quote:Ach meisje toch, doet je hartje pijn?Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef francis998 het volgende:
voel me toch nog klote. Heb in ieder geval duidelijkheid gekregen vandaag, maar dat het niks zou worden, ach dat was al te verwachten.
Dus het is wel balen, maar tegelijk juist nieten tegelijkertijd ietwat minder aangeschoten/dronken vanmiddag aardig wat drank naar binnen gegiet...
quote:valt eigenlijk nog wel mee, moet ik zeggen. Tuurlijk ik baal er wel wat van, maar ik wist dit vanaf het begin al, dus dat maakt het gewoon veel makkelijker.Op donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Ach meisje toch, doet je hartje pijn?
quote:Wauuww.. gefeliciteerd.Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
Fucking blij. Een nieuw keyboard gekregen.
quote:Gefeliciteerd nog!Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
Fucking blij. Een nieuw keyboard gekregen.
quote:Wat kan jij veel lullen, je had alleen met een ja of nee op mijn vraag kunnen antwoorden.Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef francis998 het volgende:
[..]
valt eigenlijk nog wel mee, moet ik zeggen. Tuurlijk ik baal er wel wat van, maar ik wist dit vanaf het begin al, dus dat maakt het gewoon veel makkelijker.
Alleen zit ik echt met de twijfels hoe de vriendschap nu verder gaat, want we hadden het er een beetje over, en opeens verdween die persoon van msn/facebook.
Maar goed...life goes on! Eigenlijk voel ik me juist meer opgelucht dan triest hierom, maar ik voel me weer triest door andere dingen..kortom het is een zooitje in mijn hoofd
quote:Tja, ik heb moeite om mezelf met weinige woorden uit te leggenOp donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Wat kan jij veel lullen, je had alleen met een ja of nee op mijn vraag kunnen antwoorden.![]()
Je geeft aan dat hij je niet moet, dat kan we kunnen niet altijd geluk hebben in de liefde het beste wat je nu kan doen is indd doorgaan met je leven je komt er uiteindelijk wel over heen..er zal heus ergens een man zijn die jou wel waard is.
quote:Ik zit ook ergens mee, ik ga er even een topic over openen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja, ik heb moeite om mezelf met weinige woorden uit te leggen![]()
maar het zit dus zo, we willen elkaar eigenlijk niet..doordat we weten dat het niet reel is
quote:Werkse morgen!Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef cooltennis het volgende:
lekker moe zo gaan slapen morgen lange dienst draaien
quote:Heftige shit, maar waarvoor zou je met dit probleem naar een huisarts moeten?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:00 schreef zyx1981 het volgende:
Morgen naar de huisarts... daar ben ik heel erg zenuwachtig voor. Ik heb steeds meer het idee dat de stekker er wel uit mag, maar wil die kant echt niet op; het gaat vanzelf; alsof ik de grip op dingen verloren heb en als water door mijn handen valt.
quote:Unsuccesful troll is unsuccesfulOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heftige shit, maar waarvoor zou je met dit probleem naar een huisarts moeten?
quote:Mooi, ook weer vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |