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
quote:Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he eindelijk Noek heeft Jopiechips gegeten hahaha, denk ook dat jopiechips wel wint die andere 2 vond ik minder.
quote:Oh poop! Is die donor?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
quote:bij AH lagen de rekken juist vol met babi en mango, maar geen gele zak joppie hoor, hele stelling was leeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.
Gisteren de allerlaatste zak Joppie gescoord, tevens mijn eerste. Lekker! Beter dan die saaie mango.
quote:Mijn ma zegt dat die joppie niet aan te slepen is, er wordt overgewerktOp vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.
Gisteren de allerlaatste zak Joppie gescoord, tevens mijn eerste. Lekker! Beter dan die saaie mango.
quote:Nee, het moet nog een keer, maar ik heb geen zin.
quote:Babi Pangang chips smaakt niet naar babi pangang maar nu is Chinees voer sowieso geen liefde van me.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij AH lagen de rekken juist vol met babi en mango, maar geen gele zak joppie hoor, hele stelling was leeg.
quote:ben benieuwd en kijk uit naar je foto`sOp vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, het moet nog een keer, maar ik heb geen zin.
Ik bedoel tijd.
Hopelijk gaat de Mijnese vanmiddag verder met het behang en dan morgen sausen. Ik wil echt echt klaar nu.
Wat al klaar is ziet er tof uit
quote:Dis is frreaking me out!
quote:heb ze nu alle3 geproeft, maar Joppie wint het, al had ik wel zoiets van ja lekker maar om nu naar de AH er voor te hollen nee, Joppie wint het wel en komt dan straks in de schappen van elke supermarkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Babi Pangang chips smaakt niet naar babi pangang maar nu is Chinees voer sowieso geen liefde van me.
quote:Ja, dat komt wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd en kijk uit naar je foto`s
quote:nee, alles in huis alle verf witsel kwasten bakken plastic en meer van die dingen, maar gewoon geen zin, komt wel want als ik begin dan ben ik niet meer te houwen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed
Jij al bezig?
quote:Behang?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, alles in huis alle verf witsel kwasten bakken plastic en meer van die dingen, maar gewoon geen zin, komt wel want als ik begin dan ben ik niet meer te houwen.
quote:O ja, ik moest backuppen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dis is frreaking me out!
Ik hoop dat ie nog ff wakker wordt, ik kan m nog niet missen!
Schijnt dat de bios een nieuwe batterij nodig heeft.
En die is onvindbaar. Poop!
quote:Bij mij deed Sony het gewoon gezellig even voor mij wissenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, ik moest backuppen.
Meteen effe doen.
Bij m'n vorige laptop deed de hele harde schijf het ineens niet meer. Niks geen cola erin of een nacht buiten in de regen laten staan. Gewoon zomaar niet meer.
quote:Niet eens geformatteerd want ik had 2 partities en Windows 7 Ultimate eropOp vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
Je hele HD wissen? Formatteren of zo?
Leuke feature, houdt je van de straat.![]()
OK, backup: foto's eerst want die krijg je niet meer terug.
Daarna de muziek en andere shit wel.
Had gisteren een BSOD namelijk.
quote:Nou.....ik eigenlijk ook wel Remlof. Dat geneuzel van die tijd verzetten vind ik ook maar matige shit. Bovendien is bewezen dat er nogal veel ongelukken door ontstaan.
quote:Daarnaast stamt het af uit de tijd dat boeren nog daglicht nodig haddenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou.....ik eigenlijk ook wel Remlof. Dat geneuzel van die tijd verzetten vind ik ook maar matige shit. Bovendien is bewezen dat er nogal veel ongelukken door ontstaan.
quote:OMG................op mijn chatnaam ook 1, wist ik niet eensOp vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zeg Heksie, sinds wanneer heb jij je eigen stream???
http://www.ustream.tv/channel/toverheks
Zijn trouwens nog een heleboele meer met namen van hier.........? Vaag.
quote:Nou ja, wat let je om persoonlijk en voor jezelf die klok te fucken?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dat je dan op moet staan en denkt: oh nee! Ik heb nog een uur!
Da's wel relaxed
quote:Dan worden mensen ook niet meer oudOp vrijdag 29 oktober 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen beter gewoon helemaal de tijd afschaffen, dat zal al die elitaire wetenschappers, verkwisters van onze belastingcenten, leren.
quote:Huidig is een tijdsaanduiding, die is er dan niet meerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, niet afschaffen maar verbieden. Dat past beter bij het huidige beleid.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huidig is een tijdsaanduiding, die is er dan niet meer
quote:Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellendeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Kun je nagaan, voor je het weet overtreed je de regels en zit je in de cel (voor hoe lang?) of word je het land uitgezet.
quote:Je hebt iPhone en iPad, je ziet het vanzelf gebeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu de klok voor- of achteruit zetten? Er was een ezelsbruggetje. Maar daar heb ik een ander ezelsbruggetje voor nodig. Voorjaar Vooruit of zo? Dus dan nu achteruit?
Elk jaar weer raak ik confuus.
quote:dus had Barbie toch gelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellende
quote:Te hard rijden kan ook niet. Dit idee begint steeds beter te klinken maar Wilders zal wel tegen zijn. De waterstofperoxide mag bij hem nooit langer dan 5 minuten intrekken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellende
quote:Ook nooit geen afspraakjes meer hè, dat geeft ook een hoop lucht en ruimteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te hard rijden kan ook niet. Dit idee begint steeds beter te klinken maar Wilders zal wel tegen zijn. De waterstofperoxide mag bij hem nooit langer dan 5 minuten intrekken.
quote:NatuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer hoor, met wat pech sta je zaterdagnacht twee in plaats van één uur in de file
quote:Is Geert ook voor een maximum leeftijd voor de Nederlanders?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En pensioenproblemen in één keer opgelost
quote:Maximum is een tijdsaanduiding, Geert is dus tegen (behalve voor niet Westerse allochtonen, daar is hij voor, want die vind hij sowieso achterlijk)Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Geert ook voor een maximum leeftijd voor de Nederlanders?
quote:Maximum is een hoeveelheidsaanduiding, ook daar is Geert voor, want des te minder allochtonen des te beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maximum is een tijdsaanduiding, Geert is dus tegen (behalve voor niet Westerse allochtonen, daar is hij voor, want die vind hij sowieso achterlijk)
quote:Ja natuurlijk is het een hoeveelheidsaanduidingOp vrijdag 29 oktober 2010 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maximum is een hoeveelheidsaanduiding, ook daar is Geert voor, want des te minder allochtonen des te beter.
quote:Ja, maar als niemand dat kan bieden wat is dan de werkelijke waarde?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Leuke film over het ontstaan van facebook.
van 1000 dollar naar een waarde van 25.000.000.000 dollar
ja...dat is biljoen
quote:Boeie, hij is rijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar als niemand dat kan bieden wat is dan de werkelijke waarde?
quote:Vóórjaar, vóóruit iddOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu de klok voor- of achteruit zetten? Er was een ezelsbruggetje. Maar daar heb ik een ander ezelsbruggetje voor nodig. Voorjaar Vooruit of zo? Dus dan nu achteruit?
Elk jaar weer raak ik confuus.
quote:huh ik heb helemaal niks, welke mafketel opent er een stream op mijn naam????Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zeg Heksie, sinds wanneer heb jij je eigen stream???
http://www.ustream.tv/channel/toverheks
Zijn trouwens nog een heleboele meer met namen van hier.........? Vaag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me weer af of het spring back of fall back en fall forward of spring forward was
quote:Yep, gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand gister nog naar Keith gekeken op de BBC? Ik viel er na wat zappen middenin en zat alle nummers nog uit m'n hoofd mee te zingen
Vooral deze twee van Beggars Banquet, het op één na beste Stones-album, zijn toch nog steeds niet te versmaden
quote:oh en je zou op het boek wachten, had je nog zo gewaarschuwd, nu heb je dus de helft gemist.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand gister nog naar Keith gekeken op de BBC? Ik viel er na wat zappen middenin en zat alle nummers nog uit m'n hoofd mee te zingen
Vooral deze twee van Beggars Banquet, het op één na beste Stones-album, zijn toch nog steeds niet te versmaden
quote:Als dit klopt....iemand in de U.S.AOp vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh ik heb helemaal niks, welke mafketel opent er een stream op mijn naam????
quote:is weer een kutgeintje van iemand want las er zijn meer namen in omloop.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dit klopt....iemand in de U.S.A
Info
Last signed in:
Bio:
Stats
Total views (all shows): 0
Total viewer hours (all shows): 0 second
Total unique views: 0
Waarschijnlijk een bot
quote:Is denk ik gewoon een programma dat usernames opzoekt op internet en dan accounts plus een show in dat account aanmaakt, gaat automagisch dusOp vrijdag 29 oktober 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is weer een kutgeintje van iemand want las er zijn meer namen in omloop.
quote:Oh jaOp vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, gezien.
Ben fan genoeg (geweest) om te weten dat Gimme Shelter niet op BB staat maar op Let It Bleed.
quote:Ik heb alleen Exile on Mainstreet op cd, de rest alleen maar op LP en die draai ik dan ook niet meer. Beggars Banquet ben ik ook alleen maar tegen gekomen op SACD en daar heb ik niks aan. Eind 60, begin 70 waren ze idd op hun top.Ik draai het heel weinig meer, maar werd gisteren wél weer gegrepen door de rauwe, levenslustige sound uit hun beste jaren, grofweg de jaren voor en na '70. Nog steeds letterlijk opwindend! Wat was Jagger toen ook nog ontzettend goed, ook live!
quote:ja is mijn eigendomOp vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Want het is "Toverheks©"?_!_!_!_!
Alsof die naam van jou is
quote:dank je HiDiOp vrijdag 29 oktober 2010 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is denk ik gewoon een programma dat usernames opzoekt op internet en dan accounts plus een show in dat account aanmaakt, gaat automagisch dus
quote:this does not compute, please refrase
quote:Ik bedoel dat je C:/ schijf er vandaag goed uitziet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
this does not compute, please refrase
quote:Dank je, net vanochtend ff een defrag gedaan, staat goed héOp vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je C:/ schijf er vandaag goed uitziet.
quote:Borrelse en goede reisOp vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook inpakken. Nog effe een vrijmibo meepikken hier en dan de trein in.
quote:Jij ook
quote:Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat de houtkachel aansteken, want 't wordt wat kil hier
quote:Wie tegen wie en waarom?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.
quote:Morgen gewoon lekker uitslapen, daar ben ik wel aan toeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.
quote:Als je je buitenkachel flink stookt wordt het misschien ook in Arnhem wel iets warmerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat de houtkachel aansteken, want 't wordt wat kil hier
quote:Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:roept Schrutz nu iedereen op om tegen mij te gaan lopen knokken
quote:Nee, nee, prima, prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:En aan het eind met z'n allen tegen de mobiele eenheidOp vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En aan het eind met z'n allen tegen de mobiele eenheid
quote:Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
roept Schrutz nu iedereen op om tegen mij te gaan lopen knokken![]()
kom maar op.
nee voor en tegen demonstratie tegen Wilders
quote:Kunnen ze dan betere niet gelijk het centrum saneren?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?
quote:O ja, die hebben we ook nog en en en ik hoop dat er ook nog Den Haag Hooligans komen demonstreren, want die kunnen ook heel gemeen knokken. Geef ze brood en spelenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?
quote:Nee, dat hoeft niet. Amsterdam wordt toch binnenkort verboden.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen ze dan betere niet gelijk het centrum saneren?
quote:Arme Heks! Moet die dan naar Almere?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Amsterdam wordt toch binnenkort verboden.
quote:neeeeeheeeeee maar ik las AmsterdamOp vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?
quote:daar zal ik nog niet dood gevonden willen worden. ( al heb ik jaren gedroomd van huisje met open keuken in Almere) god heeft me behoed voor deze misstapOp vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme Heks! Moet die dan naar Almere?
quote:Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme Heks! Moet die dan naar Almere?
quote:Kan ook klein dat ik dood aangetroffen wordt daar, maar het blijft Almere hè!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar zal ik nog niet dood gevonden willen worden. ( al heb ik jaren gedroomd van huisje met open keuken in Almere) god heeft me behoed voor deze misstap
quote:Heks (aq)Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.
quote:Neeee, ze hebben het recht om te demonstreren, alsof dat zooitje daarvoor komtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.
quote:Ow gelukkigOp vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeheeeeee maar ik las Amsterdamwordt een zooitje maar zonder die engelse denk ik, alle vliegtuigen blijven op de grond staan in engeland en amerika, weet niet waarom viel het nieuws binnen.
quote:sla ze eigenhandig met een honkbalknuppel over de vangrailOp vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop alleen voor Heksie dat ze die malloten ten Noorden van de Haarlemmerweg weten te houden.
quote:Je bedoelt je bezemt ze over de vangrail? Wat doe je nu Heks?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sla ze eigenhandig met een honkbalknuppel over de vangrail
quote:oh weet ik niet viel met me neus in het nieuws dat ze vliegtuigen aan de grond houden, maar er is wel terreurdreiging enzo, echt hoe maken ze mensen bang, als de bom valt valt ie tochOp vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow gelukkig
En ze hebben alleen een ontplofbare printercartridge gevonden toch? Zal wel van HP zijn
quote:o ja sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt je bezemt ze over de vangrail? Wat doe je nu Heks?
quote:Nou ja, ik ga er maar vanuit dat de politie zich voorbereid heeft. Het is de EDL niet vreemd om wijken in te trekken waar veel moslims wonen om zoveel mogelijk angst te zaaien en vernielingen te plegen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sla ze eigenhandig met een honkbalknuppel over de vangrail
quote:dan denk ik dat ik eerder dan andere mensen even ingeseint wordtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er maar vanuit dat de politie zich voorbereid heeft. Het is de EDL niet vreemd om wijken in te trekken waar veel moslims wonen om zoveel mogelijk angst te zaaien en vernielingen te plegen.
quote:Ow ja: Onderzoek naar explosieven in vliegtuigenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh weet ik niet viel met me neus in het nieuws dat ze vliegtuigen aan de grond houden, maar er is wel terreurdreiging enzo, echt hoe maken ze mensen bang, als de bom valt valt ie toch
quote:Volgens mij liggen er ook nog allemaal stenen en andere bouwmaterialen voor het oprapen in jouw buurtjeOp vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik eerder dan andere mensen even ingeseint wordt
quote:blijft allemaal het zelfde, een bomgordel, een bom plaatsen of een bom gooien, ontkomen kan je toch niet, maar om daar nu een nacht van wakker te liggen , nee, willen ze opblazen doen ze het toch wel, niks en niemand houd ze dan tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja: Onderzoek naar explosieven in vliegtuigen
En de bom gaat niet meer vallen Heksie, hooguit nog een paar vliegtuigen
quote:Met de kerst, glühwein op het terras, naast een rood gestookte buitenkachelOp vrijdag 29 oktober 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je je buitenkachel flink stookt wordt het misschien ook in Arnhem wel iets warmer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er ook nog allemaal stenen en andere bouwmaterialen voor het oprapen in jouw buurtje
quote:ik had het verboden, voor of tegen geen demonstratie, rot op waarom altijd in Amsterdam, ga lekker bij de kuip demonstreren of het geldrome stadion of neem een boerengehucht zoals Lutjewinkel.
quote:Je zou de Wibautstraat moeten zien momenteelOp vrijdag 29 oktober 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar niet, heel Amsterdam is 1 grote bouwput, zolang ze maar niet met de ouderwetse amsterdammertjes gaan lopen gooien, dat is cultuur
quote:wat een verademing he,maar je gaat wel weer terug verlangen hoor naar een beetje herrie. ach maar weet je hier verderop brandweerkazerne je hoort het niet eens meer als ze uitrukken en langsrazen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou de Wibautstraat moeten zien momenteel![]()
Wel lekker rustig voor mij, auto's kunnen hier nauwelijks meer de straat in en uit. Even een tijdje rust zonder om de 5 minuten een ambulance of politie-auto met gillende sirenes voor mijn deur langs.
quote:Nu mogen ze de haven in...das ook lekker druk op zaterdagOp vrijdag 29 oktober 2010 18:32 schreef Dementor het volgende:
Ach nog altijd beter dan demonstreren op het Malieveld, dan ben je toch wel een ontzettende kneus.
Demonstreren op een door de overheid aangewezen plek.
quote:is morgen toch ook??? ze wilde eerst Museumplein maar mocht niet, dacht dat de gemeente Amsterdam zelf met dit voorstel kwamOp vrijdag 29 oktober 2010 18:32 schreef Dementor het volgende:
Ach nog altijd beter dan demonstreren op het Malieveld, dan ben je toch wel een ontzettende kneus.
Demonstreren op een door de overheid aangewezen plek.
quote:Komt doordat ze in 020 altijd het licht aan hebben, da's wel handig, dat je wat ziet en zo....Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had het verboden, voor of tegen geen demonstratie, rot op waarom altijd in Amsterdam, ga lekker bij de kuip demonstreren of het geldrome stadion of neem een boerengehucht zoals Lutjewinkel.
quote:Gelukkig rijdt de tram nog wel door de straat. Die hoor ik ook al niet meer maar 's zomers heb ik wel een automatische reflex naar de afstandsbediening om de tv even wat harder te zetten als er weer één voorbij dendert.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een verademing he,maar je gaat wel weer terug verlangen hoor naar een beetje herrie. ach maar weet je hier verderop brandweerkazerne je hoort het niet eens meer als ze uitrukken en langsrazen.
quote:ja heb ik alleen met de 1e en de laatste tram die hier bij de eindhalte de hoek om knarst.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt de tram nog wel door de straat. Die hoor ik ook al niet meer maar 's zomers heb ik wel een automatische reflex naar de afstandsbediening om de tv even wat harder te zetten als er weer één voorbij dendert.
quote:Is dat geheimtaal?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:38 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers The American met George Clooney Rvijft in het rond
quote:denk het
quote:is nieuwste film van George, maar R5 nee weet niet wat dat isOp vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan begrijp ik nog niet wat dat met The American en George Clooney van doen heeft.
quote:2 uur 's middags.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:42 schreef Toverheks het volgende:
hoelaat begint die onzin morgen eigenlijk in westelijkhavengebied, weet iemand dat?/
quote:Een Renault 5 denk ik. Dus dan zou er momenteel iemand rondrijden in een oude Renault die de film van George verkoopt?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is nieuwste film van George, maar R5 nee weet niet wat dat is
quote:Ow sorry,simpel gezegd zoiets dus; R5 komt van een Russiche DVD, met Engels geluid eronder gezet. In Rusland worden regelmatig DVD's uitgebracht voor ze in andere landen op DVD komen, om zo piraterij tegen te gaan. Deze hebben Russich geluid bepaalde groepen zetten hier dan het Engelse geluid onder. Beeldkwaliteit is zeg maar die van een DVD of daar zeer dicht bij.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan begrijp ik nog niet wat dat met The American en George Clooney van doen heeft.
quote:zorg ik dat mijn boodschapjes binnen zijn en dat ik de halve straattegels al op de trap klaar heb liggen, kinkel ze zo uit mijn keukenraam de straat uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooie tijd voor die dienders, dan is het eten net wat gezakt
quote:Ik zou strooien met pepernotenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zorg ik dat mijn boodschapjes binnen zijn en dat ik de halve straattegels al op de trap klaar heb liggen, kinkel ze zo uit mijn keukenraam de straat uit.
quote:Ah, oké. Ik ben geen downloader. Volgens mij heb ik niet eens internet.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow sorry,simpel gezegd zoiets dus; R5 komt van een Russiche DVD, met Engels geluid eronder gezet. In Rusland worden regelmatig DVD's uitgebracht voor ze in andere landen op DVD komen, om zo piraterij tegen te gaan. Deze hebben Russich geluid bepaalde groepen zetten hier dan het Engelse geluid onder. Beeldkwaliteit is zeg maar die van een DVD of daar zeer dicht bij.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ben geen downloader. Volgens mij heb ik niet eens internet.
quote:ik strooi niks, een stoeptegel kunnen ze krijgen, maak je me boos dan maak je me boos, kom niet aan mijn buurtje
quote:Verstandig, hou je tenminste wat tijd overOp vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet eens internet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Ik ook niet ik rij gewoon altijd effe naar Moskou om die dingen op te halenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:die komt een liedje zingen voor JianOp vrijdag 29 oktober 2010 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet die Duitser hier nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |