quote:Jij kent Krea niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Het 'We maken een baggeruser een dagje blauw'-grapje never gets old, does it?
quote:topics die in PUB thuishoren, vermoed ikOp vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Wat wordt er dan bedoeld met jankverhalen van tieners?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Wat wordt er dan bedoeld met jankverhalen van tieners?
quote:Dat. En viva troep. Dan ga je maar naar viva.nlOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef timmmmm het volgende:
topics die in PUB thuishoren, vermoed ik
quote:Ik ken Krea wel. Of krijgen we nu weer the usual grootspraak dat het geen baggeruser is en boehoehoe.
quote:hihihi, als dat zo zou zijn, zou ik je notes niet kunnen zien, kutnewbie.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
Een blinde ziet toch nog dat dit weer zo'n 'hihi even iemand blauw maken waar ze het totaal niet van verwachten'-grapje is.
quote:Je hebt MED niet gevolgd? Het topic gemist waar ze een nieuwe mod zoeken voor R&P? Of heb je het feit gemist dat Krea al eerder mod geweest is?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken Krea wel. Of krijgen we nu weer the usual grootspraak dat het geen baggeruser is en boehoehoe.
Een blinde ziet toch nog dat dit weer zo'n 'hihi even iemand blauw maken waar ze het totaal niet van verwachten'-grapje is.
quote:Maar dat is het hele subforum?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Dat. En viva troep. Dan ga je maar naar viva.nl
quote:Ja, Nee, Nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt MED niet gevolgd? Het topic gemist waar ze een nieuwe mod zoeken voor R&P? Of heb je het feit gemist dat Krea al eerder mod geweest is?
quote:Niet eens wat functies gekregen bij je blauwe naampje?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef Kreator het volgende:
Re, maak jij hem even sticky? Dan ga ik me inlezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |