quote:wtf? Wat wil je? Val een ander lastig? Stuk stront
quote:Hahahaha... Wat kunnen mensen zo lelijk doen tegen elkaar he?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
wtf? Wat wil je? Val een ander lastig? Stuk strontIk hoop dat je net zo`n leuk leven krijgt als ik
en daarbij een hele rij rare ziektes zoals een permanent jeukende neus en permanent slapende voeten
quote:Wat lief =POp vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Bleeeeeeeeegh.
Dat is het juiste woord denk ik.
quote:Is hetgeen ik zei. Ben ik nu in overtreding?
quote:Kon je maar ctrl+Z'en soms he...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vraag me af of ik iets heel doms heb gedaan.
Te laat helaas..
quote:Dan blijf je aan het braken natuurlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef zyx1981 het volgende:
@Kaasknabbel en Underverse Dankje mensen. Weetje, rot allemaal maar op, zak maar flink in je eigenDe hele wereld, je mag ze hebben
Ik heb op deze kloot duidelijk toch niks te zoeken
Ik walg van mensen zoals jullie, gatverdamme
!!!
quote:Gevoelloos stuk strontOp vrijdag 29 oktober 2010 00:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dan blijf je aan het braken natuurlijk
quote:Mijn leven is als een kristal van koolstof. Het sterkste spul dat de mensheid kent.. Ik ben de enige die het verrot krijgt.. Dus helaas... Ik ga niet doorzakken in mijn eigen wereld... Al helemaal niet op andermans verzoek.. =DOp vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef zyx1981 het volgende:
@Kaasknabbel en Underverse Dankje mensen. Weetje, rot allemaal maar op, zak maar flink in je eigenDe hele wereld, je mag ze hebben
Ik heb op deze kloot duidelijk toch niks te zoeken
Ik walg van mensen zoals jullie, gatverdamme
!!!
quote:Wat is er lief? :pOp vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Underverse het volgende:
[..]
Wat lief =P
"Let me rock you like a rodeo" Geen goed plan, daar kunnen vlekken van komen.. =D
OT: Als een kernmacht... Energie te over... Ik heb geen idee meer waar het vandaan komt... De zon duikt ook maar weer weg achter het zuidelijk halfrond...
quote:Hahaha... Leuk! =)Op vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat is er lief? :p
En op de rest ga ik niet eens in omg.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 05:26 schreef D-Industries het volgende:
Kut geslapen. Voel mij kut en blijf hele tijd denken aan hun]hem Ben blij dat ik hem eventjes sprak, hoop vandaag op meer. Ik kan mij nog steeds niet voorstellen hoe hij zich op het moment moet voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |