quote:Maradona, Pele en Cruijff leven allemaal nog heur.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch de laatst levende van de Grote Drie? Vooralsnog.
quote:Ja, ik doe het pas 5 jaar dus het is ff wennen die luxe
quote:morgen dus tegen en voor Geert WildersOp vrijdag 29 oktober 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
en die demonstratie is verplaatst naar het westelijk havengebied in plaats van Museumplein.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:11 schreef Gert het volgende:
Maradona, Pele en Cruijff leven allemaal nog heur.
quote:Nog niet, wel aardig wat over gelezen en wil 'm graag zien.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand The Social Network al gezien?
Zo ja,...is het wat?
quote:Torrents genoeg, ben nu ff een goeie aan het zoekenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet, wel aardig wat over gelezen en wil 'm graag zien.
quote:http://www.imdb.com/title/tt1743975/ (engels) of http://www.imdb.com/title/tt1285016/ (hongaars)?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand The Social Network al gezien?
Zo ja,...is het wat?
quote:iMfine maar wel zonder iPad want hij is al weg met z'n 3G. En gisteravond heb ik ook niet kunnen spelen want toen had ik een date met CarO. Dus vanavond ga ik helemaal los!! Ik begin met The New York Times.
quote:Ja die site ken ik, is gewoon een info databaseOp vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1743975/ (engels) of http://www.imdb.com/title/tt1285016/ (hongaars)?
Goeiefrissemorgen trouwens
quote:NY Times is er gaaf ook. The New Yorker ook, maar die moet je wel steeds los kopen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:41 schreef Noek het volgende:
iMfine maar wel zonder iPad want hij is al weg met z'n 3G. En gisteravond heb ik ook niet kunnen spelen want toen had ik een date met CarO. Dus vanavond ga ik helemaal los!! Ik begin met The New York Times.En FOK! is ook echt mooi op dat iDing.
quote:Ik wacht wel op de iPCOp vrijdag 29 oktober 2010 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
iMfine maar wel zonder iPad want hij is al weg met z'n 3G. En gisteravond heb ik ook niet kunnen spelen want toen had ik een date met CarO. Dus vanavond ga ik helemaal los!! Ik begin met The New York Times.En FOK! is ook echt mooi op dat iDing.
quote:Het idee is toch ook dat je er zélf boeiende shit op zet?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind mijn Ipad maar weinig boeiends bevatten. magoed.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
En klaar. ff kijken dan maar
gvd fake meuk
quote:Tja, dan is mijn definitie van boeiend denk anders dan die van mensen die wat minder eisen stellen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee is toch ook dat je er zélf boeiende shit op zet?
Ik zou het niet weten, iRommel.
quote:Tuurlijk wel, ik download er gewoon 10. Moet toch wel een goeie bijzittenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
Denken dat er al releases van die film zijn
quote:Dan moet je er meer boeiends opzetten, snuggere Scorp!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Dat zal het zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Tja, dan is mijn definitie van boeiend denk anders dan die van mensen die wat minder eisen stellen.
quote:Koop 'm dan nietOp vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:iWat?
quote:Oh ja, die heb ik op mijn iPhone. CarO heeft de 4 en als je de 3 en de 4 naast elkaar houdt dan is het verschil wel heel groot. Dan lijkt het beeld wel beige. Zo helder is de 4.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
NY Times is er gaaf ook. The New Yorker ook, maar die moet je wel steeds los kopen.
En Rolling Stone Magazine via Zinio. Vehet!!! Net als National Geographic. En en en.
Cut the rope is trouwens een verslavend rotspel.
Jij hebt CarO dus on a school night wakker gehouden!
quote:Maar goed wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
quote:Ik had het al verbeterd.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
Richarts.
Rode oortjes cker?
Hij ligt in de winkels! Maar ik wacht maar tot m'n verjaardag volgende maand want da's mooi om te vragen. Anders weet ik toch nooit wat. Zou wel geinig zijn als iemand 'm dan op een iPat geeft maar het zal wel papier worden.
[ afbeelding ]
quote:Ik hoop dat mijn iPhone 4 snel binnenkomt. Ik heb nu een onbetrouwbaar sujet als mobieltje. Met T9. Vanavond even bij mijn zus eten en meteen kijken welke mobiele opties ik even van haar gezin kan lenen. Dit is een kutding.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
Oh ja, die heb ik op mijn iPhone. CarO heeft de 4 en als je de 3 en de 4 naast elkaar houdt dan is het verschil wel heel groot. Dan lijkt het beeld wel beige. Zo helder is de 4.
Zinio heb ik ook ja, Keith Richards al wel gelezen. Ik ben al bijna up to date.
quote:Ja!
quote:1/3 is vetOp vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb joppiechipsen gegeten en ik vond ze vrezelijk lekker.
Het is vreselijk. Nou én!
quote:he he eindelijk Noek heeft Jopiechips gegeten hahaha, denk ook dat jopiechips wel wint die andere 2 vond ik minder.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
quote:1/3e maar?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
1/3 is vetja alles wat vet is is lekker
quote:De combi "ik heb het boek gelezen" en de naam verkeerd spellen was wel grappig.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
quote:Ja, als je nou 1 van de 3 chippies weggooit, heb je geen vet
quote:Het artikel maar. Ho ho.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De combi "ik heb het boek gelezen" en de naam verkeerd spellen was wel grappig.
Sorry hoor.
quote:Wat gaaf! Jij vulde je bericht aan en dat gaf hij aan als update. FOK! is echt wel slim geworden.
quote:Neem dan een laptop, kun je veel meer meeOp vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
Vanaf mn 4 want mn computer zei: pfff vanmorgen en nou doet ie niks
Ik moet ook een iPad nu natuurlijk, want mn pc ligt in coma.
quote:ben je al klaar met sausen???Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
quote:Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he eindelijk Noek heeft Jopiechips gegeten hahaha, denk ook dat jopiechips wel wint die andere 2 vond ik minder.
quote:Oh poop! Is die donor?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:12 schreef CarOnline het volgende:
Mogge!
quote:bij AH lagen de rekken juist vol met babi en mango, maar geen gele zak joppie hoor, hele stelling was leeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.
Gisteren de allerlaatste zak Joppie gescoord, tevens mijn eerste. Lekker! Beter dan die saaie mango.
quote:Mijn ma zegt dat die joppie niet aan te slepen is, er wordt overgewerktOp vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet de babi pangang nog, maar die rekken hier zijn nog steeds voortdurend leeg.
Gisteren de allerlaatste zak Joppie gescoord, tevens mijn eerste. Lekker! Beter dan die saaie mango.
quote:Nee, het moet nog een keer, maar ik heb geen zin.
quote:Babi Pangang chips smaakt niet naar babi pangang maar nu is Chinees voer sowieso geen liefde van me.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij AH lagen de rekken juist vol met babi en mango, maar geen gele zak joppie hoor, hele stelling was leeg.
quote:ben benieuwd en kijk uit naar je foto`sOp vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, het moet nog een keer, maar ik heb geen zin.
Ik bedoel tijd.
Hopelijk gaat de Mijnese vanmiddag verder met het behang en dan morgen sausen. Ik wil echt echt klaar nu.
Wat al klaar is ziet er tof uit
quote:Dis is frreaking me out!
quote:heb ze nu alle3 geproeft, maar Joppie wint het, al had ik wel zoiets van ja lekker maar om nu naar de AH er voor te hollen nee, Joppie wint het wel en komt dan straks in de schappen van elke supermarkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Babi Pangang chips smaakt niet naar babi pangang maar nu is Chinees voer sowieso geen liefde van me.
quote:Ja, dat komt wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd en kijk uit naar je foto`s
quote:nee, alles in huis alle verf witsel kwasten bakken plastic en meer van die dingen, maar gewoon geen zin, komt wel want als ik begin dan ben ik niet meer te houwen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed
Jij al bezig?
quote:Behang?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, alles in huis alle verf witsel kwasten bakken plastic en meer van die dingen, maar gewoon geen zin, komt wel want als ik begin dan ben ik niet meer te houwen.
quote:O ja, ik moest backuppen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dis is frreaking me out!
Ik hoop dat ie nog ff wakker wordt, ik kan m nog niet missen!
Schijnt dat de bios een nieuwe batterij nodig heeft.
En die is onvindbaar. Poop!
quote:Bij mij deed Sony het gewoon gezellig even voor mij wissenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, ik moest backuppen.
Meteen effe doen.
Bij m'n vorige laptop deed de hele harde schijf het ineens niet meer. Niks geen cola erin of een nacht buiten in de regen laten staan. Gewoon zomaar niet meer.
quote:Niet eens geformatteerd want ik had 2 partities en Windows 7 Ultimate eropOp vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
Je hele HD wissen? Formatteren of zo?
Leuke feature, houdt je van de straat.![]()
OK, backup: foto's eerst want die krijg je niet meer terug.
Daarna de muziek en andere shit wel.
Had gisteren een BSOD namelijk.
quote:Nou.....ik eigenlijk ook wel Remlof. Dat geneuzel van die tijd verzetten vind ik ook maar matige shit. Bovendien is bewezen dat er nogal veel ongelukken door ontstaan.
quote:Daarnaast stamt het af uit de tijd dat boeren nog daglicht nodig haddenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou.....ik eigenlijk ook wel Remlof. Dat geneuzel van die tijd verzetten vind ik ook maar matige shit. Bovendien is bewezen dat er nogal veel ongelukken door ontstaan.
quote:OMG................op mijn chatnaam ook 1, wist ik niet eensOp vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zeg Heksie, sinds wanneer heb jij je eigen stream???
http://www.ustream.tv/channel/toverheks
Zijn trouwens nog een heleboele meer met namen van hier.........? Vaag.
quote:Nou ja, wat let je om persoonlijk en voor jezelf die klok te fucken?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dat je dan op moet staan en denkt: oh nee! Ik heb nog een uur!
Da's wel relaxed
quote:Dan worden mensen ook niet meer oudOp vrijdag 29 oktober 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen beter gewoon helemaal de tijd afschaffen, dat zal al die elitaire wetenschappers, verkwisters van onze belastingcenten, leren.
quote:Huidig is een tijdsaanduiding, die is er dan niet meerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, niet afschaffen maar verbieden. Dat past beter bij het huidige beleid.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huidig is een tijdsaanduiding, die is er dan niet meer
quote:Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellendeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Kun je nagaan, voor je het weet overtreed je de regels en zit je in de cel (voor hoe lang?) of word je het land uitgezet.
quote:Je hebt iPhone en iPad, je ziet het vanzelf gebeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu de klok voor- of achteruit zetten? Er was een ezelsbruggetje. Maar daar heb ik een ander ezelsbruggetje voor nodig. Voorjaar Vooruit of zo? Dus dan nu achteruit?
Elk jaar weer raak ik confuus.
quote:dus had Barbie toch gelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellende
quote:Te hard rijden kan ook niet. Dit idee begint steeds beter te klinken maar Wilders zal wel tegen zijn. De waterstofperoxide mag bij hem nooit langer dan 5 minuten intrekken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellende
quote:Ook nooit geen afspraakjes meer hè, dat geeft ook een hoop lucht en ruimteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te hard rijden kan ook niet. Dit idee begint steeds beter te klinken maar Wilders zal wel tegen zijn. De waterstofperoxide mag bij hem nooit langer dan 5 minuten intrekken.
quote:NatuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer hoor, met wat pech sta je zaterdagnacht twee in plaats van één uur in de file
quote:Is Geert ook voor een maximum leeftijd voor de Nederlanders?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En pensioenproblemen in één keer opgelost
quote:Maximum is een tijdsaanduiding, Geert is dus tegen (behalve voor niet Westerse allochtonen, daar is hij voor, want die vind hij sowieso achterlijk)Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Geert ook voor een maximum leeftijd voor de Nederlanders?
quote:Maximum is een hoeveelheidsaanduiding, ook daar is Geert voor, want des te minder allochtonen des te beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maximum is een tijdsaanduiding, Geert is dus tegen (behalve voor niet Westerse allochtonen, daar is hij voor, want die vind hij sowieso achterlijk)
quote:Ja natuurlijk is het een hoeveelheidsaanduidingOp vrijdag 29 oktober 2010 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maximum is een hoeveelheidsaanduiding, ook daar is Geert voor, want des te minder allochtonen des te beter.
quote:Ja, maar als niemand dat kan bieden wat is dan de werkelijke waarde?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Leuke film over het ontstaan van facebook.
van 1000 dollar naar een waarde van 25.000.000.000 dollar
ja...dat is biljoen
quote:Boeie, hij is rijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar als niemand dat kan bieden wat is dan de werkelijke waarde?
quote:Vóórjaar, vóóruit iddOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu de klok voor- of achteruit zetten? Er was een ezelsbruggetje. Maar daar heb ik een ander ezelsbruggetje voor nodig. Voorjaar Vooruit of zo? Dus dan nu achteruit?
Elk jaar weer raak ik confuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |