quote:Borrelse en goede reisOp vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook inpakken. Nog effe een vrijmibo meepikken hier en dan de trein in.
quote:Jij ook
quote:Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat de houtkachel aansteken, want 't wordt wat kil hier
quote:Wie tegen wie en waarom?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.
quote:Morgen gewoon lekker uitslapen, daar ben ik wel aan toeOp vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom gewoon morgen meeknokken in Amsterdam, daar word je wel warm van.
quote:Als je je buitenkachel flink stookt wordt het misschien ook in Arnhem wel iets warmerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat de houtkachel aansteken, want 't wordt wat kil hier
quote:Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:roept Schrutz nu iedereen op om tegen mij te gaan lopen knokken
quote:Nee, nee, prima, prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:En aan het eind met z'n allen tegen de mobiele eenheidOp vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt kiezen: tegen de EDL, tegen de Ajax-supporters, tegen de AFA of tegen de Rebel Clowns. Mooi, die culturele verscheidenheid
quote:Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En aan het eind met z'n allen tegen de mobiele eenheid
quote:Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
roept Schrutz nu iedereen op om tegen mij te gaan lopen knokken![]()
kom maar op.
nee voor en tegen demonstratie tegen Wilders
quote:Kunnen ze dan betere niet gelijk het centrum saneren?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?
quote:O ja, die hebben we ook nog en en en ik hoop dat er ook nog Den Haag Hooligans komen demonstreren, want die kunnen ook heel gemeen knokken. Geef ze brood en spelenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?
quote:Nee, dat hoeft niet. Amsterdam wordt toch binnenkort verboden.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen ze dan betere niet gelijk het centrum saneren?
quote:Arme Heks! Moet die dan naar Almere?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Amsterdam wordt toch binnenkort verboden.
quote:neeeeeheeeeee maar ik las AmsterdamOp vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?
quote:daar zal ik nog niet dood gevonden willen worden. ( al heb ik jaren gedroomd van huisje met open keuken in Almere) god heeft me behoed voor deze misstapOp vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme Heks! Moet die dan naar Almere?
quote:Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme Heks! Moet die dan naar Almere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |