quote:is dat zoals 3D hero? filmpje nog nie bekekeOp vrijdag 29 oktober 2010 11:01 schreef Cid het volgende:
Nog meer mensen die wachten op de EU release van Cladun?
Al uit in Japan en US, een EU release datum is nog niet gegeven. Misschien dat ik hem na Disgaea maar uit de US store haal, al is het wisselen tussen EU en US games op de PSP wel een beetje jammer..
quote:Ondanks dat hier veel FIFA stemmers zijn is FIFA gewoon enorm ruk op de PSP ik heb dan ook voor PES gekozen, speelt heerlijk! FIFA moet je gewoon op een Xbox360 of PS3 doen, daarop is dat spel het beste.Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef Apekoek het volgende:
Toch begin ik weer te twijfelen, wat is nou het leukst op de PSP wat betreft een voetbal game? Aangezien zowel FIFA als PES niet te vergelijken zijn met hun grotere broer op Xbox360 en PS3.
Dus alleen de voetbal game liefhebbers vraag ik een oordeel te vellen:
Poll: Welke PSP voetbal game?
• FIFA 11
• PES 2011
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En tevens, ik kan nergens een PSP PES 2011 review vinden?
nieuw topic? vorige week ja...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef sp3c het volgende:
nieuw topic!!!
wie weet wat ervandaag op psn komt??
US heeft vandaag God of War en een emo van split second?
Wel Z.H.P, geen Cladunquote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef sp3c het volgende:
nieuw topic!!!
wie weet wat ervandaag op psn komt??
US heeft vandaag God of War en een emo van split second?
welke staan erop, en welke zijn de moeite waard?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef sp3c het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)ber-2010/#more-26899
aha!
maar hetstaat er nog niet op
medium, ik ben pro...eer me maar!quote:Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef sp3c het volgende:
lol
speelde je op easy
das wel hel snel iig
Die van mij is onderweg. Komt waarschijnlijk ergens volgende week binnen (Zavvi). Tijd zat nog, ben nog druk bezig met 4 Heroes op de NDSquote:
wat is FMH?quote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Beach het volgende:
Ik wil FMH, en ik wacht op de umd release van Patton nogwat; een strategie game.
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
medium, ik ben pro...eer me maar!
maar door de puzzels is er geen replay value, altijd hetzelfde
lol ... medium hoef je toch nog steeds nets te blokken of the ontwijken?quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
medium, ik ben pro...eer me maar!
puzzels zijn in een god of war game net zo belangrijk als artikels in de playboyquote:maar door de puzzels is er geen replay value, altijd hetzelfde
ZHP?quote:Op zondag 7 november 2010 23:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Echte pro's spelen nu natuurlijk Z.H.P. op hun PSP.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol ... medium hoef je toch nog steeds nets te blokken of the ontwijken?
[..]
puzzels zijn in een god of war game net zo belangrijk als artikels in de playboy
Ik wil hem ook nog steeds. Heb je een Amerikaanse account?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:01 schreef Cid het volgende:
Nog meer mensen die wachten op de EU release van Cladun?
Al uit in Japan en US, een EU release datum is nog niet gegeven. Misschien dat ik hem na Disgaea maar uit de US store haal, al is het wisselen tussen EU en US games op de PSP wel een beetje jammer..
En in de Store heeft hij nu al een permanente prijsreductie.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef sp3c het volgende:
HowAreYouDoing zegt: nog 48 uur tot HM maar hij heeft een ban dus zeg ik het
ik benff vergeten wat het ook weer betekende maar ik denk dat spel waar hij al de hele tijd op zit te wachten
edit havest moon natuurlijk
Z.H.P. = win, en al te krijgen in de europese store. Cladun nog niet helaasquote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef KingLysandus het volgende:
ZHP lijkt me wel leuk.
http://nisamerica.com/games/zhp/splash/
Is ZHP echt alleen maar grinden? En is dat grinden nog een beetje leuk?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Z.H.P. = win, en al te krijgen in de europese store. Cladun nog niet helaas
En ik zie dat Cladun hier in november uitkomt!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:55 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind trouwens het formaat van ZHP erg klein. 83 MB. Klopt dat formaat?
Tot nu toe is ZHP wel leuk. Ik had verwacht dat je je aanval moest kiezen uit een menu net zoals bij Disgaea. Speelt lekkerder op de manier zoals het nu moet.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Z.H.P. = win, en al te krijgen in de europese store. Cladun nog niet helaas
iig parasite eve 3 en Valkyria Chronicles 3, verder weet ik ff nix maar die zullen nog wel een eeuwigheid lang vertaald moeten wordenquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Komen er eigenlijk nog leuke/ goede spellen voor de PSP?
Voor mij alleen nog God Eater. Resident Evil. Cladun. En misschien Tactics Ogre.
Niet dat ik nog veel PSP games zal kopen de komende tijd. Heb vandaag een Kindle besteld.
De Duke Nukem voor de handheld wordt niets hoor! Dat is een port van Manhattan Project.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig parasite eve 3 en Valkyria Chronicles 3, verder weet ik ff nix maar die zullen nog wel een eeuwigheid lang vertaald moeten worden
resident evil komt waarschijnlijk niet meer (dodelijk stil) en Duke Nukem komt ook niet meer (what else is new right)
althans hij komt nog wel maar dan zonder duke nukem en volgens mij is dat toch minder
http://www.gamert.nl/nieuws/duke_nukem_critical_mass_extra.html
gelukszak!!! de mijne word steeds uitgesteldquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef lizardtattoo het volgende:
Nog nooit van Google gehoord? Een Kindle is een e-reader waarmee je dus digitale boeken leest.
Eindelijk met Harvest Moon begonnen
neenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef Aether het volgende:
Iemand nog Grandia (PS1) in PSN gekocht?
Spreek voor jezelf.quote:
Zij heeft het spel die jij niet van me wou kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef HowAreYouDoing het volgende:[/b]
[..]
gelukszak!!! de mijne word steeds uitgesteld
Maar dan zou je hem nu al kunnen spelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef HowAreYouDoing het volgende:
kan ik, maar ik wacht nu al zo lang dat ik geen moeite meer wil doen
ook voor psp? waar haal ik hem?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Maar dan zou je hem nu al kunnen spelen.Zo geweldig is deze trouwens niet. Ik raad je Harvest Moon Boy & Girl aan.
en amerikaanse store?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef KingLysandus het volgende:
Nu ik zo overal rondkijk is hij nergens meer te vinden.![]()
Ik zou toch zweren dat hij in de Store te koop was. Maar daar staat hij ook niet.
Dat weet ik niet. Ik kan alleen bij de Europese Store kopen. Als je hem ooit tegenkomt zou ik hem gewoon mee nemen.quote:
Voor mij veel dingen. Het houthakken bijv. In Hero kun je maar 2 keer per week hout haken (en alleen als het mooi weer is op die 2 dagen. En dan moet je ook nog maar hopen dat je goede boomstammen krijgt.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:06 schreef HowAreYouDoing het volgende:
in de winkel waar ik ga hebben ze een vaste collectie, soms is dat handig, soms niet.
wat verschilt er tussen boy & girl en hero of leaf village?
iemand een idee?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef HowAreYouDoing het volgende:
hij is 15$ in de amerikaanse store, maar kan je die ook op een of andere manier kopen uit europa?
Ik was al veel sites voor je afgeweest waar ze spellen importeren. Daar hebben ze ook niet.quote:
Is Cladun uit in de EU store??quote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef KingLysandus het volgende:
Wil ik Cladun kopen. Is PSN offline.
En hij blijft offline tot 1:00 uur vannacht.
quote:
het kan als je een creditcard hebt maar het is omlachtigquote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef HowAreYouDoing het volgende:
hij is 15$ in de amerikaanse store, maar kan je die ook op een of andere manier kopen uit europa?
Ja, woensdag al.quote:
Heb je hem? Ik ben nu een level 25 tovenaar.quote:
quote:Neo Geo games hit PSN, add online play, ditch the gigantic cartridges
If you're of a certain age, there was one console you wanted more than any other: a Neo Geo. It was so big, so dark, and so freaking expensive it was like a gadget from another time -- yet there it was, looking down at you from behind the counter at Babbage's. $649 in 1990? Yeah. Ouch. Anyway, people today can now experience that machine's greatness for a much lower price, with the PlayStation Network receiving 10 of the system's greatest hits, each selling for between $6.99 and $8.99. Yes, these games were already available on the Wii Virtual Console, but the PSN versions will support online competitive and co-operative play, which is truly worth getting excited about. All games will be hitting the PS3 on December 21, while Fatal Fury and Metal Slug will be hitting the PSP then as well. For other games, like Magician Lord and Super Sidekicks, you portable folks will just have to wait until January.
ga ik misschien ook een proberen, hebben ze de plannen voor een RE op psp geannuleerd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef sp3c het volgende:
ben nu weer verder met Obscure: the aftermath
bij gebrek aan resident evil is het een leuk alternatief maar niet denderend
ik heb da Japanse demo al eens gespeeld en het ziet er idd leuk uit, maar het zelf spelen is iets andersquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Durft er iemand "Everybody's Stress Buster" te proberen?
Lijkt me wel leuk.
http://nl.playstation.com(...)bodys-Stress-Buster/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
lol @ sony!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef KingLysandus het volgende:
Ik zat vandaag te twijfelen of ik een Go zou aanschaffen. Maar die 10 games aanbieding kan niet via Media Go. Alleen via een draadloos verbinding.
Ik dacht al dat jij er eentje had. Was het wat? Of word je na een tijdje gek van het gele?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef sp3c het volgende:
als je er nog een vind ...
die van mij is net overleden!
kan je elk spel dat je aankoopt niet op minstens 5 psp's downloaden en spelen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef sp3c het volgende:
die is dus overleden he
ik wil een nieuwe (gele) hebben!!
ouderdom gok ik en nee dat spel is niet leuk maar dat is het punt niet
heb iig wel een nieuwe nodig want we willen nog wel is dronken multiplayer doen hier (vooral fat princess) sinds ik ontdekte dat je het spel daar maar 1x voor hoeft te kopen via PSN
welke special edition was ook weer die ene met die iets andere analoge schuivert???
Volgens mij die van Monster Hunter. Die was hier een tijdje geleden op het forum. Had een ingedeukt pookje enzo. Ik wou hem toen ook. Ik zal het even opzoeken.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef sp3c het volgende:
die is dus overleden he
heb iig wel een nieuwe nodig want we willen nog wel is dronken multiplayer doen hier (vooral fat princess) sinds ik ontdekte dat je het spel daar maar 1x voor hoeft te kopen via PSN
welke special edition was ook weer die ene met die iets andere analoge schuivert???
dat van dat downloaden is wel met hetzelfde/dezelfde PSN account, dus je kan best met tot 5 vrienden zo'n account delen en dan de prijs van games delen door 5, wordt wel lekker goedkoop danquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef sp3c het volgende:
ah monster hunter
ziet er nog best aardig uit ook (itt die gow psp!)
en volgens mij kun je elke psn download op wel degenlijk op 5 systemen (psp en waarmogelijk ps3) installeren hoor maar 2 is genoeg voor mij maar dat is op zich nog niet eens zo interessant ... dat je niet meerdere dowloads nodig hebt voor multiplayer vind ik al leuker
en psp2 is nog minstens een jaar weg
Hoeveel voor je Simpsons game?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef sp3c het volgende:
die is dus overleden he
challenge accepted!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef sp3c het volgende:
heb geen umd's meer
alleen jeanne d'arc en die moet je uit mijn graf roven
ik heb de simpsons gamequote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hoeveel voor je Simpsons game?
Is toch nog niet uit in Europa?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
Waar is Persona 3 Portable te koop? Staat niet in budgetgaming.
quote:Final Fantasy IV Complete Collection Ultimate Pack Detailed
It's for the ultimate FFIV fan with ultimately deep pockets
If you're a huge Final Fantasy IV fan, this collection is going to be one sweet bundle - but only if you've got a decent amount of spare change on hand. The Final Fantasy IV Complete Collection Ultimate Pack is a doozy: it contains the PSP game of course, a guide book, a Final Fantasy IV Complete Arts artbook, and a 17-track music CD. The CD is called Final Fantasy IV & After Years Sounds Plus, but just twelve tracks have been chosen - fans get to vote on and choose the other five.
The tracklist for the 12 existing tracks is here, and if you're a Square Enix member (in Japan) you can vote here. Heck, even if you're not a member, go anyway and listen to the track samples. To see more of the ultimate pack itself, take a look in our gallery here.
The Final Fantasy IV Complete Collection, which includes the episodic sequel The After Years and a scenario which links the two, will be out in Japan on March 24th. While the Ultimate Pack will cost 9445 yen ($114.39 US), the regular edition will cost 5980 yen ($72.43 US) in UMD format, or 4980 yen ($60.32 US) for a digital download. The collection has not yet been announced for North America.
Als ze het met VI ook doen heb ik er 50 euro voor over! 75 voor een eventuele SE met soundtrack, artbook, etc!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef sp3c het volgende:
het is een hele oude game met iets opgepoetste graphics
meer dan 10 euro heb ik er niet voor over
Drie keer inmiddels als ik me niet vergis, GBA, PSOne en DS (volledige remake met 3D graphics). Overigens is deze versie inclusief The After Years (voorheen enkel via veel te dure WiiWare episodes te spelen), dat maakt het op zich wel de moeite waard.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef KingLysandus het volgende:
Hoe vaak is FF IV wel niet opnieuw uitgebracht?
PSP is een beetje dood naar mijn mening. Komen nog wel wat toppers. Maar voor de rest niet veel.
Binnenkort 3DS.Lijkt soms net of die grafisch beter is dan de PSP.
lijkt er wel op he ... somsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef KingLysandus het volgende:
PSP is een beetje dood naar mijn mening. Komen nog wel wat toppers. Maar voor de rest niet veel.
Ik had gister een filmpje bekeken die in het 3DS topic staat en vond sommige games er gelikt uitzien. Bijv. RE.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt er wel op he ... soms
ik wil eerst een uurtje met dat 3D effect aan spelen want zonder vind ik het nog niet zo indrukwekkend
Ook nog Wii Virtual Console, WonderSwan en mobiele telefoon (in Japan).quote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie keer inmiddels als ik me niet vergis, GBA, PSOne en DS (volledige remake met 3D graphics).
quote:Ys I & II Chronicles Gets Musical
Ys I & II Chronicles will be released next month, and XSEED Games is handing out a bit more information on what the game will contain. First, in addition to the physical "Hair Metal Pack" which will cost $29.99, XSEED Games will also release a digital download version of the game on PSN for $24.99. Also, while the game is intended to be challenging, XSEED has included a guide called "Reah's Trusty Field Manual" in the game manual to guide players through Ys I.
The most interesting announcement, though, is that the upcoming PSP version of Ys I & II will include three different soundtrack options. The player can switch between these soundtracks at any time during gameplay. The options include a newly arranged soundtrack with live instrumentation, the synth soundtrack from the 2001 Japanese PC release, and the original tracks from the 1987 and 1988 release of the game. XSEED has even provided a trailer to show off some of the differences.
quote:PSP2 to Have 3G Support, Arrives This Year
Details on new system leak out via Japanese newspaper.
Posted Jan 24, 2011 at 03:28, By Anoop Gantayat
An old fan rendering of what a new PSP could potentially look like. Most current reports indicate that the system will not have a sliding design.
Nikkei has some preliminary details on Sony's next generation PlayStation Portable system.
According to the paper, the new system will have 3G support. In Japan, the 3G service will be provided by NTT DoCoMo.
Using the 3G connection, gamers will be able to play online games and download software and movies. The service will not allow for phone calls.
The system will also have standard wireless LAN, of course. However, the 3G support will allow players to connect online wherever DoCoMo has wireless service. DoCoMo is Japan's largest mobile carrier.
Separate from the wireless functionality, the paper reports that the new PSP will make use of an OLED touch screen which will be larger than normal. Regarding the system's internals, the paper reports that Sony has developed a new processor for handling high resolution visuals.
Pricing on the next generation PSP is currently TBA, according to the paper. The paper does not mention possible subscription fees associated with the 3G service, or the possibility of a Wi-Fi only model.
The paper also makes brief mention of the device that many are calling "Playstation Phone," a smart phone that includes game features. This will have button-based controls, the paper reports, making games control easier. The device will use Google's Android operating system and will allow users to access non-game software like video and scheduling software.
Sony is expected to take the veil off the new PSP system at a press conference on the 27th. The PlayStation cell phone device is expected to be unveiled next month.
Verkeerde topic Cyb.quote:
3DS zal PSP+ niveau zijn denk ik. Voor de pure graphicshoer komt in september de PSP2 uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt er wel op he ... soms
ik wil eerst een uurtje met dat 3D effect aan spelen want zonder vind ik het nog niet zo indrukwekkend
ik wacht nu nog op monster hunter, dat is praktisch het enige spel dat ik nog ga kopenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef KingLysandus het volgende:
das een beetje flauw, sterke hardware komt niet alleen de graphics ten goede natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS zal PSP+ niveau zijn denk ik. Voor de pure graphicshoer komt in september de PSP2 uit.
Ik heb wel interesse in Star Ocean 2 >> 5 euroquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik doe een stapeltje van men UMD's weg, wat spelletjes die ik niet meer speel enzo
als iemand intresse heeft ---> PM
heb ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Star Ocean 2 >> 5 euro
is dat hentai...?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Not forgetting that other Sony platform, Aquaplus has also announced a game for the PSP. Māryan-senpai is up to no good again, and creates a device that transports the TH2 cast to a Dungeon RPG world. It's now up to them to learn the ropes of the buying weapons, equipping, battling monsters, and beating dungeons in an effort to find their way back home.
This game is basically an expanded port of Final Dragon Chronicle -Guilty Requiem- from Leaf Amusement Soft Vol.5
[ afbeelding ]
Official Site
Title: To Heart 2 Dungeon Travelers
Platform: Playstation Portable
Developer: Aquaplus
Release date: 05/26/2011
Genre: RPG|Fantasy
Screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
CGs:
Geen idee of iemand erop zat te wachten (leek mij op zich wel wat hebben) maar vanaf nu kun je naar dat definitief loze icoontje in je XMB blijven kijkenquote:We can confirm that no further Digital Comic Stores for PSP will be launched within the SCEE region. Although the current stores have been very popular and we have every confidence that they will continue to be so, it has been decided that our focus should be on maintaining and improving the current stores. We apologise to those within the PlayStation community hoping to get a Digital Comic Store in their region, and look forward to sharing new and exciting services with them throughout the year.
ik vrees van wel...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
De nieuwe FF 12/agito is dus net zo'n gaar vechtspelletje als Dissidia?
FF 12/agito? Je bent in de warquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
De nieuwe FF 12/agito is dus net zo'n gaar vechtspelletje als Dissidia?
Het is al bijna Koninginnedag. Hoef je hem niet meer te veranderen.quote:
Tja... Doe je zelfquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga sowieso minder psp games kopen sinds ik een ps3 heb
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:27 schreef HowAreYouDoing het volgende:
spijtig dat hier niet zoveel meer gereageerd word
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga sowieso minder psp games kopen sinds ik een ps3 heb
quote:The Legend of Heroes: Trails In The Sky Website Opens + Trailer
XSEED Games today launched the English website for the sixth game in The Legend of Heroes series, Trails in the Sky, which is due out later this month. The site is a rather original travel-themed design, but fans will still find lots of game info, background, character profiles, media, and product details in case you haven't read up on the limited edition (which includes a soundtrack) yet.
XSEED also released a trailer and a few new screenshots. The trailer is here, and the latest screens can be found in our gallery, linked below.
The Legend of Heroes: Trails in the Sky will be released in North America on March 29th. The regular edition will cost $29.99 US while the limited edition is priced at $39.99 US.
Nope. Helaas niet. Hopelijk komt hij van de week in de Store uit anders koop in hem online.quote:
Zijn de games voor de psp 2 eigenlijk compatible met de 'oude' psp?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Nope. Helaas niet. Hopelijk komt hij van de week in de Store uit anders koop in hem online.
PSP is echt een beetje dood.
UMD's zijn sowieso prut. Ik gebruik alleen downloads. Ik wil eigenlijk meer games in de trend van God Of War.quote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef KingLysandus het volgende:
UMD's volgens mij niet. Downloads wel.
Ik vind de DS echt zo prak. Ik heb bijna 9 van de 10 keer als ik ergens naar toe ga wel een PSP op zak. Ik reis veel en lang en dan is het altijd handig om een aantal films/series/games/muziek op de handheld te hebben. En het werkt beter dan een smartphone en een DS. Baal er alleen zo van dat ze het toestel zo verwaarlozen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog twee weken tot Final Fantasy IV Complete CollectionDan leg ik mijn 3DS eventjes een maandje aan de kant
Verder heb ik altijd een beetje meelij met PSP
Trails in the Sky (en hopelijk de rest van de trilogie)quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog twee weken tot Final Fantasy IV Complete CollectionDan leg ik mijn 3DS eventjes een maandje aan de kant
Verder heb ik altijd een beetje meelij met PSP
Daar heb ik ook ff naar zitten kijken, net als Lunar en Ys I/II, maar ze trekken me toch allemaal minder dan bijvoorbeeld een Final IV Complete. Deels door nostalgie natuurlijk, maar het lijkt wel of ik iets mis in die andere titels. Type-0 haal ik strax ook wel weer blind.quote:Op maandag 4 april 2011 20:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Trails in the Sky (en hopelijk de rest van de trilogie)
Ys is een klassieker; speelt snel weg.quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ff naar zitten kijken, net als Lunar en Ys I/II
Is uit in Amerika; zowel UMD als PSN.quote:
Hoger contrast maar beeld zou iets meer trillen IIRC.quote:Maar had de 3000 niet een vervelender beeld ofzoiets?
Zie dat de folder wat onduidelijk is...quote:Edit: Prijs is volgens mij alleen online.
Op de site staat weer "online prijs".quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Is uit in Amerika; zowel UMD als PSN.
Waarschijnlijk hier alleen op PSN (net als de andere XSeed-spellen).
[..]
Hoger contrast maar beeld zou iets meer trillen IIRC.
[..]
Zie dat de folder wat onduidelijk is...
Ok. Dat is denk ik ook zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
3000 heeft interlacing problemen. Een 'paar' kleine krasjes lijkt me sowieso geen reden om te upgraden? PSP2000 is de beste PSP.
Ys VII - november 2010quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef sp3c het volgende:
ik ging net op PSN om 3rd birthday te scoren en toen zag ik Ys Seven op inmiddels op onze PSN staat
hoelang staat die er al
25 euro dus morgen nog maar 20 euro prepaid kaartje kopen dan
Intertoys en e-plaza schijnen 111 euro als nieuwe prijs te voeren.quote:Sony Cuts European Prices for PlayStation Portable by 24%
April 8 (Bloomberg) -- Sony Corp., the world’s largest exporter of consumer electronics, cut European prices for its PlayStation Portable video-game player by 24 percent.
The PSP player will have a suggested retail price of 129.99 euros ($187.29) beginning today, Sony Computer Entertainment Inc. said in a statement on its website. The price was cut to $129.99 in the U.S. in February.
“The price cut is aimed at increasing adoption of the player in Europe,” said Satoshi Fukuoka, a Tokyo-based spokesman at Sony’s video-games unit. The previous suggested retail price was 169.99 euros.
Er is ook geen reclame voor gemaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef sp3c het volgende:
weird
ik zat er echt op te wachten en over te klagen
never mind ... toch net klaar met oath in felgana
quote:Blog Reports PSP go Death
Sony reportedly ending production on troubled download-only portable system.
With triple digit weekly sales, PSP go died a long time ago. But Sony may be making it official.
A blog that appears to be run by a Sony Shop employee (or at the very least a super hardcore Sony fanatic) reports that Sony has confirmed to his sales manager that production on the troubled portable system is indeed ceasing. The blogger's shop won't be getting any more shipments.
This talk of PSP go's production end apparently began recently when a link to the PSP go was removed from the Sony Store games page. You can still access the Sony Store PSP go product listing here, although you can't actually order the system because there's no stock and no forecast for when stock will arrive.
*steekt vinger op!quote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wie heeft, net zoals ik, patapon 3 binnengehaald?
als je patapon 2 al moeilijk vind...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef sp3c het volgende:
volgende week vrijdag scoor ik patapon 3
heb wel patapon 2 weer eens gedownload om te kijken of ik dit keer wel verder kom dan lvl 4 ofzo ... tot nu toe niet
maar ik moet grinden volgens mij
Ik hoef niet eens iets in te typen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
*steekt vinger op!
Voor de liefhebbers overigens een kans om PSP-spellen te winnen:
http://games.fok.nl/siten(...)rthday-voor-psp.html
niet alleen aanvallen lijkt me al belangrijk. De mannetjes erbij komen nog, dus de nieuwe patapon-figuurtjes heb je nog niet. Dit is dan ook de lastigere baas. De aanvallen kondigt ie ruim op tijd aan, dus wegrennen als hij zijn kin naar beneden doet (dacht dat dat het signaal van lunchtijd was). Bij juiste ritme voor het wegren commando houd je de fever, zodat je aanvallen sterk blijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef sp3c het volgende:
ik heb alleen nog speren en yaripon, kan ze wel verwijderen maar niets anders kiezen
meeste hulp op internet gaat ervanuit dat je weet wtf er aan de hand is (en je patapon save over hebt geheveld)
beetje jammer want ik vind het echt een schattig spelletje maar de vorige keer stopte ik ook op dit punt simpelweg omdat het niet duidelijk is en ik wil echt verder
het is, volgens mij, nog een van de betere spellen op de PSP.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef sp3c het volgende:
ja daar was ik idd al achter maar het lukte nog steeds niet
uiteindelijk heb ik het met wat mazzel vanochtend in de bus gehaald omdat hij alleen maar een slappe vuuraanval deed en nix anders
voordeel is dat ik zoveel rommel bij elkaar verzameld heb omdat ik dacht dat je op die manier kon levelen dat ik nu een achterlijk groot megaleger heb waardoor de eerstvolgende missies wat aan de simpele kant zijn tot nu toe
maar dat zal wel veranderen
leuk spelletje iig, bedankt voor de tips
Is dat de Amerikaanse versie?quote:
EU ja, via BOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Is dat de Amerikaanse versie?
Europese is moeilijk te vinden...
OK; aantal winkels (o.a. MediaMarkt) hebben 'm niet eens besteld.quote:
Lijkt er op dat winkels PSP wat opgegeven hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij hebben 'm ook niet. Ik vind de game trouwens wel vrij duur, 40 euro! Gelukkig had ik nog 20 euro aan bonnen
wie zijn "wij"?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij hebben 'm ook niet. Ik vind de game trouwens wel vrij duur, 40 euro! Gelukkig had ik nog 20 euro aan bonnen
quote:One Young Woman, Seven PSPs, Total Insanity
Brian Ashcraft — Sawako Hata is a member of idol group SKE48, the Nagoya-based spin-off of idol juggernaut AKB48. Previously, SKE48 members were roped in to promote Kinect in Japan. If Sony is looking for someone to promote the PSP, it should ring Hata. She's got a bag load of them.
Seven, to be exact. In a recent television broadcast, the 22-year-old Osaka native revealed that she has all four incarnations of the PSP: the PSP-1000, the PSP-2000, the PSP-3000 and the PSPgo. Honestly, if somebody has a working PSP-1000, he or she really doesn't need a PSP-2000. And a PSP-3000. And a PSPgo.
"Having to take out the game's UMDs is a pain," says Hata. So for example, for the two PSP-3000s she has at the moment, one of them is running Monster Hunter. "The other is for when I want to play another game," she explains. Oh.
Hata must have been the one person in Japan who was really excited about the PSPgo.
Waar blijft de uitslag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
*steekt vinger op!
Voor de liefhebbers overigens een kans om PSP-spellen te winnen:
http://games.fok.nl/siten(...)rthday-voor-psp.html
z0mg...quote:
Patapon 1 of 2?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef HowAreYouDoing het volgende:
En alweer eens verder geraakt bij Patapon maar guess what.. alweer vast.
Dat spel is echt het moeilijkste dat ik tot nu toe gespeeld heb, alleen MHFU komt misschien in de buurt.
Ik hoop het ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef Disfigured het volgende:
Die heb ik ook besteld. Hopelijk was het geen "druk"fout.
3quote:
reken daar maar niet op, gisteren zeiden/zijden ze nog dat ze geen idee hadden wanneer PSN terug online ging. Lees dat maar als het gaat minimum nog 1 week duren voor we de beveiliging weer compleet opnieuw aangelegd hebben en we zede mogelijke credit card fraude rechtzaken gewonnen hebben...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef sp3c het volgende:
hopelijk gaat psn uberhaupt nog online deze week
atm vind ik PSP Go niet zo'n sterk apparaat als twee weken geleden
strak plan!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef sp3c het volgende:
zodra het weer online is download ik al mijn rommel naar mijn pc via media go en zet ik het op een externe harde schijf ofzo
welk spel is dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:54 schreef sp3c het volgende:
dat spel komt echt veel en veelste laat uit
als het uberhaupt al vertaald word kunnen we het op onze PSP2 gaan spelen
Final Fantasy Type-0.quote:
Idd. Helaas ook het geval met andere spellen (Trails in the Sky 2/3).quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:54 schreef sp3c het volgende:
dat spel komt echt veel en veelste laat uit
als het uberhaupt al vertaald word kunnen we het op onze PSP2 gaan spelen
Weet ik, maar het is nog onduidelijk hoe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef sp3c het volgende:
umd kun je niet op je PSP2 spelen
PSN downloads wel
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moogle's FTW! Need my moogle fix...
Nee, dat is nog niet bekendgemaakt. Sony zou dat per regio zo snel mogelijk gaan melden, maar hun eerste prio is PSN nu weer in de lucht krijgen, anders heb je nog niets gratis te downloadenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef HowAreYouDoing het volgende:
er wordt gesproken dat iedereen 1 maand gratis psn plus en nog wat andere dingen, weet iemand wat precies allemaal?
Lijkt er wel op:quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is nog niet bekendgemaakt. Sony zou dat per regio zo snel mogelijk gaan melden, maar hun eerste prio is PSN nu weer in de lucht krijgen, anders heb je nog niets gratis te downloaden
quote:All existing PlayStation Network customers will be provided with 30 days free membership in the PlayStation Plus premium service. Current members of PlayStation Plus will receive 30 days free service.
Ah, gemist, ik wist wel dat ze toch DLC gratis zouden aanbieden, maar welke was nog niet bekend.quote:
i was right, you failedquote:Op zondag 1 mei 2011 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, gemist, ik wist wel dat ze toch DLC gratis zouden aanbieden, maar welke was nog niet bekend.
Gerucht ging al wel dat er een nieuwe WipeOut aankwam, dus wie weet.quote:NGP launch titles appear on the radar
Our retail source has divulged that Sony plans to release four first-party titles with the NGP when they launch it later this year.
Slated to arrive with the handset in the third quarter of this financial year are Uncharted, ModNation Racers, Wipeout 2048 and a title called Smart As. The source also confirmed that there will be Resistance title out for the NGP some time between January and March of 2012.
The source also confirmed to us that, due to the troubles faced by Japan at the moment, it looks like we will be getting the NGP first.
waarschijnlijk maandag ten vroegstequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Doet PSN het al? Als ik zondag terug ben van vakantie wil ik wel games kunnen downloaden
Hopelijk met 2 store updates die we tegoed hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
waarschijnlijk maandag ten vroegste
Waarschijnlijk een maand gratis playstation plus en Qriocity dingesquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hopelijk met 2 store updates die we tegoed hebben.
Dus niet 2 voor PSP en 2 voor PS3 maar 2 totaal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef HowAreYouDoing het volgende:
De vergoeding is veranderd naar 2 games uit keuze an 4 voor psp en 5 voor ps3
killzone en resistance beide 2?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef sp3c het volgende:
ps3 boeit me helemaal nix ... heb het ding alleen voor Killzone en Resistance en om de zoveel tijd koop ik een budgetbak leeg
Een psp go kopen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik heb een manier voor gratis psp games te krijgen zonder te hacken, mag ik het hier uit de doeken doen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |