quote:Als dit klopt....iemand in de U.S.AOp vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh ik heb helemaal niks, welke mafketel opent er een stream op mijn naam????
quote:is weer een kutgeintje van iemand want las er zijn meer namen in omloop.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dit klopt....iemand in de U.S.A
Info
Last signed in:
Bio:
Stats
Total views (all shows): 0
Total viewer hours (all shows): 0 second
Total unique views: 0
Waarschijnlijk een bot
quote:Is denk ik gewoon een programma dat usernames opzoekt op internet en dan accounts plus een show in dat account aanmaakt, gaat automagisch dusOp vrijdag 29 oktober 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is weer een kutgeintje van iemand want las er zijn meer namen in omloop.
quote:Oh jaOp vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, gezien.
Ben fan genoeg (geweest) om te weten dat Gimme Shelter niet op BB staat maar op Let It Bleed.
quote:Ik heb alleen Exile on Mainstreet op cd, de rest alleen maar op LP en die draai ik dan ook niet meer. Beggars Banquet ben ik ook alleen maar tegen gekomen op SACD en daar heb ik niks aan. Eind 60, begin 70 waren ze idd op hun top.Ik draai het heel weinig meer, maar werd gisteren wél weer gegrepen door de rauwe, levenslustige sound uit hun beste jaren, grofweg de jaren voor en na '70. Nog steeds letterlijk opwindend! Wat was Jagger toen ook nog ontzettend goed, ook live!
quote:ja is mijn eigendomOp vrijdag 29 oktober 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Want het is "Toverheks©"?_!_!_!_!
Alsof die naam van jou is
quote:dank je HiDiOp vrijdag 29 oktober 2010 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is denk ik gewoon een programma dat usernames opzoekt op internet en dan accounts plus een show in dat account aanmaakt, gaat automagisch dus
quote:this does not compute, please refrase
quote:Ik bedoel dat je C:/ schijf er vandaag goed uitziet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
this does not compute, please refrase
quote:Dank je, net vanochtend ff een defrag gedaan, staat goed héOp vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je C:/ schijf er vandaag goed uitziet.
quote:Borrelse en goede reisOp vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook inpakken. Nog effe een vrijmibo meepikken hier en dan de trein in.
quote:Jij ook
quote:Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat de houtkachel aansteken, want 't wordt wat kil hier
quote:Wie tegen wie en waarom?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.
quote:Morgen gewoon lekker uitslapen, daar ben ik wel aan toeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.
quote:Als je je buitenkachel flink stookt wordt het misschien ook in Arnhem wel iets warmerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat de houtkachel aansteken, want 't wordt wat kil hier
quote:Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:roept Schrutz nu iedereen op om tegen mij te gaan lopen knokken
quote:Nee, nee, prima, prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:En aan het eind met z'n allen tegen de mobiele eenheidOp vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En aan het eind met z'n allen tegen de mobiele eenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |