quote:Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he eindelijk Noek heeft Jopiechips gegeten hahaha, denk ook dat jopiechips wel wint die andere 2 vond ik minder.
quote:Oh poop! Is die donor?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Vanaf mn 4 want mn computer zei: pfff vanmorgen en nou doet ie niks
Ik moet ook een iPad nu natuurlijk, want mn pc ligt in coma.
quote:bij AH lagen de rekken juist vol met babi en mango, maar geen gele zak joppie hoor, hele stelling was leeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.
Gisteren de allerlaatste zak Joppie gescoord, tevens mijn eerste. Lekker! Beter dan die saaie mango.
quote:Mijn ma zegt dat die joppie niet aan te slepen is, er wordt overgewerktOp vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.
Gisteren de allerlaatste zak Joppie gescoord, tevens mijn eerste. Lekker! Beter dan die saaie mango.
quote:Nee, het moet nog een keer, maar ik heb geen zin.
quote:Babi Pangang chips smaakt niet naar babi pangang maar nu is Chinees voer sowieso geen liefde van me.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij AH lagen de rekken juist vol met babi en mango, maar geen gele zak joppie hoor, hele stelling was leeg.
quote:ben benieuwd en kijk uit naar je foto`sOp vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, het moet nog een keer, maar ik heb geen zin.
Ik bedoel tijd.
Hopelijk gaat de Mijnese vanmiddag verder met het behang en dan morgen sausen. Ik wil echt echt klaar nu.
Wat al klaar is ziet er tof uit
quote:Dis is frreaking me out!
quote:heb ze nu alle3 geproeft, maar Joppie wint het, al had ik wel zoiets van ja lekker maar om nu naar de AH er voor te hollen nee, Joppie wint het wel en komt dan straks in de schappen van elke supermarkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Babi Pangang chips smaakt niet naar babi pangang maar nu is Chinees voer sowieso geen liefde van me.
quote:Ja, dat komt wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd en kijk uit naar je foto`s
quote:nee, alles in huis alle verf witsel kwasten bakken plastic en meer van die dingen, maar gewoon geen zin, komt wel want als ik begin dan ben ik niet meer te houwen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed
Jij al bezig?
quote:Behang?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, alles in huis alle verf witsel kwasten bakken plastic en meer van die dingen, maar gewoon geen zin, komt wel want als ik begin dan ben ik niet meer te houwen.
quote:O ja, ik moest backuppen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dis is frreaking me out!
Ik hoop dat ie nog ff wakker wordt, ik kan m nog niet missen!
Schijnt dat de bios een nieuwe batterij nodig heeft.
En die is onvindbaar. Poop!
quote:Bij mij deed Sony het gewoon gezellig even voor mij wissenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, ik moest backuppen.
Meteen effe doen.
Bij m'n vorige laptop deed de hele harde schijf het ineens niet meer. Niks geen cola erin of een nacht buiten in de regen laten staan. Gewoon zomaar niet meer.
quote:Niet eens geformatteerd want ik had 2 partities en Windows 7 Ultimate eropOp vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
Je hele HD wissen? Formatteren of zo?
Leuke feature, houdt je van de straat.![]()
OK, backup: foto's eerst want die krijg je niet meer terug.
Daarna de muziek en andere shit wel.
Had gisteren een BSOD namelijk.
quote:Nou.....ik eigenlijk ook wel Remlof. Dat geneuzel van die tijd verzetten vind ik ook maar matige shit. Bovendien is bewezen dat er nogal veel ongelukken door ontstaan.
quote:Daarnaast stamt het af uit de tijd dat boeren nog daglicht nodig haddenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou.....ik eigenlijk ook wel Remlof. Dat geneuzel van die tijd verzetten vind ik ook maar matige shit. Bovendien is bewezen dat er nogal veel ongelukken door ontstaan.
quote:OMG................op mijn chatnaam ook 1, wist ik niet eensOp vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zeg Heksie, sinds wanneer heb jij je eigen stream???
http://www.ustream.tv/channel/toverheks
Zijn trouwens nog een heleboele meer met namen van hier.........? Vaag.
quote:Nou ja, wat let je om persoonlijk en voor jezelf die klok te fucken?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dat je dan op moet staan en denkt: oh nee! Ik heb nog een uur!
Da's wel relaxed
quote:Dan worden mensen ook niet meer oudOp vrijdag 29 oktober 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen beter gewoon helemaal de tijd afschaffen, dat zal al die elitaire wetenschappers, verkwisters van onze belastingcenten, leren.
quote:Huidig is een tijdsaanduiding, die is er dan niet meerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, niet afschaffen maar verbieden. Dat past beter bij het huidige beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |