quote:Het idee is toch ook dat je er zélf boeiende shit op zet?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind mijn Ipad maar weinig boeiends bevatten. magoed.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
En klaar. ff kijken dan maar
gvd fake meuk
quote:Tja, dan is mijn definitie van boeiend denk anders dan die van mensen die wat minder eisen stellen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee is toch ook dat je er zélf boeiende shit op zet?
Ik zou het niet weten, iRommel.
quote:Tuurlijk wel, ik download er gewoon 10. Moet toch wel een goeie bijzittenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Denken dat er al releases van die film zijn
quote:Dan moet je er meer boeiends opzetten, snuggere Scorp!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Dat zal het zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Tja, dan is mijn definitie van boeiend denk anders dan die van mensen die wat minder eisen stellen.
quote:Koop 'm dan nietOp vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:iWat?
quote:Oh ja, die heb ik op mijn iPhone. CarO heeft de 4 en als je de 3 en de 4 naast elkaar houdt dan is het verschil wel heel groot. Dan lijkt het beeld wel beige. Zo helder is de 4.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
NY Times is er gaaf ook. The New Yorker ook, maar die moet je wel steeds los kopen.
En Rolling Stone Magazine via Zinio. Vehet!!! Net als National Geographic. En en en.
Cut the rope is trouwens een verslavend rotspel.
Jij hebt CarO dus on a school night wakker gehouden!
quote:Maar goed wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Ik had het al verbeterd.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
Richarts.
Rode oortjes cker?
Hij ligt in de winkels! Maar ik wacht maar tot m'n verjaardag volgende maand want da's mooi om te vragen. Anders weet ik toch nooit wat. Zou wel geinig zijn als iemand 'm dan op een iPat geeft maar het zal wel papier worden.
[ afbeelding ]
quote:Ik hoop dat mijn iPhone 4 snel binnenkomt. Ik heb nu een onbetrouwbaar sujet als mobieltje. Met T9. Vanavond even bij mijn zus eten en meteen kijken welke mobiele opties ik even van haar gezin kan lenen. Dit is een kutding.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
Oh ja, die heb ik op mijn iPhone. CarO heeft de 4 en als je de 3 en de 4 naast elkaar houdt dan is het verschil wel heel groot. Dan lijkt het beeld wel beige. Zo helder is de 4.
Zinio heb ik ook ja, Keith Richards al wel gelezen. Ik ben al bijna up to date.
quote:Ja!
quote:1/3 is vetOp vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb joppiechipsen gegeten en ik vond ze vrezelijk lekker.
Het is vreselijk. Nou én!
quote:he he eindelijk Noek heeft Jopiechips gegeten hahaha, denk ook dat jopiechips wel wint die andere 2 vond ik minder.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
quote:1/3e maar?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
1/3 is vetja alles wat vet is is lekker
quote:De combi "ik heb het boek gelezen" en de naam verkeerd spellen was wel grappig.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
quote:Ja, als je nou 1 van de 3 chippies weggooit, heb je geen vet
quote:Het artikel maar. Ho ho.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De combi "ik heb het boek gelezen" en de naam verkeerd spellen was wel grappig.
Sorry hoor.
quote:Wat gaaf! Jij vulde je bericht aan en dat gaf hij aan als update. FOK! is echt wel slim geworden.
quote:Neem dan een laptop, kun je veel meer meeOp vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Vanaf mn 4 want mn computer zei: pfff vanmorgen en nou doet ie niks
Ik moet ook een iPad nu natuurlijk, want mn pc ligt in coma.
quote:ben je al klaar met sausen???Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Vanaf mn 4 want mn computer zei: pfff vanmorgen en nou doet ie niks
Ik moet ook een iPad nu natuurlijk, want mn pc ligt in coma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |