quote:What up?
quote:Studie, werk, relaties?Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik maak mij veel zorgen over de toekomst. Ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat.
quote:Ik heb hem heel lang gehad. Ideaal 1x in de 3 maanden een prik, niet meer ongesteld (eerste half jaar wel heeeeeeeeel onregelmatig)Op donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje op het net aan het kijken voor info over de prikpil.
Vriendin adviseerde het na aanleiding omdat ik er maandelijks zo'n last had van menstruatie pijnen, en om eerlijk te zijn lijkt me dat best een goed idee.
Ik trek het namelijk niet om steeds drie dagen plat te liggen omdat ik zo'n last heb van mijn periode.
Dat word dus adviseren bij de dokter.
quote:Dat klinkt inderdaad als ideaal. Het zou voor mij een hoop oplossen , denk dat ik het inderdaad maar moet gaan proberen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem heel lang gehad. Ideaal 1x in de 3 maanden een prik, niet meer ongesteld (eerste half jaar wel heeeeeeeeel onregelmatig)
OT: Raar
quote:Hou wel rekening met de hormonenstoot die je dus elke 3 maanden krijgt he. Oh en ik raad je aan om hem dan in je been te laten zetten en erna bijvoorbeeld even de markt over te lopen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als ideaal. Het zou voor mij een hoop oplossen , denk dat ik het inderdaad maar moet gaan proberen.
quote:In welk land is dat eigenlijk?Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef francis998 het volgende:
ik weet het allemaal ff niet meer. Ben nu zwaar in de war, en zat al met de rottige keuze tussen blijven of naar het buitenland vertrekken.
En ik ben al eerder in het buitenland geweest, en nu blijkt het dat ik 2 "jongens" achter me heb daar. Een daar wist ik het van en gaf er geen gehoor aan.
En van de ander dacht ik dat hij mij maar niks vondt, maar als ik zijn boodschap goed heb begrepen vindt hij mij dus wel interesant.
Maar zo'n giga afstand van duizenden km. ertussen..maakt de keuze alleen lastiger
quote:Ahhh dat is lief. Dat kan ik wel gebruiken, dank je!Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik hou je wel digitaal gezelschap
quote:Das niet zo heel erg dichtbij.Op donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef francis998 het volgende:
[..]
het gaat hier om chili, in zuid-amerika
quote:Je geeft ze een vinger....Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Baker_Boy het volgende:
[..]
Ahhh dat is lief. Dat kan ik wel gebruiken, dank je!
Mag ik je telefoonnummer en MSN en skype en ICQ en en en....![]()
quote:precies
quote:wel wat, want 1 van hun vondt ik altijd al leuk..maar ik wist gewoon niet hoe dat duidelijk te maken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg dichtbij.
Maar heeft dat van die jongens invloed op je beslissing of je teruggaat?
quote:Liefde maak keuzes soms opeens veel makkelijker.Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies![]()
[..]
wel wat, want 1 van hun vondt ik altijd al leuk..maar ik wist gewoon niet hoe dat duidelijk te maken.
En het is indirect, maar het zijn zoveel factoren die me erheen trekken, en dit is er nog 1 meer. Dus het heeft wel invloed.
Maar we zijn het nu via msn ff aan het ophelderen
quote:Dat is wel weer zoOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Liefde maak keuzes soms opeens veel makkelijker.
OT: vrolijk en goed: leuke groep collega's, goede werksfeer, leuk werk. Kom vol energie thuis.
quote:Maar in dit geval ook niet echt. Want we hebben elkaar leren kennen toen ik in dezelfde stad als hem woonde, maar ik ben nu terug in nl en hij is naar een andere stad gegaan en wil zijn ouders niet alleen laten.Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Liefde maak keuzes soms opeens veel makkelijker.
OT: vrolijk en goed: leuke groep collega's, goede werksfeer, leuk werk. Kom vol energie thuis.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef francis998 het volgende:
voel me nu echt zwaar kut. En als ik me kut voelde de afgelopen dagen is het nu het dubbele
quote:Wat is er gebeurd?Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef francis998 het volgende:
voel me nu echt zwaar kut. En als ik me kut voelde de afgelopen dagen is het nu het dubbele
quote:Off:Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
Moe maar verder goed. Straks naar een concert toe
quote:Shining een metalband.
quote:Zeker wel. En morgen lekker gaarOp donderdag 28 oktober 2010 18:45 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Okeu man, je zal je vanavond dan wel helemaal top voelen!
quote:Argh keelpijn, is bij mij altijd één van de eerste tekenen dat ik ziek wordOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
Beginnende keelpijn... ik hoop niet dat dit weer eindigt in een griepje.. Ik heb net mijn energie weer terug
quote:Bij mij dus ookOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Argh keelpijn, is bij mij altijd één van de eerste tekenen dat ik ziek word
quote:Ook al keelpijn? Argh!Op donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:
bah keelpijn gaat niet weg, voel me gewoon slapjes..ik ga toch maar niet sporten zo..ik kruip zo onder de wol
quote:In ieder geval al beterschap ermee!Op donderdag 28 oktober 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij dus ookalthans meestal wel.. dus ik vrees ervoor....
quote:Het vooruitzicht.. bedanktOp donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik had een paar dagen geleden keelpijn, nu ben ik snotverkouden.
Succes jongens.
quote:Je vraagt je bijna af, wie is er niet verkoudenOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Beterschap iedereen die ziekjes is. Zelf ook verkouden enzulks
quote:Ik in ieder geval welOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af, wie is er niet verkouden
quote:Dan ben je er vast op voorbereid.
quote:Griepprik?Op donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Zo'n beetje leeg en grieperigik haal volgend jaar die prik niet meer op
quote:""het komt wel goed shatje"...komt uit die reclameOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef DeBassist het volgende:
hekel aan het gevoel dat het nooit meer helemaal goed komt..
quote:Hoezo zou iets nooit meer goed komen?Op donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef DeBassist het volgende:
hekel aan het gevoel dat het nooit meer helemaal goed komt..
quote:niet in de zin van eindigenOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef fervente het volgende:
[..]
Hoezo zou iets nooit meer goed komen?
"Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end"
quote:Hm, ja.Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
niet in de zin van eindigen
maar iets kan ook tot de dood doorgaan en dan pas eindigen
quote:mag het hopen, het zal tijd wordenOp donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef fervente het volgende:
[..]
Hm, ja.Maar laten we positief blijven; het meeste lost zichzelf wel op. Ook al kan het jaren duren. Ik hoop iig dat dat gevoel van jou snel weggaat
quote:achja, je hebt er iig geen reden toeOp donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef fairytalessuck het volgende:
Onzeker, ik haat verliefd zijn.
quote:Vertel dat die stomme jongen maar.Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
achja, je hebt er iig geen reden toe
quote:heeft ie gezegd dat je niet mooi/knap bent dan ?Op donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vertel dat die stomme jongen maar.
quote:Nee, dat niet, maar ik krijg geen hoogte van wat ie nou wil.Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
heeft ie gezegd dat je niet mooi/knap bent dan ?
quote:dat is dus nog geen nee. Mocht het wel een nee worden, stuur m even door naar een opticienOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik krijg geen hoogte van wat ie nou wil.
quote:Hahaha ik zal het onthouden.Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is dus nog geen nee. Mocht het wel een nee worden, stuur m even door naar een opticien
quote:Succes morgen!Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Moe, hopelijk is het vanaf morgen allemaal over. Morgen naar de dokter.
quote:Ach meisje toch, doet je hartje pijn?Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef francis998 het volgende:
voel me toch nog klote. Heb in ieder geval duidelijkheid gekregen vandaag, maar dat het niks zou worden, ach dat was al te verwachten.
Dus het is wel balen, maar tegelijk juist nieten tegelijkertijd ietwat minder aangeschoten/dronken vanmiddag aardig wat drank naar binnen gegiet...
quote:valt eigenlijk nog wel mee, moet ik zeggen. Tuurlijk ik baal er wel wat van, maar ik wist dit vanaf het begin al, dus dat maakt het gewoon veel makkelijker.Op donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Ach meisje toch, doet je hartje pijn?
quote:Wauuww.. gefeliciteerd.Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
Fucking blij. Een nieuw keyboard gekregen.
quote:Gefeliciteerd nog!Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
Fucking blij. Een nieuw keyboard gekregen.
quote:Wat kan jij veel lullen, je had alleen met een ja of nee op mijn vraag kunnen antwoorden.Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef francis998 het volgende:
[..]
valt eigenlijk nog wel mee, moet ik zeggen. Tuurlijk ik baal er wel wat van, maar ik wist dit vanaf het begin al, dus dat maakt het gewoon veel makkelijker.
Alleen zit ik echt met de twijfels hoe de vriendschap nu verder gaat, want we hadden het er een beetje over, en opeens verdween die persoon van msn/facebook.
Maar goed...life goes on! Eigenlijk voel ik me juist meer opgelucht dan triest hierom, maar ik voel me weer triest door andere dingen..kortom het is een zooitje in mijn hoofd
quote:Tja, ik heb moeite om mezelf met weinige woorden uit te leggenOp donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Wat kan jij veel lullen, je had alleen met een ja of nee op mijn vraag kunnen antwoorden.![]()
Je geeft aan dat hij je niet moet, dat kan we kunnen niet altijd geluk hebben in de liefde het beste wat je nu kan doen is indd doorgaan met je leven je komt er uiteindelijk wel over heen..er zal heus ergens een man zijn die jou wel waard is.
quote:Ik zit ook ergens mee, ik ga er even een topic over openen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja, ik heb moeite om mezelf met weinige woorden uit te leggen![]()
maar het zit dus zo, we willen elkaar eigenlijk niet..doordat we weten dat het niet reel is
quote:Werkse morgen!Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef cooltennis het volgende:
lekker moe zo gaan slapen morgen lange dienst draaien
quote:Heftige shit, maar waarvoor zou je met dit probleem naar een huisarts moeten?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef zyx1981 het volgende:
Morgen naar de huisarts... daar ben ik heel erg zenuwachtig voor. Ik heb steeds meer het idee dat de stekker er wel uit mag, maar wil die kant echt niet op; het gaat vanzelf; alsof ik de grip op dingen verloren heb en als water door mijn handen valt.
quote:Unsuccesful troll is unsuccesfulOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heftige shit, maar waarvoor zou je met dit probleem naar een huisarts moeten?
quote:Mooi, ook weer vanaf
quote:wtf? Wat wil je? Val een ander lastig? Stuk stront
quote:Hahahaha... Wat kunnen mensen zo lelijk doen tegen elkaar he?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
wtf? Wat wil je? Val een ander lastig? Stuk strontIk hoop dat je net zo`n leuk leven krijgt als ik
en daarbij een hele rij rare ziektes zoals een permanent jeukende neus en permanent slapende voeten
quote:Wat lief =POp vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Bleeeeeeeeegh.
Dat is het juiste woord denk ik.
quote:Is hetgeen ik zei. Ben ik nu in overtreding?
quote:Kon je maar ctrl+Z'en soms he...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vraag me af of ik iets heel doms heb gedaan.
Te laat helaas..
quote:Dan blijf je aan het braken natuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef zyx1981 het volgende:
@Kaasknabbel en Underverse Dankje mensen. Weetje, rot allemaal maar op, zak maar flink in je eigenDe hele wereld, je mag ze hebben
Ik heb op deze kloot duidelijk toch niks te zoeken
Ik walg van mensen zoals jullie, gatverdamme
!!!
quote:Gevoelloos stuk strontOp vrijdag 29 oktober 2010 00:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dan blijf je aan het braken natuurlijk
quote:Mijn leven is als een kristal van koolstof. Het sterkste spul dat de mensheid kent.. Ik ben de enige die het verrot krijgt.. Dus helaas... Ik ga niet doorzakken in mijn eigen wereld... Al helemaal niet op andermans verzoek.. =DOp vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef zyx1981 het volgende:
@Kaasknabbel en Underverse Dankje mensen. Weetje, rot allemaal maar op, zak maar flink in je eigenDe hele wereld, je mag ze hebben
Ik heb op deze kloot duidelijk toch niks te zoeken
Ik walg van mensen zoals jullie, gatverdamme
!!!
quote:Wat is er lief? :pOp vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Underverse het volgende:
[..]
Wat lief =P
"Let me rock you like a rodeo" Geen goed plan, daar kunnen vlekken van komen.. =D
OT: Als een kernmacht... Energie te over... Ik heb geen idee meer waar het vandaan komt... De zon duikt ook maar weer weg achter het zuidelijk halfrond...
quote:Hahaha... Leuk! =)Op vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat is er lief? :p
En op de rest ga ik niet eens in omg.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 05:26 schreef D-Industries het volgende:
Kut geslapen. Voel mij kut en blijf hele tijd denken aan hun]hem Ben blij dat ik hem eventjes sprak, hoop vandaag op meer. Ik kan mij nog steeds niet voorstellen hoe hij zich op het moment moet voelen.
quote:
quote:Ik heb wraak genomenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT:Blij (ondanks de keelpijn)laat maar
quote:--> Ben doorverwezen naar een psychiater...over een week zou ik bericht moeten krijgen over waar en wanneer.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef zyx1981 het volgende:
Morgen naar de huisarts... daar ben ik heel erg zenuwachtig voor. Ik heb steeds meer het idee dat de stekker er wel uit mag, maar wil die kant echt niet op; het gaat vanzelf; alsof ik de grip op dingen verloren heb en als water door mijn handen valt.
quote:Vervelend voor jou , maar toch beter. Blijven doormodderen is niet zo'n goed plan en nu kan je er tenminste aan werken.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
--> Ben doorverwezen naar een psychiater...over een week zou ik bericht moeten krijgen over waar en wanneer.
quote:Deze topicreeks wordt afgekapt? Of gaat het alleen voor jou "dicht"? (Dat je weg bent)Op vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel me perfect! Sinds ik weet dat dit twitter topic maandag dicht gaat, is het alsof de zon is doorgebroken
quote:Alle SC reeksen gaan dicht in R&P: Hoe voel je je, SC, Singles, Datingsites, etc.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Deze topicreeks wordt afgekapt? Of gaat het alleen voor jou "dicht"? (Dat je weg bent)
quote:Jammer. Waar vraag is volgt normaliter op sites als Fok! aanbod. Nu dus niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle SC reeksen gaan dicht in R&P: Hoe voel je je, SC, Singles, Datingsites, etc.
Nieuw *gloves off* beleid R&P
quote:
quote:Ja hee.
quote:Niet alle boys over één kam scheren.Niet iedereen is zo weetje.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee.
Ik vind dat ik daar recht toe heb.
Eerst beetje hoop geven en dan zeggen dat er niks meer is dan een vriendschap.
Zie je dat er wel degelijk een mannelijke friendzone is, ik beland daar de laatste tijd steeds vaker in.
quote:Dat zal, maar iedereen die ík de laatste tijd tegenkom is wel zo.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Niet alle boys over één kam scheren.Niet iedereen is zo weetje.
Nu heb je mij beledigd![]()
OT: Gaat lekker hoor, eindelijk eens lekker uitgeslapen deze vakantie
quote:generaliseer dan niet zoOp vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee.
Ik vind dat ik daar recht toe heb.
Eerst beetje hoop geven en dan zeggen dat er niks meer is dan een vriendschap.
Zie je dat er wel degelijk een mannelijke friendzone is, ik beland daar de laatste tijd steeds vaker in.
quote:Ja maarmaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
generaliseer dan niet zo![]()
en ja die bestaat..
quote:je kiest gewoon de verkeerde
quote:Ik denk het ook, maar leuk is het niet.
quote:waarschijnlijk beideOp vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar leuk is het niet.
Ik weet niet of ik me nou rot moet voelen of boos moet zijn argh.
quote:Daarom, maar ik snap het wel, als je al zovaak 'de foute' bent tegenkomen, denk je natuurlijk ook bij jezelf; Ik word lesbisch. Maar doe het niet, er is nog hoop voor je. Genoeg jongens van de 'goede' kant op deze aardbolOp vrijdag 29 oktober 2010 17:46 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarschijnlijk beide..
ach je komt vanzelf wel een goeie tegen!
quote:Hahaha ja zoiets had ik net wel inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daarom, maar ik snap het wel, als je al zovaak 'de foute' bent tegenkomen, denk je natuurlijk ook bij jezelf; Ik word lesbisch. Maar doe het niet, er is nog hoop voor je. Genoeg jongens van de 'goede' kant op deze aardbol
quote:Ben je bereid te betalen voor de onthulling van dat geheim?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets had ik net wel inderdaad.
"Ik zoek wel een meisje, die begrijp ik tenminste."
Maarjaa ik snap niet waarom sommige jongens altijd zo hoop gaan geven en dan ineens boem, helemaal anders doen. Want die jongen waar het nu over gaat serieus, ik dacht echt dat dat wel wat worden kon. Ook als ik zag hoe die naar me keek enzo, maarja.![]()
"hij ziet het meer als vrienden." Argh.
quote:Neuj.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ben je bereid te betalen voor de onthulling van dat geheim?
quote:Wat is er aan de hand dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef DeBassist het volgende:
ben bang dat mn vriendin het niet gaat redden... en ook bijna geen geld meer dus ik kom er ook niet zomaar![]()
durf vanavond eigenlijk amper nog de deur uit ..
quote:suicidaal en nog meer factoren die meespelen ..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
quote:Je hebt PM.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
suicidaal en nog meer factoren die meespelen ..
ik zou het er iig niet bij kunnen hebben na zolang al ziek te zijn .. dat word ook mijn einde
en ik kan gewoon nog niet werken en ze woont gewoon ver weg ..
quote:Je hoeft niet boos te worden.. Ik maak alleen maar een grapje... =)
quote:dankje
quote:Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef DeBassist het volgende:
ben bang dat mn vriendin het niet gaat redden... en ook bijna geen geld meer dus ik kom er ook niet zomaar![]()
durf vanavond eigenlijk amper nog de deur uit ..
quote:mooie argumentatie, maar daar heb ik nu geen zak aanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.
quote:Kan prima werken hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.
quote:Wil niet vervelend doen, maar altijd als ik een hoog cijfer verwachtte, kreeg ik een laag cijfer voorgeschoteld, en andersomOp vrijdag 29 oktober 2010 19:06 schreef Dale. het volgende:
Super! Tentamen is wel goed gegaankon misschien wel ietsjes beter maar die gast gaf een veel moeilijkere dan voorgaande jaren [ afbeelding ] maja al met al nog goed van afgedaan en schat dat ik een 7-8 heb ofzo dus ben wel tevreden.
quote:precies, alleen even een baantje en arbeidsgeschikt zijn
quote:Ja klopt sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mooie argumentatie, maar daar heb ik nu geen zak aan
quote:Bij mij is het andersom juist altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar altijd als ik een hoog cijfer verwachtte, kreeg ik een laag cijfer voorgeschoteld, en andersom
quote:+ autoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
precies, alleen even een baantje en arbeidsgeschikt zijn..
quote:ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja klopt sorry. Maar om je dan maar wat advies te geven -- Ik zou gewoon iets leuks gaan doen of iets waar je je helemaal op kunt concentreren zodat je met je gedachten ergens anders bent. En tjah als ik het mag zeggen vrouwen kunnen soms ook best drama maken om niets hé, nu weet ik natuurlijk niet hoe vaak jou vriendin echter het daad ook bij het woord voegt.
quote:Ik heb het even niet gevolgd... Maar bij deze post denk ik echt WTF?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..
ik ga zo idd maar wat leuks doen, misschien helpt het...
quote:snap ikOp vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd... Maar bij deze post denk ik echt WTF?
quote:Je moeder probeert je te koppelen, maar hey die jongen A was altijd zo leukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef francis998 het volgende:
voel me wel oké. Alleen mijn ma moet nu zonodig al 2 uur over ex-bekenden praten waar ik geen interrese in heb. En dus geirriteerd, en erover praten ho maar.
quote:SigarettenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben boos en/of een beetje verdrietig.
Ik verveel me, ik ben lam, ik heb hoofdpijn.
Mijn sigaretten zijn op, mijn drinken ook, ik heb honger.
En de Albert Heijn is nu dicht.
Oftewel; grom.
quote:Nee, wel een zwarte leren. Of mag dat ook niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Sigaretten![]()
Ook vuilniszakjas?
quote:Nah dat kan dan nog welOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, wel een zwarte leren. Of mag dat ook niet?
quote:Geef me de reden, Geef het !
quote:Gelukkig maar.
quote:daar heeft het niks mee te maken hoor...hahaha.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moeder probeert je te koppelen, maar hey die jongen A was altijd zo leuk?
quote:Fijn heOp vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef Flippiee het volgende:
Goed, gelukkig, moe, zin in het weekend.
quote:Slaap lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar naar bedverveel me dood
quote:NeukenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben boos en/of een beetje verdrietig.
Ik verveel me, ik ben lam, ik heb hoofdpijn.
Mijn sigaretten zijn op, mijn drinken ook, ik heb honger.
En de Albert Heijn is nu dicht.
Oftewel; grom.
quote:Wauw, dat klinkt ernstig. Ik hoop dat je snel weer rond loopt.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:16 schreef McWurth het volgende:
vandaag gaat het eindelijk beter met me! lig natuurlijk nog wel aan de zuurstof en drain in me en infuus maar heb gisteren bloed gekregen en dat heeft me echt opgekikkerd! heb zelfs weer eens in een stoel gezeten sinds dik een week tijd!!
quote:thanksOp zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef scrub_nurse het volgende:
ziek..dat wordt morgen dus toch geen phantasialand![]()
@candy:*knuf*
quote:hoe makkelijk zou het zijn om nu te zeggen, kom op! en als ze wil gaan, uit dit leven wil stappen ,dan is dat haar keuze! En zo denk ik er ook over................totdat het in je prive situatie gebeurd. dat denk je opeens niet meer zoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..
ik ga zo idd maar wat leuks doen, misschien helpt het...
* -Engel- geeft Under_Score eens een goede -Engel-knuffelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 08:09 schreef Under_Score het volgende:
moe. en zin in een flinke knuffelpartij![]()
Kan ik hier uit opmaken dat je niet meer bent gegaan vandaag?quote:
yep ... en ik wilde morgen maar gewoon gaan maar dan zou dat weer heeel veel consequenties hebben voor de volgende keren etc ....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat je niet meer bent gegaan vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |