quote:Meer dan het beest! Die had maar een power-level van 600+!
quote:Gauw weer een shotje en Boom Boom Boom BoomOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
Ik heb net gekeken naar een programma waarin men toch wat mínder geïnteresseerd was in de oudheid.
Bij de aankondiging dat er de binnenlanden van Kreta ingegaan werd om weg van het toerisme wat "kontuur" (sic) op te snuiven, meldde een van de dames: "Door een oud dórp lopen? Gaan we dát doen? Wat is daar nou leuk aan? [..] Hoe ze daar vroeger leefden? Wat kan mij dat nou schelen hoe dat ze daar vroeger leefden! Ik leef toch nu!"
Ouwe stenen
quote:De Drie Uiltjes, daar speelde ik vroeger wel eens op donderdagavond. Jazzzzzzzz-sessieOp donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef remlof het volgende:
Zo, het was goed eten bij Moghul, maar 20,75 te declareren. Daarna even langs de Minnaar en De Drie Uiltjes, m'n grunnse stamkroeg
quote:Helaas nooit meer live muziek op donderdagavond daarOp donderdag 28 oktober 2010 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Drie Uiltjes, daar speelde ik vroeger wel eens op donderdagavond. Jazzzzzzzz-sessie
quote:Dat zou zo maar kunnen liggen aan de eisen op het gebied van geluidsoverlast, die zijn sindsdien behoorlijk aangescherpt. De Spieghel is ook leuk, daar is wel vaak live-muziek.Op donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas nooit meer live muziek op donderdagavond daar
quote:En in de Uiltjes mag je gewoon rokenOp donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je dorst hebt is dat misschien wel te ver.
quote:Dat is ook een pré. Ik kan me echter nog herinneren dat ik daar een hoop gedoe kreeg toen ik een heel klein ienieminie hasj-sigaretje opstak.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En in de Uiltjes mag je gewoon roken
quote:En dat on a school night! Dat doet maar ...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:44 schreef CarOnline het volgende:
Zo, thuis. Vanuit de stamkroeg naar bed
quote:goedemorgen, ben je nog steeds niet zo lekker Cc hoe gaat het met de verkoudheid en heb je je slaapritme al weer helemaal terug??Op vrijdag 29 oktober 2010 08:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat on a school night! Dat doet maar ...
Was het leuk?
Goedemorgen, met een lichte hoofdpijn.
quote:klopt, 966 is verkeerd gegaan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn verkoudheid is zo goed als over en mijn ritme was eigenlijk al meteen weer in orde. Die lichte hoofdpijn zakt zo ook wel weer. No biggie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |