quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:27 schreef HowAreYouDoing het volgende:
spijtig dat hier niet zoveel meer gereageerd word
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga sowieso minder psp games kopen sinds ik een ps3 heb
quote:The Legend of Heroes: Trails In The Sky Website Opens + Trailer
XSEED Games today launched the English website for the sixth game in The Legend of Heroes series, Trails in the Sky, which is due out later this month. The site is a rather original travel-themed design, but fans will still find lots of game info, background, character profiles, media, and product details in case you haven't read up on the limited edition (which includes a soundtrack) yet.
XSEED also released a trailer and a few new screenshots. The trailer is here, and the latest screens can be found in our gallery, linked below.
The Legend of Heroes: Trails in the Sky will be released in North America on March 29th. The regular edition will cost $29.99 US while the limited edition is priced at $39.99 US.
Nope. Helaas niet. Hopelijk komt hij van de week in de Store uit anders koop in hem online.quote:
Zijn de games voor de psp 2 eigenlijk compatible met de 'oude' psp?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Nope. Helaas niet. Hopelijk komt hij van de week in de Store uit anders koop in hem online.
PSP is echt een beetje dood.
UMD's zijn sowieso prut. Ik gebruik alleen downloads. Ik wil eigenlijk meer games in de trend van God Of War.quote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef KingLysandus het volgende:
UMD's volgens mij niet. Downloads wel.
Ik vind de DS echt zo prak. Ik heb bijna 9 van de 10 keer als ik ergens naar toe ga wel een PSP op zak. Ik reis veel en lang en dan is het altijd handig om een aantal films/series/games/muziek op de handheld te hebben. En het werkt beter dan een smartphone en een DS. Baal er alleen zo van dat ze het toestel zo verwaarlozen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog twee weken tot Final Fantasy IV Complete CollectionDan leg ik mijn 3DS eventjes een maandje aan de kant
Verder heb ik altijd een beetje meelij met PSP
Trails in the Sky (en hopelijk de rest van de trilogie)quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog twee weken tot Final Fantasy IV Complete CollectionDan leg ik mijn 3DS eventjes een maandje aan de kant
Verder heb ik altijd een beetje meelij met PSP
Daar heb ik ook ff naar zitten kijken, net als Lunar en Ys I/II, maar ze trekken me toch allemaal minder dan bijvoorbeeld een Final IV Complete. Deels door nostalgie natuurlijk, maar het lijkt wel of ik iets mis in die andere titels. Type-0 haal ik strax ook wel weer blind.quote:Op maandag 4 april 2011 20:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Trails in the Sky (en hopelijk de rest van de trilogie)
Ys is een klassieker; speelt snel weg.quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ff naar zitten kijken, net als Lunar en Ys I/II
Is uit in Amerika; zowel UMD als PSN.quote:
Hoger contrast maar beeld zou iets meer trillen IIRC.quote:Maar had de 3000 niet een vervelender beeld ofzoiets?
Zie dat de folder wat onduidelijk is...quote:Edit: Prijs is volgens mij alleen online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |