ik heb da Japanse demo al eens gespeeld en het ziet er idd leuk uit, maar het zelf spelen is iets andersquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Durft er iemand "Everybody's Stress Buster" te proberen?
Lijkt me wel leuk.
http://nl.playstation.com(...)bodys-Stress-Buster/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
lol @ sony!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef KingLysandus het volgende:
Ik zat vandaag te twijfelen of ik een Go zou aanschaffen. Maar die 10 games aanbieding kan niet via Media Go. Alleen via een draadloos verbinding.
Ik dacht al dat jij er eentje had. Was het wat? Of word je na een tijdje gek van het gele?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef sp3c het volgende:
als je er nog een vind ...
die van mij is net overleden!
kan je elk spel dat je aankoopt niet op minstens 5 psp's downloaden en spelen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef sp3c het volgende:
die is dus overleden he
ik wil een nieuwe (gele) hebben!!
ouderdom gok ik en nee dat spel is niet leuk maar dat is het punt niet
heb iig wel een nieuwe nodig want we willen nog wel is dronken multiplayer doen hier (vooral fat princess) sinds ik ontdekte dat je het spel daar maar 1x voor hoeft te kopen via PSN
welke special edition was ook weer die ene met die iets andere analoge schuivert???
Volgens mij die van Monster Hunter. Die was hier een tijdje geleden op het forum. Had een ingedeukt pookje enzo. Ik wou hem toen ook. Ik zal het even opzoeken.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef sp3c het volgende:
die is dus overleden he
heb iig wel een nieuwe nodig want we willen nog wel is dronken multiplayer doen hier (vooral fat princess) sinds ik ontdekte dat je het spel daar maar 1x voor hoeft te kopen via PSN
welke special edition was ook weer die ene met die iets andere analoge schuivert???
dat van dat downloaden is wel met hetzelfde/dezelfde PSN account, dus je kan best met tot 5 vrienden zo'n account delen en dan de prijs van games delen door 5, wordt wel lekker goedkoop danquote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef sp3c het volgende:
ah monster hunter
ziet er nog best aardig uit ook (itt die gow psp!)
en volgens mij kun je elke psn download op wel degenlijk op 5 systemen (psp en waarmogelijk ps3) installeren hoor maar 2 is genoeg voor mij maar dat is op zich nog niet eens zo interessant ... dat je niet meerdere dowloads nodig hebt voor multiplayer vind ik al leuker
en psp2 is nog minstens een jaar weg
Hoeveel voor je Simpsons game?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef sp3c het volgende:
die is dus overleden he
challenge accepted!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef sp3c het volgende:
heb geen umd's meer
alleen jeanne d'arc en die moet je uit mijn graf roven
ik heb de simpsons gamequote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hoeveel voor je Simpsons game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |