quote:Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
roept Schrutz nu iedereen op om tegen mij te gaan lopen knokken![]()
kom maar op.
nee voor en tegen demonstratie tegen Wilders
quote:Kunnen ze dan betere niet gelijk het centrum saneren?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?
quote:O ja, die hebben we ook nog en en en ik hoop dat er ook nog Den Haag Hooligans komen demonstreren, want die kunnen ook heel gemeen knokken. Geef ze brood en spelenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die het niet veel te druk met kraakpanden ontruimen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?
quote:Nee, dat hoeft niet. Amsterdam wordt toch binnenkort verboden.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen ze dan betere niet gelijk het centrum saneren?
quote:Arme Heks! Moet die dan naar Almere?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Amsterdam wordt toch binnenkort verboden.
quote:neeeeeheeeeee maar ik las AmsterdamOp vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je voor die bruinhemden bent?
quote:daar zal ik nog niet dood gevonden willen worden. ( al heb ik jaren gedroomd van huisje met open keuken in Almere) god heeft me behoed voor deze misstapOp vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme Heks! Moet die dan naar Almere?
quote:Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme Heks! Moet die dan naar Almere?
quote:Kan ook klein dat ik dood aangetroffen wordt daar, maar het blijft Almere hè!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar zal ik nog niet dood gevonden willen worden. ( al heb ik jaren gedroomd van huisje met open keuken in Almere) god heeft me behoed voor deze misstap
quote:Heks (aq)Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.
quote:Neeee, ze hebben het recht om te demonstreren, alsof dat zooitje daarvoor komtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo gaan we nu ineens in oplossingen denken? Gewoon verbieden dan is het probleem non-existent.
quote:Ow gelukkigOp vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeheeeeee maar ik las Amsterdamwordt een zooitje maar zonder die engelse denk ik, alle vliegtuigen blijven op de grond staan in engeland en amerika, weet niet waarom viel het nieuws binnen.
quote:sla ze eigenhandig met een honkbalknuppel over de vangrailOp vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop alleen voor Heksie dat ze die malloten ten Noorden van de Haarlemmerweg weten te houden.
quote:Je bedoelt je bezemt ze over de vangrail? Wat doe je nu Heks?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sla ze eigenhandig met een honkbalknuppel over de vangrail
quote:oh weet ik niet viel met me neus in het nieuws dat ze vliegtuigen aan de grond houden, maar er is wel terreurdreiging enzo, echt hoe maken ze mensen bang, als de bom valt valt ie tochOp vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow gelukkig
En ze hebben alleen een ontplofbare printercartridge gevonden toch? Zal wel van HP zijn
quote:o ja sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt je bezemt ze over de vangrail? Wat doe je nu Heks?
quote:Nou ja, ik ga er maar vanuit dat de politie zich voorbereid heeft. Het is de EDL niet vreemd om wijken in te trekken waar veel moslims wonen om zoveel mogelijk angst te zaaien en vernielingen te plegen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sla ze eigenhandig met een honkbalknuppel over de vangrail
quote:dan denk ik dat ik eerder dan andere mensen even ingeseint wordtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er maar vanuit dat de politie zich voorbereid heeft. Het is de EDL niet vreemd om wijken in te trekken waar veel moslims wonen om zoveel mogelijk angst te zaaien en vernielingen te plegen.
quote:Ow ja: Onderzoek naar explosieven in vliegtuigenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh weet ik niet viel met me neus in het nieuws dat ze vliegtuigen aan de grond houden, maar er is wel terreurdreiging enzo, echt hoe maken ze mensen bang, als de bom valt valt ie toch
quote:Volgens mij liggen er ook nog allemaal stenen en andere bouwmaterialen voor het oprapen in jouw buurtjeOp vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik eerder dan andere mensen even ingeseint wordt
quote:blijft allemaal het zelfde, een bomgordel, een bom plaatsen of een bom gooien, ontkomen kan je toch niet, maar om daar nu een nacht van wakker te liggen , nee, willen ze opblazen doen ze het toch wel, niks en niemand houd ze dan tegenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja: Onderzoek naar explosieven in vliegtuigen
En de bom gaat niet meer vallen Heksie, hooguit nog een paar vliegtuigen
quote:Met de kerst, glühwein op het terras, naast een rood gestookte buitenkachelOp vrijdag 29 oktober 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je je buitenkachel flink stookt wordt het misschien ook in Arnhem wel iets warmer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er ook nog allemaal stenen en andere bouwmaterialen voor het oprapen in jouw buurtje
quote:ik had het verboden, voor of tegen geen demonstratie, rot op waarom altijd in Amsterdam, ga lekker bij de kuip demonstreren of het geldrome stadion of neem een boerengehucht zoals Lutjewinkel.
quote:Je zou de Wibautstraat moeten zien momenteelOp vrijdag 29 oktober 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar niet, heel Amsterdam is 1 grote bouwput, zolang ze maar niet met de ouderwetse amsterdammertjes gaan lopen gooien, dat is cultuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |