quote:What up?
quote:Studie, werk, relaties?Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik maak mij veel zorgen over de toekomst. Ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat.
quote:Ik heb hem heel lang gehad. Ideaal 1x in de 3 maanden een prik, niet meer ongesteld (eerste half jaar wel heeeeeeeeel onregelmatig)Op donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje op het net aan het kijken voor info over de prikpil.
Vriendin adviseerde het na aanleiding omdat ik er maandelijks zo'n last had van menstruatie pijnen, en om eerlijk te zijn lijkt me dat best een goed idee.
Ik trek het namelijk niet om steeds drie dagen plat te liggen omdat ik zo'n last heb van mijn periode.
Dat word dus adviseren bij de dokter.
quote:Dat klinkt inderdaad als ideaal. Het zou voor mij een hoop oplossen , denk dat ik het inderdaad maar moet gaan proberen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem heel lang gehad. Ideaal 1x in de 3 maanden een prik, niet meer ongesteld (eerste half jaar wel heeeeeeeeel onregelmatig)
OT: Raar
quote:Hou wel rekening met de hormonenstoot die je dus elke 3 maanden krijgt he. Oh en ik raad je aan om hem dan in je been te laten zetten en erna bijvoorbeeld even de markt over te lopen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als ideaal. Het zou voor mij een hoop oplossen , denk dat ik het inderdaad maar moet gaan proberen.
quote:In welk land is dat eigenlijk?Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef francis998 het volgende:
ik weet het allemaal ff niet meer. Ben nu zwaar in de war, en zat al met de rottige keuze tussen blijven of naar het buitenland vertrekken.
En ik ben al eerder in het buitenland geweest, en nu blijkt het dat ik 2 "jongens" achter me heb daar. Een daar wist ik het van en gaf er geen gehoor aan.
En van de ander dacht ik dat hij mij maar niks vondt, maar als ik zijn boodschap goed heb begrepen vindt hij mij dus wel interesant.
Maar zo'n giga afstand van duizenden km. ertussen..maakt de keuze alleen lastiger
quote:Ahhh dat is lief. Dat kan ik wel gebruiken, dank je!Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik hou je wel digitaal gezelschap
quote:Das niet zo heel erg dichtbij.Op donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef francis998 het volgende:
[..]
het gaat hier om chili, in zuid-amerika
quote:Je geeft ze een vinger....Op donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Baker_Boy het volgende:
[..]
Ahhh dat is lief. Dat kan ik wel gebruiken, dank je!
Mag ik je telefoonnummer en MSN en skype en ICQ en en en....![]()
quote:precies
quote:wel wat, want 1 van hun vondt ik altijd al leuk..maar ik wist gewoon niet hoe dat duidelijk te maken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg dichtbij.
Maar heeft dat van die jongens invloed op je beslissing of je teruggaat?
quote:Liefde maak keuzes soms opeens veel makkelijker.Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies![]()
[..]
wel wat, want 1 van hun vondt ik altijd al leuk..maar ik wist gewoon niet hoe dat duidelijk te maken.
En het is indirect, maar het zijn zoveel factoren die me erheen trekken, en dit is er nog 1 meer. Dus het heeft wel invloed.
Maar we zijn het nu via msn ff aan het ophelderen
quote:Dat is wel weer zoOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Liefde maak keuzes soms opeens veel makkelijker.
OT: vrolijk en goed: leuke groep collega's, goede werksfeer, leuk werk. Kom vol energie thuis.
quote:Maar in dit geval ook niet echt. Want we hebben elkaar leren kennen toen ik in dezelfde stad als hem woonde, maar ik ben nu terug in nl en hij is naar een andere stad gegaan en wil zijn ouders niet alleen laten.Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Liefde maak keuzes soms opeens veel makkelijker.
OT: vrolijk en goed: leuke groep collega's, goede werksfeer, leuk werk. Kom vol energie thuis.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef francis998 het volgende:
voel me nu echt zwaar kut. En als ik me kut voelde de afgelopen dagen is het nu het dubbele
quote:Wat is er gebeurd?Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef francis998 het volgende:
voel me nu echt zwaar kut. En als ik me kut voelde de afgelopen dagen is het nu het dubbele
quote:Off:Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
Moe maar verder goed. Straks naar een concert toe
quote:Shining een metalband.
quote:Zeker wel. En morgen lekker gaarOp donderdag 28 oktober 2010 18:45 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Okeu man, je zal je vanavond dan wel helemaal top voelen!
quote:Argh keelpijn, is bij mij altijd één van de eerste tekenen dat ik ziek wordOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
Beginnende keelpijn... ik hoop niet dat dit weer eindigt in een griepje.. Ik heb net mijn energie weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |