quote:Ik heb wraak genomenOp vrijdag 29 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT:Blij (ondanks de keelpijn)laat maar
quote:--> Ben doorverwezen naar een psychiater...over een week zou ik bericht moeten krijgen over waar en wanneer.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef zyx1981 het volgende:
Morgen naar de huisarts... daar ben ik heel erg zenuwachtig voor. Ik heb steeds meer het idee dat de stekker er wel uit mag, maar wil die kant echt niet op; het gaat vanzelf; alsof ik de grip op dingen verloren heb en als water door mijn handen valt.
quote:Vervelend voor jou , maar toch beter. Blijven doormodderen is niet zo'n goed plan en nu kan je er tenminste aan werken.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
--> Ben doorverwezen naar een psychiater...over een week zou ik bericht moeten krijgen over waar en wanneer.
quote:Deze topicreeks wordt afgekapt? Of gaat het alleen voor jou "dicht"? (Dat je weg bent)Op vrijdag 29 oktober 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel me perfect! Sinds ik weet dat dit twitter topic maandag dicht gaat, is het alsof de zon is doorgebroken
quote:Alle SC reeksen gaan dicht in R&P: Hoe voel je je, SC, Singles, Datingsites, etc.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Deze topicreeks wordt afgekapt? Of gaat het alleen voor jou "dicht"? (Dat je weg bent)
quote:Jammer. Waar vraag is volgt normaliter op sites als Fok! aanbod. Nu dus niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle SC reeksen gaan dicht in R&P: Hoe voel je je, SC, Singles, Datingsites, etc.
Nieuw *gloves off* beleid R&P
!
quote:
quote:Ja hee.
quote:Niet alle boys over één kam scheren.Niet iedereen is zo weetje.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee.
Ik vind dat ik daar recht toe heb.
Eerst beetje hoop geven en dan zeggen dat er niks meer is dan een vriendschap.
Zie je dat er wel degelijk een mannelijke friendzone is, ik beland daar de laatste tijd steeds vaker in.
quote:Dat zal, maar iedereen die ík de laatste tijd tegenkom is wel zo.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Niet alle boys over één kam scheren.Niet iedereen is zo weetje.
Nu heb je mij beledigd![]()
OT: Gaat lekker hoor, eindelijk eens lekker uitgeslapen deze vakantie
quote:generaliseer dan niet zoOp vrijdag 29 oktober 2010 17:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee.
Ik vind dat ik daar recht toe heb.
Eerst beetje hoop geven en dan zeggen dat er niks meer is dan een vriendschap.
Zie je dat er wel degelijk een mannelijke friendzone is, ik beland daar de laatste tijd steeds vaker in.
quote:Ja maarmaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
generaliseer dan niet zo![]()
en ja die bestaat..
quote:je kiest gewoon de verkeerde
quote:Ik denk het ook, maar leuk is het niet.
quote:waarschijnlijk beideOp vrijdag 29 oktober 2010 17:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar leuk is het niet.
Ik weet niet of ik me nou rot moet voelen of boos moet zijn argh.
quote:Daarom, maar ik snap het wel, als je al zovaak 'de foute' bent tegenkomen, denk je natuurlijk ook bij jezelf; Ik word lesbisch. Maar doe het niet, er is nog hoop voor je. Genoeg jongens van de 'goede' kant op deze aardbolOp vrijdag 29 oktober 2010 17:46 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarschijnlijk beide..
ach je komt vanzelf wel een goeie tegen!
quote:Hahaha ja zoiets had ik net wel inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daarom, maar ik snap het wel, als je al zovaak 'de foute' bent tegenkomen, denk je natuurlijk ook bij jezelf; Ik word lesbisch. Maar doe het niet, er is nog hoop voor je. Genoeg jongens van de 'goede' kant op deze aardbol
quote:Ben je bereid te betalen voor de onthulling van dat geheim?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets had ik net wel inderdaad.
"Ik zoek wel een meisje, die begrijp ik tenminste."
Maarjaa ik snap niet waarom sommige jongens altijd zo hoop gaan geven en dan ineens boem, helemaal anders doen. Want die jongen waar het nu over gaat serieus, ik dacht echt dat dat wel wat worden kon. Ook als ik zag hoe die naar me keek enzo, maarja.![]()
"hij ziet het meer als vrienden." Argh.
quote:Neuj.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ben je bereid te betalen voor de onthulling van dat geheim?
quote:Wat is er aan de hand dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef DeBassist het volgende:
ben bang dat mn vriendin het niet gaat redden... en ook bijna geen geld meer dus ik kom er ook niet zomaar![]()
durf vanavond eigenlijk amper nog de deur uit ..
quote:suicidaal en nog meer factoren die meespelen ..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
quote:Je hebt PM.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
suicidaal en nog meer factoren die meespelen ..
ik zou het er iig niet bij kunnen hebben na zolang al ziek te zijn .. dat word ook mijn einde
en ik kan gewoon nog niet werken en ze woont gewoon ver weg ..
quote:Je hoeft niet boos te worden.. Ik maak alleen maar een grapje... =)
quote:dankje
maja al met al nog goed van afgedaan en schat dat ik een 7-8 heb ofzo dus ben wel tevreden.
quote:Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef DeBassist het volgende:
ben bang dat mn vriendin het niet gaat redden... en ook bijna geen geld meer dus ik kom er ook niet zomaar![]()
durf vanavond eigenlijk amper nog de deur uit ..
quote:mooie argumentatie, maar daar heb ik nu geen zak aanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.
quote:Kan prima werken hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.
quote:Wil niet vervelend doen, maar altijd als ik een hoog cijfer verwachtte, kreeg ik een laag cijfer voorgeschoteld, en andersomOp vrijdag 29 oktober 2010 19:06 schreef Dale. het volgende:
Super! Tentamen is wel goed gegaankon misschien wel ietsjes beter maar die gast gaf een veel moeilijkere dan voorgaande jaren [ afbeelding ] maja al met al nog goed van afgedaan en schat dat ik een 7-8 heb ofzo dus ben wel tevreden.
quote:precies, alleen even een baantje en arbeidsgeschikt zijn
quote:Ja klopt sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mooie argumentatie, maar daar heb ik nu geen zak aan
quote:Bij mij is het andersom juist altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar altijd als ik een hoog cijfer verwachtte, kreeg ik een laag cijfer voorgeschoteld, en andersom
quote:+ autoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
precies, alleen even een baantje en arbeidsgeschikt zijn..
quote:ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja klopt sorry. Maar om je dan maar wat advies te geven -- Ik zou gewoon iets leuks gaan doen of iets waar je je helemaal op kunt concentreren zodat je met je gedachten ergens anders bent. En tjah als ik het mag zeggen vrouwen kunnen soms ook best drama maken om niets hé, nu weet ik natuurlijk niet hoe vaak jou vriendin echter het daad ook bij het woord voegt.
quote:Ik heb het even niet gevolgd... Maar bij deze post denk ik echt WTF?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..
ik ga zo idd maar wat leuks doen, misschien helpt het...
quote:snap ikOp vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd... Maar bij deze post denk ik echt WTF?
quote:Je moeder probeert je te koppelen, maar hey die jongen A was altijd zo leukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef francis998 het volgende:
voel me wel oké. Alleen mijn ma moet nu zonodig al 2 uur over ex-bekenden praten waar ik geen interrese in heb. En dus geirriteerd, en erover praten ho maar.
quote:SigarettenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben boos en/of een beetje verdrietig.
Ik verveel me, ik ben lam, ik heb hoofdpijn.
Mijn sigaretten zijn op, mijn drinken ook, ik heb honger.
En de Albert Heijn is nu dicht.
Oftewel; grom.
quote:Nee, wel een zwarte leren. Of mag dat ook niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Sigaretten![]()
Ook vuilniszakjas?
quote:Nah dat kan dan nog welOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, wel een zwarte leren. Of mag dat ook niet?
quote:Geef me de reden, Geef het !
quote:Gelukkig maar.
quote:daar heeft het niks mee te maken hoor...hahaha.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moeder probeert je te koppelen, maar hey die jongen A was altijd zo leuk?
quote:Fijn heOp vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef Flippiee het volgende:
Goed, gelukkig, moe, zin in het weekend.
quote:Slaap lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar naar bedverveel me dood
quote:NeukenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben boos en/of een beetje verdrietig.
Ik verveel me, ik ben lam, ik heb hoofdpijn.
Mijn sigaretten zijn op, mijn drinken ook, ik heb honger.
En de Albert Heijn is nu dicht.
Oftewel; grom.
quote:Wauw, dat klinkt ernstig. Ik hoop dat je snel weer rond loopt.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:16 schreef McWurth het volgende:
vandaag gaat het eindelijk beter met me! lig natuurlijk nog wel aan de zuurstof en drain in me en infuus maar heb gisteren bloed gekregen en dat heeft me echt opgekikkerd! heb zelfs weer eens in een stoel gezeten sinds dik een week tijd!!
quote:thanksOp zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef scrub_nurse het volgende:
ziek..dat wordt morgen dus toch geen phantasialand![]()
@candy:*knuf*
quote:hoe makkelijk zou het zijn om nu te zeggen, kom op! en als ze wil gaan, uit dit leven wil stappen ,dan is dat haar keuze! En zo denk ik er ook over................totdat het in je prive situatie gebeurd. dat denk je opeens niet meer zoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..
ik ga zo idd maar wat leuks doen, misschien helpt het...
* -Engel- geeft Under_Score eens een goede -Engel-knuffelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 08:09 schreef Under_Score het volgende:
moe. en zin in een flinke knuffelpartij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |