iig parasite eve 3 en Valkyria Chronicles 3, verder weet ik ff nix maar die zullen nog wel een eeuwigheid lang vertaald moeten wordenquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Komen er eigenlijk nog leuke/ goede spellen voor de PSP?
Voor mij alleen nog God Eater. Resident Evil. Cladun. En misschien Tactics Ogre.
Niet dat ik nog veel PSP games zal kopen de komende tijd. Heb vandaag een Kindle besteld.
De Duke Nukem voor de handheld wordt niets hoor! Dat is een port van Manhattan Project.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig parasite eve 3 en Valkyria Chronicles 3, verder weet ik ff nix maar die zullen nog wel een eeuwigheid lang vertaald moeten worden
resident evil komt waarschijnlijk niet meer (dodelijk stil) en Duke Nukem komt ook niet meer (what else is new right)
althans hij komt nog wel maar dan zonder duke nukem en volgens mij is dat toch minder
http://www.gamert.nl/nieuws/duke_nukem_critical_mass_extra.html
gelukszak!!! de mijne word steeds uitgesteldquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef lizardtattoo het volgende:
Nog nooit van Google gehoord? Een Kindle is een e-reader waarmee je dus digitale boeken leest.
Eindelijk met Harvest Moon begonnen
neenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef Aether het volgende:
Iemand nog Grandia (PS1) in PSN gekocht?
Spreek voor jezelf.quote:
Zij heeft het spel die jij niet van me wou kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef HowAreYouDoing het volgende:[/b]
[..]
gelukszak!!! de mijne word steeds uitgesteld
Maar dan zou je hem nu al kunnen spelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef HowAreYouDoing het volgende:
kan ik, maar ik wacht nu al zo lang dat ik geen moeite meer wil doen
ook voor psp? waar haal ik hem?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Maar dan zou je hem nu al kunnen spelen.Zo geweldig is deze trouwens niet. Ik raad je Harvest Moon Boy & Girl aan.
en amerikaanse store?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef KingLysandus het volgende:
Nu ik zo overal rondkijk is hij nergens meer te vinden.![]()
Ik zou toch zweren dat hij in de Store te koop was. Maar daar staat hij ook niet.
Dat weet ik niet. Ik kan alleen bij de Europese Store kopen. Als je hem ooit tegenkomt zou ik hem gewoon mee nemen.quote:
Voor mij veel dingen. Het houthakken bijv. In Hero kun je maar 2 keer per week hout haken (en alleen als het mooi weer is op die 2 dagen. En dan moet je ook nog maar hopen dat je goede boomstammen krijgt.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:06 schreef HowAreYouDoing het volgende:
in de winkel waar ik ga hebben ze een vaste collectie, soms is dat handig, soms niet.
wat verschilt er tussen boy & girl en hero of leaf village?
iemand een idee?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef HowAreYouDoing het volgende:
hij is 15$ in de amerikaanse store, maar kan je die ook op een of andere manier kopen uit europa?
Ik was al veel sites voor je afgeweest waar ze spellen importeren. Daar hebben ze ook niet.quote:
Is Cladun uit in de EU store??quote:Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef KingLysandus het volgende:
Wil ik Cladun kopen. Is PSN offline.
En hij blijft offline tot 1:00 uur vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |