quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huidig is een tijdsaanduiding, die is er dan niet meer
quote:Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellendeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Kun je nagaan, voor je het weet overtreed je de regels en zit je in de cel (voor hoe lang?) of word je het land uitgezet.
quote:Je hebt iPhone en iPad, je ziet het vanzelf gebeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu de klok voor- of achteruit zetten? Er was een ezelsbruggetje. Maar daar heb ik een ander ezelsbruggetje voor nodig. Voorjaar Vooruit of zo? Dus dan nu achteruit?
Elk jaar weer raak ik confuus.
quote:dus had Barbie toch gelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellende
quote:Te hard rijden kan ook niet. Dit idee begint steeds beter te klinken maar Wilders zal wel tegen zijn. De waterstofperoxide mag bij hem nooit langer dan 5 minuten intrekken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geschiedenis kun je ook schrappen, 't is niet meer te duiden. Wel zo handig, want dan herhaalt ie zich ook niet. Dus minder ellende
quote:Ook nooit geen afspraakjes meer hè, dat geeft ook een hoop lucht en ruimteOp vrijdag 29 oktober 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te hard rijden kan ook niet. Dit idee begint steeds beter te klinken maar Wilders zal wel tegen zijn. De waterstofperoxide mag bij hem nooit langer dan 5 minuten intrekken.
quote:NatuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Langer hoor, met wat pech sta je zaterdagnacht twee in plaats van één uur in de file
quote:Is Geert ook voor een maximum leeftijd voor de Nederlanders?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En pensioenproblemen in één keer opgelost
quote:Maximum is een tijdsaanduiding, Geert is dus tegen (behalve voor niet Westerse allochtonen, daar is hij voor, want die vind hij sowieso achterlijk)Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Geert ook voor een maximum leeftijd voor de Nederlanders?
quote:Maximum is een hoeveelheidsaanduiding, ook daar is Geert voor, want des te minder allochtonen des te beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maximum is een tijdsaanduiding, Geert is dus tegen (behalve voor niet Westerse allochtonen, daar is hij voor, want die vind hij sowieso achterlijk)
quote:Ja natuurlijk is het een hoeveelheidsaanduidingOp vrijdag 29 oktober 2010 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maximum is een hoeveelheidsaanduiding, ook daar is Geert voor, want des te minder allochtonen des te beter.
quote:Ja, maar als niemand dat kan bieden wat is dan de werkelijke waarde?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Leuke film over het ontstaan van facebook.
van 1000 dollar naar een waarde van 25.000.000.000 dollar
ja...dat is biljoen
quote:Boeie, hij is rijkOp vrijdag 29 oktober 2010 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar als niemand dat kan bieden wat is dan de werkelijke waarde?
quote:Vóórjaar, vóóruit iddOp vrijdag 29 oktober 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Moet ik nu de klok voor- of achteruit zetten? Er was een ezelsbruggetje. Maar daar heb ik een ander ezelsbruggetje voor nodig. Voorjaar Vooruit of zo? Dus dan nu achteruit?
Elk jaar weer raak ik confuus.
quote:huh ik heb helemaal niks, welke mafketel opent er een stream op mijn naam????Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zeg Heksie, sinds wanneer heb jij je eigen stream???
http://www.ustream.tv/channel/toverheks
Zijn trouwens nog een heleboele meer met namen van hier.........? Vaag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me weer af of het spring back of fall back en fall forward of spring forward was
quote:Yep, gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand gister nog naar Keith gekeken op de BBC? Ik viel er na wat zappen middenin en zat alle nummers nog uit m'n hoofd mee te zingen
Vooral deze twee van Beggars Banquet, het op één na beste Stones-album, zijn toch nog steeds niet te versmaden
quote:oh en je zou op het boek wachten, had je nog zo gewaarschuwd, nu heb je dus de helft gemist.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand gister nog naar Keith gekeken op de BBC? Ik viel er na wat zappen middenin en zat alle nummers nog uit m'n hoofd mee te zingen
Vooral deze twee van Beggars Banquet, het op één na beste Stones-album, zijn toch nog steeds niet te versmaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |