reken daar maar niet op, gisteren zeiden/zijden ze nog dat ze geen idee hadden wanneer PSN terug online ging. Lees dat maar als het gaat minimum nog 1 week duren voor we de beveiliging weer compleet opnieuw aangelegd hebben en we zede mogelijke credit card fraude rechtzaken gewonnen hebben...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef sp3c het volgende:
hopelijk gaat psn uberhaupt nog online deze week
atm vind ik PSP Go niet zo'n sterk apparaat als twee weken geleden
strak plan!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:22 schreef sp3c het volgende:
zodra het weer online is download ik al mijn rommel naar mijn pc via media go en zet ik het op een externe harde schijf ofzo
welk spel is dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:54 schreef sp3c het volgende:
dat spel komt echt veel en veelste laat uit
als het uberhaupt al vertaald word kunnen we het op onze PSP2 gaan spelen
Final Fantasy Type-0.quote:
Idd. Helaas ook het geval met andere spellen (Trails in the Sky 2/3).quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:54 schreef sp3c het volgende:
dat spel komt echt veel en veelste laat uit
als het uberhaupt al vertaald word kunnen we het op onze PSP2 gaan spelen
Weet ik, maar het is nog onduidelijk hoe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef sp3c het volgende:
umd kun je niet op je PSP2 spelen
PSN downloads wel
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moogle's FTW! Need my moogle fix...
Nee, dat is nog niet bekendgemaakt. Sony zou dat per regio zo snel mogelijk gaan melden, maar hun eerste prio is PSN nu weer in de lucht krijgen, anders heb je nog niets gratis te downloadenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef HowAreYouDoing het volgende:
er wordt gesproken dat iedereen 1 maand gratis psn plus en nog wat andere dingen, weet iemand wat precies allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |