quote:Bij mij dus ookOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Argh keelpijn, is bij mij altijd één van de eerste tekenen dat ik ziek word
quote:Ook al keelpijn? Argh!Op donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:
bah keelpijn gaat niet weg, voel me gewoon slapjes..ik ga toch maar niet sporten zo..ik kruip zo onder de wol
quote:In ieder geval al beterschap ermee!Op donderdag 28 oktober 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij dus ookalthans meestal wel.. dus ik vrees ervoor....
quote:Het vooruitzicht.. bedanktOp donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik had een paar dagen geleden keelpijn, nu ben ik snotverkouden.
Succes jongens.
quote:Je vraagt je bijna af, wie is er niet verkoudenOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Beterschap iedereen die ziekjes is. Zelf ook verkouden enzulks
quote:Ik in ieder geval welOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af, wie is er niet verkouden
quote:Dan ben je er vast op voorbereid.
quote:Griepprik?Op donderdag 28 oktober 2010 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Zo'n beetje leeg en grieperigik haal volgend jaar die prik niet meer op
quote:""het komt wel goed shatje"...komt uit die reclameOp donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef DeBassist het volgende:
hekel aan het gevoel dat het nooit meer helemaal goed komt..
quote:Hoezo zou iets nooit meer goed komen?Op donderdag 28 oktober 2010 19:48 schreef DeBassist het volgende:
hekel aan het gevoel dat het nooit meer helemaal goed komt..
quote:niet in de zin van eindigenOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef fervente het volgende:
[..]
Hoezo zou iets nooit meer goed komen?
"Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end"
quote:Hm, ja.Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
niet in de zin van eindigen
maar iets kan ook tot de dood doorgaan en dan pas eindigen
quote:mag het hopen, het zal tijd wordenOp donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef fervente het volgende:
[..]
Hm, ja.Maar laten we positief blijven; het meeste lost zichzelf wel op. Ook al kan het jaren duren. Ik hoop iig dat dat gevoel van jou snel weggaat
quote:achja, je hebt er iig geen reden toeOp donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef fairytalessuck het volgende:
Onzeker, ik haat verliefd zijn.
quote:Vertel dat die stomme jongen maar.Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
achja, je hebt er iig geen reden toe
quote:heeft ie gezegd dat je niet mooi/knap bent dan ?Op donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vertel dat die stomme jongen maar.
quote:Nee, dat niet, maar ik krijg geen hoogte van wat ie nou wil.Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
heeft ie gezegd dat je niet mooi/knap bent dan ?
quote:dat is dus nog geen nee. Mocht het wel een nee worden, stuur m even door naar een opticienOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik krijg geen hoogte van wat ie nou wil.
quote:Hahaha ik zal het onthouden.Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is dus nog geen nee. Mocht het wel een nee worden, stuur m even door naar een opticien
quote:Succes morgen!Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Moe, hopelijk is het vanaf morgen allemaal over. Morgen naar de dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |