quote:Neuj.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ben je bereid te betalen voor de onthulling van dat geheim?
quote:Wat is er aan de hand dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef DeBassist het volgende:
ben bang dat mn vriendin het niet gaat redden... en ook bijna geen geld meer dus ik kom er ook niet zomaar![]()
durf vanavond eigenlijk amper nog de deur uit ..
quote:suicidaal en nog meer factoren die meespelen ..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
quote:Je hebt PM.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
suicidaal en nog meer factoren die meespelen ..
ik zou het er iig niet bij kunnen hebben na zolang al ziek te zijn .. dat word ook mijn einde
en ik kan gewoon nog niet werken en ze woont gewoon ver weg ..
quote:Je hoeft niet boos te worden.. Ik maak alleen maar een grapje... =)
quote:dankje
maja al met al nog goed van afgedaan en schat dat ik een 7-8 heb ofzo dus ben wel tevreden.
quote:Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef DeBassist het volgende:
ben bang dat mn vriendin het niet gaat redden... en ook bijna geen geld meer dus ik kom er ook niet zomaar![]()
durf vanavond eigenlijk amper nog de deur uit ..
quote:mooie argumentatie, maar daar heb ik nu geen zak aanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.
quote:Kan prima werken hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan lange afstandsrelaties doen.
quote:Wil niet vervelend doen, maar altijd als ik een hoog cijfer verwachtte, kreeg ik een laag cijfer voorgeschoteld, en andersomOp vrijdag 29 oktober 2010 19:06 schreef Dale. het volgende:
Super! Tentamen is wel goed gegaankon misschien wel ietsjes beter maar die gast gaf een veel moeilijkere dan voorgaande jaren [ afbeelding ] maja al met al nog goed van afgedaan en schat dat ik een 7-8 heb ofzo dus ben wel tevreden.
quote:precies, alleen even een baantje en arbeidsgeschikt zijn
quote:Ja klopt sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 19:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mooie argumentatie, maar daar heb ik nu geen zak aan
quote:Bij mij is het andersom juist altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar altijd als ik een hoog cijfer verwachtte, kreeg ik een laag cijfer voorgeschoteld, en andersom
quote:+ autoOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
precies, alleen even een baantje en arbeidsgeschikt zijn..
quote:ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja klopt sorry. Maar om je dan maar wat advies te geven -- Ik zou gewoon iets leuks gaan doen of iets waar je je helemaal op kunt concentreren zodat je met je gedachten ergens anders bent. En tjah als ik het mag zeggen vrouwen kunnen soms ook best drama maken om niets hé, nu weet ik natuurlijk niet hoe vaak jou vriendin echter het daad ook bij het woord voegt.
quote:Ik heb het even niet gevolgd... Maar bij deze post denk ik echt WTF?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ze houdt meestal alles verborgen, dus ik weet in dit geval echt zeker dat ze echt bijna dood gaat ..
ik ga zo idd maar wat leuks doen, misschien helpt het...
quote:snap ikOp vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd... Maar bij deze post denk ik echt WTF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |